MuscleMeat

turinabol of winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beginner199

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
59kg
Vetpercentage
15%
hallo iedereen !

ik ben aan het twijfelen voor turinabol te nemen of winstrol ik zou graag spiermassa bijkomen. ik heb 15 % vetpercentage en ik weeg 59 kilo wat is het beste volgens jullie ?

hallo iedereen !

ik ben aan het twijfelen voor turinabol te nemen of winstrol ik zou graag spiermassa bijkomen. ik heb 15 % vetpercentage en ik weeg 59 kilo wat is het beste volgens jullie ?
havermout/brinta kip/rundvlees rijst/pasta groenten
ga eerst maar eens eten voor je uberhaupt aan aas denkt

Leeftijd: 19
Lengte + massa = 1.68 en 59 kilo met vet% van 15.

Ga eerst eens even een tijdje serieus trainen met voedingsschema, goed trainingsschema en voldoende rust. Gaat nergens over..

Body en fit heeft nu maltodextrine (4 kg 10 euro) en creatine (500 gram 11,90) in de aanbieding.

Als je nu 59 kilo weegt dan kom je zeker minstens 6 kilo.

Inderdaad....:o

Zoals iedereen als zegt ga eerst eens serieus zeker 3 jaar trainen. En ga dan maar eens denken over AAS..

- Goed trainschema
- Goed eetschama
- Goed Rusten.

Succes!

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 16:22 ----------

Ohh ja en verkeerde Topic!

Ik denk dat je nog genoeg kan bijleren op het vlak van voeding en training dus laat die AAS nog maar eff liggen..

• Topic Starter Topic Starter
heb al genoeg gegeten maar het helpt niet dus ik zou graag willen horen welke het beste is ..

als je genoeg gegeten had zat je wel aan de 100 kilo.
over een jaartje of 5 kun je dan wel aan aas denken

Mensen hier hebben de kennis van de sport
Als je naar advies vraagt en je krijgt het, ga dan niet jammeren als je wat hoort wat je niet wil horen,
Heb je uberhaupt een voedingschema?

trainen en eten, eten, eten. Als je dan denkt niet meer vooruit te komen wat supplementen erbij halen. Komende jaren nog niet aan AAS denken..

Ten eerse: verkeerde sectie van forum voor deze vraag
Ten tweede: blijkbaar toch niet goed gegeten als je niet aankomt

Het beste volgens mij is kijken naar je username en je dan afvragen waarom je aan anabolen wil beginnen.

heb al genoeg gegeten maar het helpt niet dus ik zou graag willen horen welke het beste is ..
Dan eet je simpelweg niet genoeg. Als je steroïden gaat gebruiken dan ben je na je kuur alles weer kwijt, dus luister nou maar naar de mensen hier, want het is voor je eigen bestwil.

Doe maar niet met jou gewicht maat, mensen hier zeiken je niet af maar geven je alleen maar advies! Ik ben ook op jou gewicht begonnen . Eerste 5jaar goed trainschema aanhouden en goed eten dan week je na een paar jaar zeker 80kg! Denk dan nog eens aan AAS want nu een kuurtje nemen heeft totaal geen zin .dat beloof ik je! eten !!! Alles wat je tegenkomt eten!!

sjonge jonge, ga eerst maar ff gewichten dragen knul, rare mentaliteit om direct aan de anabolen te gaan.....

Als je zo weinig kennis hebt van voeding en training, dan weet je waarschijnlijk ook niets af van AAS. Dit zijn geen snoepjes he.. Je denkt waarschijnlijk eff paar pillen slikken en binnen paar weken ben ik lekker de breedste van de gym. Zoals anderen hier al hebben vermeld, ga je met de mentaliteit die je nu hebt gewoon alles terug verliezen na je kuur.
Het is gewoon een fact als je genoeg eet dat je aankomt... Dus stop met jezelf wijs te maken dat je genoeg eet want als je genoeg at was je aangekomen. Je moet dit zien als een pyramide. De basis is gewoon alles.. en die basis is voeding en een goed trainingschema. Iedereen wil natuurlijk shortcuts.. maar ik denk niet dat dit in jouw geval de veiligste manier is.

hahahaha, wat een heerlijk faaltopic dit!

Ik zou beide nemen aangezien je al genoeg gegeten hebt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven