AndroidHealthClinic

TRT Nebido

  • Topic starter Corr
  • Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Corr

Novice
Lid geworden
3 aug 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
69kg
Vetpercentage
22%
Hey Amigo's..Ik ben een 5 weken en half begonnen met TRT Nebido.. ik moet voor mijn 2e injectie gaan komende maandag( nog 5 dagen) maar heb sinds deze week echt last van geen energie, weer de zelfde symptomen als toen ik begon..waardes lijken een stuk lager.. na 3 weken en half heb ik bloedtesten afgenomen en mijn t- waarde was 0,400. Niet echt schitterend hoog maar voelde me nog ok..weet iemand hoe dit komt? Of hft iemand ook wel last ervan gehad na de eerste injectie intussen tijd naar de booster toe?
Ik hoor het graag!
 
Het gevoel van geen energie hebben kan natuurlijk van alles zijn. Dat komt met vlagen bij bijna iedereen wel voor. Is moeilijk om aan een mogelijk testosterontekort toe te schrijven.

Het duurt in elk geval tot na je tweede injectie voordat je voor langere tijd goede waardes hebt. Soms kan het zo zijn dat in een later stadium nog een beetje bijgesteld moet worden.
 
Hey Peter, allesinds bedankt voor je reactie..
Het voelt gewoon als in het begin voordat ik begon met TRT.. geen focus meer enzo. Het zou miss ook kunnen zijn omdat ik alcohool heb gedronken deze vrijdag. Paar wijntjes en wat degustiefjes..Had ook eerst echt uithouding bij krachttraining..is volledig weg.
Maar tijd brengt raad. Morgen ga ik mijn 2 injectie nemen, 5 dagen eerder..kijken hoe ik mij ga voelen.
 
Ik ben nu ook met mijn arts opzoek naar de perfecte tussentijd tussen injects van nebido ..Mijn arts zegt ook dat het de eerste keer veel sneller uit je systeem kan zijn en dat een een spiegel opgebouwd moet worden ..geef het wat tijd zou ik zeggen
 
  • Like
Waarderingen: Corr
Ja klopt, de juiste tussentijden zoeken. Ben vandaag na 5,5 week de booster gaan zetten..ben ook bij een andere arts gegaan, Mijn arts is op vakantie. Deze arts heeft de injectie perfect gezet hoe het moet en ben echt tevreden.Ik zou ook echt niet willen overstappen naar Sustanon, ik denk dat nebido een van de beste is voor ons in europa. Dus ben eens benieuwd hoe lang deze kuur gaat zijn..heb er alvast vertrouwen in dat we de juiste tijd gaan vinden voor de volgende injectie.
 
Ik zelf vind sustanon fijner omdat ik er al jaren ervaring mee had en toen precies wist dat als ik elke 11 dagen 1 ml zette ik me er super op voelde ..misschien omdat nebido mindere pieken geeft of dat het wennen is maar mijn arts wilt me geen sust voorschrijven omdat ze voorstander is van nebido .
 
  • Like
Waarderingen: Corr
Sterke koffie, ik heb ook wel goede dingen gehoord van sus.. hogere piekjes met wekelijkse injecties. Ben ook wel nieuwschierig ernaar..eerst eens afwachten hoe nebido aanvoelt..
 
Ja ik wacht die nebido ook even wat langer af misschien als het went dat het fijn is ..maar denk dat ik die wekelijkse pieken als prettig heb ervaren dit wilt niet gelijk zeggen dat dit voor je lichaam het meest gezonde is maar mentaal zeker ..ik blijf mee lezen hier vind het wel interessant
 
In verschillende trt groepen dat ik zit houden ze ongeveer 5x de halfwaardetijd van de ester aan. Nebido is undecanoate en heeft geloof ik een halfwaardetijd van 34 dagen . Dus het kan nog wel even duren voordat je "dialed in" bent. Een kortere ester is ook wat fijner voor als je aanpassing moet maken want anders duurt het weer 5x de halfwaardetijd voor het gewenste resultaat.
 
In verschillende trt groepen dat ik zit houden ze ongeveer 5x de halfwaardetijd van de ester aan. Nebido is undecanoate en heeft geloof ik een halfwaardetijd van 34 dagen . Dus het kan nog wel even duren voordat je "dialed in" bent. Een kortere ester is ook wat fijner voor als je aanpassing moet maken want anders duurt het weer 5x de halfwaardetijd voor het gewenste resultaat.
70 dagen is de steady-state halfwaardetijd zelfs. In zijn geval wordt ook die 'boostershot' gegeven waardoor steady-state sneller bereikt wordt en het niet 4-5x de halfwaardetijd duurt voordat dit bereikt wordt.
 
70 dagen is de steady-state halfwaardetijd zelfs. In zijn geval wordt ook die 'boostershot' gegeven waardoor steady-state sneller bereikt wordt en het niet 4-5x de halfwaardetijd duurt voordat dit bereikt wordt.
Thanks voor de aanvulling dat wist ik nog niet. Kan je de booster shot vergelijken met een soort van front loaden?
 
Thanks voor de aanvulling dat wist ik nog niet. Kan je de booster shot vergelijken met een soort van front loaden?
Inderdaad! Het is in principe front-loaden.
 
Dus ik heb nu 2 x een nebido 1000 mg inject gehad ..de arts zei dat uiteindelijk 1 x per 12 weken goed was maar de vorige keer na 8 weken zat ik al onder de ref. Ze vertelde dat bij sommige het in het begin al na 6 weken klaar kon zijn .. ik zit nu op week 8 en voel aan alles dat ik nu onder de ref waarde zit maar ivm vakantie spreek ik me arts pas over 2 weken weer .. wel heb ik de nebido al thuis liggen erg moeilijk
 
Back
Naar boven