XXL Nutrition

troebele olie

J Lucatony

Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
82kg
even een vraagje,

heb voor het eerst troebele testosteron in mijn vail.
kan dit kwaad?
de een verteld dat dit door de kou kan komen.. nou op kamertemp blijft het troebel.
een ander verteld dat het miss overgedoseerd is?
iemand hier ervaring mee en mag ik dit gewoon injecteren?
of zal ik het er niet op gokken,

alvas bedankt voor de hulp

Olie blijft een lange tijd koel, als je de vial in de handen opwarmt dan moet het geen probleem zijn..

Plaatst even een foto, maar als het troebel is zou ik het zeker niet injecteren.

misschien ff je auto langs de garage brengen om het te laten verversen.

succes!

succes!
Deze persoon vraagt een serieuze vraag, reageer er dan ook serieus op of anders ga weg uit deze sectie?
Geef hem beter een normaal antwoord ipv zo een non-sense

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: Vonk
je kunt beter dingen die je zelf te kort komt een ander niet gunnen;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 15:38 ----------

en foto maken van het spul gaat niet. het zit in een bruin flesje..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Down

maar succes met je olie man!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 15:46 ----------

Deze persoon vraagt een serieuze vraag, reageer er dan ook serieus op of anders ga weg uit deze sectie?
Geef hem beter een normaal antwoord ipv zo een non-sense

ik vond het al vrij netjes van mezelf dat ik de hele topictitel had doorgelezen voordat ik reageerde, maar excuses man ik zal er voortaan op letten. bedankt dat je me er op aanspreekt.

Kan het ook niet zijn dat je gear her-kristaliseert? In dat geval terugbrengen..

Ik heb mijn gear in de vrieskou gekocht via de post, en toen ik het kreeg was het troebel en zo hard als haargel, heb het een half uurtje op de verwarming gezet en het was terug mooie heldere olie..

Had ik laatst ook. Ik heb het plastic dopje eraf gehaald en het flesje op 200 graden voor 5+ minuten in de oven verwarmd.
Dat werkte perfect.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 16:56 ----------

Kan het ook niet zijn dat je gear her-kristaliseert? In dat geval terugbrengen..

Ik heb mijn gear in de vrieskou gekocht via de post, en toen ik het kreeg was het troebel en zo hard als haargel, heb het een half uurtje op de verwarming gezet en het was terug mooie heldere olie..

Als je de gear zo gekregen hebt kan je nog wel je dealer vragen of ie het om kan ruilen, maar als je het zelf in je auto laat liggen of een andere koude plek is dat niet eerlijk natuurlijk.
Ik zou in alle gevallen eerst ff kijken of je het terug kan smelten.

• Like
Had ik laatst ook. Ik heb het plastic dopje eraf gehaald en het flesje op 200 graden voor 5+ minuten in de oven verwarmd.
Dat werkte perfect.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 16:56 ----------

Als je de gear zo gekregen hebt kan je nog wel je dealer vragen of ie het om kan ruilen, maar als je het zelf in je auto laat liggen of een andere koude plek is dat niet eerlijk natuurlijk.
Ik zou in alle gevallen eerst ff kijken of je het terug kan smelten.

Het kristaliseerde niet hoor, de olie was gwn wat troebeler en harder, maar door op de verwarming te staan is het terug normaal, kan dit kwaad of minder werkzame stof daardoor?

succes!

ik gun iedereen een chromosoom extra!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 15:46 ----------

ik vond het al vrij netjes van mezelf dat ik de hele topictitel had doorgelezen voordat ik reageerde, maar excuses man ik zal er voortaan op letten. bedankt dat je me er op aanspreekt.

je vrouw zei al zo iets vannacht... gecondoleerd

Gaat weer goed in de aas-sectie.

• Like
Het kristaliseerde niet hoor, de olie was gwn wat troebeler en harder, maar door op de verwarming te staan is het terug normaal, kan dit kwaad of minder werkzame stof daardoor?

Dat troebel worden is juist dat kristalliseert. En als het weer normaal eruit ziet lijkt me dat het prima is.
Soms kunnen de injecties wat pijnlijker zijn heb ik gehoord, maar zelf heb ik dit niet zo ervaren.

• Topic Starter Topic Starter
Dat troebel worden is juist dat kristalliseert. En als het weer normaal eruit ziet lijkt me dat het prima is.
Soms kunnen de injecties wat pijnlijker zijn heb ik gehoord, maar zelf heb ik dit niet zo ervaren.
Bedankt allemaal voor jullie hulp.. heb het verwarmd en het troebele werd een stuk minder. en het mixte prima met mijn tren e. inject ging prima, het voelde gewoon zoals normaal. we zijn nu een dag verder., mn been zit er nog aan. en alleen mijn derde been heeft last van wat stijfheid. voor de rest nog geen klachten! mocht nou na een paar dagen toch mijn been eraf vallen. dan heeft het niet aan jullie feedback gelegen.:)
dankjulliewel allen

Greetz,

Luca

sterkte met de stijfheid, misschien kun je de boel wat oprekken.

Terug
Naar boven