MuscleMeat

Turbo Mass Gainer [Performance]

hehe 2004 - > 2007...mss reactie in 2009

turbo mass gainer 36 euro (3 kg) bij muscle2muscle

Damn,proradost heb jij aandelen bij muscle2muscle.
Zijn toch shops die dichter zijn dan hasselt voor iemand uit Veurne.

Ik ga het liever zelf gaan halen in de winkel.

is een beetje ver van Veurne naar Hasselt

hey heb 2vraagjes

als ik 1pak van turbo fast gainer 6kg gebruik en er dan mee stop zullen mijn resultaten dan verdwijnen?

en is het ook goed van slechts 1shake per dag te drinken of moet je er 2nemen?

je moet zeker geen wonderen van een gainer verwachtten, het is gewoon om je tekort aan dagelijkse voeding aan te vullen.

als je met de gainer stopt zul je idd afvallen als je erzonder geen genoeg calorieen voor onderhoud binnenkrijgt/.

Hoeveel gram is ongeveer 1shake? want ik maak ze namelijk niet zelf ik drink ze op de sportschool ( ik merk wel resultaat , drink het wel al een paar weken na iedere training )

Hoeveel gram is ongeveer 1shake? want ik maak ze namelijk niet zelf ik drink ze op de sportschool ( ik merk wel resultaat , drink het wel al een paar weken na iedere training )

Er staat een stnd hoeveelheid op de verpakking, maar je moet kijken
hoeveel je tekort komt bij je voeding en die hoeveelheid moet je afwegen.
( en bij veel merken doe je een andere hoeveelheid erin bij de stnd
shakes dus is moeilijk te zegen )
:D

ok dankjewel, het zal toch geen 200gram zijn eh? wat er in het eerste bericht staat. Want ik ben aan het cutten en probeer 1300kcal binnen te krijgen, dan is 700kcal voor een shake wel erg veel :|

ok dankjewel, het zal toch geen 200gram zijn eh? wat er in het eerste bericht staat. Want ik ben aan het cutten en probeer 1300kcal binnen te krijgen, dan is 700kcal voor een shake wel erg veel :|

Nee 200 gram is idd wel een beetje veel. Bij die van mij moet ik
85 gram doen ( wat ik zelf ooknog wel een beetje aan de hoge kant vind.
Maar kijk is op je verpakking hoeveel je moet doen of kijk op internet naar de verpakking als je het merk en type weet?

ik heb geen verpakking want ik koop ze in glazen, bij het fitnesscentrum. Die achter de bar maakt ze klaar. het is performance turbo mass gainer. 85gram is idd ook vrij veel ja, als het 50gram ofzo zou zijn is het wel mooi denk ik :P

ik heb geen verpakking want ik koop ze in glazen, bij het fitnesscentrum. Die achter de bar maakt ze klaar. het is performance turbo mass gainer. 85gram is idd ook vrij veel ja, als het 50gram ofzo zou zijn is het wel mooi denk ik :P

Google het product en kijk naar een site die het product die het verkoopt
en die ook zegmaar de verpakking in bijv pdf erbij heeft als link. Dan kun je al die info er ook gewoon vanaf lezen.

succes

"Gebruiksadvies: Meng 3 maal per dag, 75g poeder (1 1/2 maatlepel (zit in die doos)) met 50 cl koude melk". Dit staat op de verpakking

ik drink em 2 x per dag met 1.5 schep = 75 g poeder en 500 ml halfvolle melk zeker een goed product.

Ik drink deze 3x per dag en maakt dan per keer 200ml en daar doe ik iets minder als 1 maatschep in dus ong. 9/10. misschien kun je er wat mee.

Terug
Naar boven