XXL Nutrition

turinabol of winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
alsde niet zinnigs te zeggen hebt kunde u commentaar ergens anders geven tenzij je u er echt zo goed bij voelt om te denken dat je grappig bent dan zalk u die genot gunne ..

die genot gunnen?

Das ni eens nederlands man!

En lees hierboven, je eet niet genoeg period. Je mag nog gaan doen wat je wil met beide AAS, zonder je voeding gaat er geen hol veranderen.

Ach laat hem lekker aan de AAS zitten, ziet 'ie vanzelf wel hoe dat bij hem gaat werken.

Ach laat hem lekker aan de AAS zitten, ziet 'ie vanzelf wel hoe dat bij hem gaat werken.
Inderdaad, laat hem kuren. Kan ie naar de 70 kg en komt ie over twee maanden weer terug, niet snappend waarom hij al zijn gains weer kwijt is.

Ik zou trenbolone doen.

IS THIS REAL LIFE?????

grammetje Methyl Tren met 500 mg test-e 20 weken would do the trick ;)

Nakuren is niet nodig

Ga eens lekker jezelf schamen als je met deze stats/kennis/leeftijd nog komt vragen en daarbij nog eens brutaal doen als mensen je ADVIES geven over waarom je zo stom bent.

Volgens mij ben je aan het wachten op goedkeuring van mensen hier! niemand keurt dit goed op wat voor manier dan ook. niemand wilt verrantwoordelijk zijn van je domme puberale ongeduldigheid. GA trainen als een vent. Er is niemand die meer dan genoeg eet en niet aan komt. dus begin maar wat push-ups te doen. neem een nieuwe identiteit aan op DBB en probeer dan ook geen ****ing domme topic te openen in de verkeerde sectie nog wel.

niemand hoeft je advies te geven en niemand ligt er wakkervan als je een acute lever stilstand krijgt. erwordt hooguit een meme over je gemaakt en gegrapt. je bent nog ****ing 19 voor ****'s sake.

Stupidity is huge.jpg

hallo iedereen !

ik ben aan het twijfelen voor turinabol te nemen of winstrol ik zou graag spiermassa bijkomen. ik heb 15 % vetpercentage en ik weeg 59 kilo wat is het beste volgens jullie ?

hey,

welkom op het forum.

ik begrijp dat je alles nu snel wil laten gaan. maar aan uw stats te zien zou ik u toch erg aanraden het niet te doen.

het gaat u namelijk niet helpen, omdat je gewoonweg te weinig eet.
als je blijft eten zoals u nu doet, helpt zelfs de aas je weinig op weg.

hopelijk snap je dit snel, en werk je een goed voedingsschema uit, en denk je er over een jaartje nog eens aan.

(je kan dus echt met uw stats 10kg pakken op 1 jaar) . makkelijk!

succes ermee.

Pfff donder alstublieft op.. 59 kg ..

Haha :d, trolling us?

hallo iedereen !

ik ben aan het twijfelen voor turinabol te nemen of winstrol ik zou graag spiermassa bijkomen. ik heb 15 % vetpercentage en ik weeg 59 kilo wat is het beste volgens jullie ?

BMR + 2000 Kcal

Nee serieus, lees je even in. :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bereken-mijn-energiebehoefte-34649/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingswaarden-voorbeeldschemas-24805/

Gewoon die zooi innemen :). Spreek uit ervaring.... alleen toen zat ik helaas nog niet op dit forum.

met andere woorden wees blij dat mensen je hier afraden dit te doen met je slechts 59 kilo wegende lichaam.

Hoelang gaat dit topic hier nu nog staan? Heb het al twee maal gerapporteerd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven