MuscleMeat

Turinabol plus voeding

kevvv

Cool Novice
Waardering
0
Binnen een goede 3 maanden start ik met turinabol maar wil eerst eens mijn voeding op peil zetten

(ik zou turinabol gaan nemen omdat ik droge spiermassa wil bijkrijgen, met iets wat krachtgains uiteraard, en ben bang van de bijwerkingen van dianabol, ben niet zo aan spuiten ook ...)

sochtends : 4 sneetjes brood met kippewit

10 uur : 500 gram kwark met 100kcal per 100 gram ( zitten dus degelijk wel iets van vetten en koolhydraten in !)

12u : belegd broodje

15uur : eiwitreep??? of boterham? hier eet ik normaal gewoon een koek ...

17u : eiwitshake voor de training

18u 30 creatine mono

19u30 avondmaal

22.30-23u magere kwark 250 gram (50kcal per 125gram)

Naar mijn inzien veelste weinig. Om
10:00 kwark slaat ook nergens op. Liever 100gr brinta met whey ofso.

voeding sucks big time
en je keuze voor turinabol ook

met zon voeding heeft het geen zin om te gaan kuren, en je keuze van welk middel je wilt gebruiken is ook niet bepaald geweldig nee.

• Topic Starter Topic Starter
wat raden jullie dan wel aan in plaats van turinabol?

ik denk goed eten?

Om 15.00 moet je een gtote eierkoek nemen, vol proteine.
Dan ben je good 2 go:D

Wtf @ voeding.:roflol:

...

Laatst bewerkt:
fijn om te horen dat je serieus traint tijdens je kuur.
Dat doen de meesten van ons hier namelijk niet ofzo?!
:x

...

Laatst bewerkt:
Wat is er in godsnaam mis met T-bol ik hoor de meeste hier dat product altijd maar afbreken.Ken je iem die het heeft geprobeerd of heb je het mss zelf geprobeerd??En zeg er dan ook by wrm het niet goed is!!!En als je al aas gespoten hebt en dan t-bol only gaat doen is het niet meer dan normaal dat je er nx van gaat merken.Ik heb 1potje t-bol als "1ste kuur" gedaan(Kan je geen kuur noemen) en ik ben 4kg bygekomen en ben van 85kg bankduwen naar 100kg gegaan.Maar zeg er wel by ik zit 4dagen in de week in de gym en train anderhalf uur tot een 1u en 3kwartier.en dan is da nie hier en daar een klapke doen nee intensief traine,goed ete en dan is t-bol een superproduct...Enige wat ik er wel van gemerkt heb is lichte acne maar mijn huid is dan ook gevoelig aan zweet olie vet en het mannelijk hormoon.De meeste t-bol gebruikers zullen daar volgens my geen last van hebn,mja wie ben ik.Volgend jaar precies hetzelfde alleen koop ik nu 2potjes en zal het 5tot6 weken gebruiken,

Faalpost.

Wat is er in godsnaam mis met T-bol ik hoor de meeste hier dat product altijd maar afbreken.Ken je iem die het heeft geprobeerd of heb je het mss zelf geprobeerd??En zeg er dan ook by wrm het niet goed is!!!En als je al aas gespoten hebt en dan t-bol only gaat doen is het niet meer dan normaal dat je er nx van gaat merken.Ik heb 1potje t-bol als "1ste kuur" gedaan(Kan je geen kuur noemen) en ik ben 4kg bygekomen en ben van 85kg bankduwen naar 100kg gegaan.Maar zeg er wel by ik zit 4dagen in de week in de gym en train anderhalf uur tot een 1u en 3kwartier.en dan is da nie hier en daar een klapke doen nee intensief traine,goed ete en dan is t-bol een superproduct...Enige wat ik er wel van gemerkt heb is lichte acne maar mijn huid is dan ook gevoelig aan zweet olie vet en het mannelijk hormoon.De meeste t-bol gebruikers zullen daar volgens my geen last van hebn,mja wie ben ik.Volgend jaar precies hetzelfde alleen koop ik nu 2potjes en zal het 5tot6 weken gebruiken,
Typ eens normaal Nederlands, we zitten hier niet op een puber forum.

gelukkig dat het meestal de hardcore bbérs zijn die op een forum vertellen hoe hard ze trainen :rolleyes:

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven