Fitness Seller

Mijn training/voedingsschema goed?

Bezoekers in dit topic

Jochends

Novice
Lid geworden
31 mei 2015
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
50kg
Hi,

Ik ben nu een goeie week bezig met het trainingsschema stronglifts 5x5, maar wou jullie mening eens horen over mijn voedingsschema. Ik ben 26 jaar, weeg 49kg en ben 1.74m. Mijn voedingsschema is het volgende:

7u30:
Havervlokken(70gr)
Halfvolle melk(250 ml)
100 mg halfvolle kwark
1 banaan
1 lepel olijfolie
(met blender volledig)

10u:
Makreelfilets in tomatensaus (125 gr)

12u:
2 sneden volkorenbrood met kip, tonijnsla, jonge kaas( meestal 1 van de 3 ) of belegd broodje( kaas, hesp met groenten)
Caloriereep (90 kcal, 0.8 vet, 19.3 Khydra, 1,1 eiwit)

of ( afhankelijk van werk )

12u:

Witte rijst (46,9 khydra) met saus

14u30:

Aardig wat van notenmix ( meestal amandelen )

16u30:

Stronglifsts 5x5 met pil dextrose achter de training.( training duurt rond de 40 mins )


17u( als geen training is ) a 17u30 ( met training ):

Avondeten ( Meestal aardappelen met goed stuk vlees en groenten )

19u a 19u30:

2 sneden volkorenbrood met kip,tonijnsla of jonge kaas.

22u
200 mg magere kwark
250 ml halfvolle melk
1 banaan
1 lepel olijfolie
Havervlokken(40gr)

Meestal ik ook nog wat andere dingen daartussen, maar dit is hetgeen ik gemiddeld eet per dag nu.

Mijn kcal ligt tussen de 2600 en 2900( afhankelijk van wat ik 's middags ook kan eten met werk )

Is de volgorde van mijn voeding ook goed?

Mijn macro zijn ZONDER avondeten het volgende:
Mijn avondeten zijn normale porties van vlees, groenten en aardappelen of soms pasta's.

K: 208,6 gr
E: 114,9 gr
V: 107,5 gr

Is dit goed?
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Ik ben nu een goeie week bezig met het trainingsschema stronglifts 5x5, maar wou jullie mening eens horen over mijn voedingsschema. Ik ben 26 jaar, weeg 49kg en ben 1.74m. Mijn voedingsschema is het volgende:

7u30:
Havervlokken(70gr)
Halfvolle melk(250 ml)
100 mg halfvolle kwark
1 banaan
1 lepel olijfolie
(met blender volledig)

10u:
Makreelfilets in tomatensaus (125 gr)

12u:
2 sneden volkorenbrood met kip, tonijnsla, jonge kaas( meestal 1 van de 3 ) of belegd broodje( kaas, hesp met groenten)
Caloriereep (90 kcal, 0.8 vet, 19.3 Khydra, 1,1 eiwit)

of ( afhankelijk van werk )

12u:

Witte rijst (46,9 khydra) met saus

14u30:

Aardig wat van notenmix ( meestal amandelen )

16u30:

Stronglifsts 5x5 met pil dextrose achter de training.( training duurt rond de 40 mins )


17u( als geen training is ) a 17u30 ( met training ):

Avondeten ( Meestal aardappelen met goed stuk vlees en groenten )

19u a 19u30:

2 sneden volkorenbrood met kip,tonijnsla of jonge kaas.

22u
200 mg magere kwark
250 ml halfvolle melk
1 banaan
1 lepel olijfolie
Havervlokken(40gr)

Meestal ik ook nog wat andere dingen daartussen, maar dit is hetgeen ik gemiddeld eet per dag nu.

Mijn kcal ligt tussen de 2600 en 2900( afhankelijk van wat ik 's middags ook kan eten met werk )

Is de volgorde van mijn voeding ook goed?

Mijn macro zijn ZONDER avondeten het volgende:
Mijn avondeten zijn normale porties van vlees, groenten en aardappelen of soms pasta's.

K: 208,6 gr
E: 114,9 gr
V: 107,5 gr

Is dit goed?

Ziet er redelijk strak uit, paar puntjes: Kaas weghalen ( veel verzadigde vetten, genoeg alternatieven), liefst witte rijst door zilvervlies vervangen ( witte rijst heb ik teminste zo weer honger van met zilvervlies stukkie minder) Je maaltijd om 10 uur zal ik de havervlokken ( en banaan) weghalen en die bijvoorbeeld in je ontbijt stoppen. Je wilt om dat tijdstip niet echt meer van dat soort carbs binnenkrijgen maar meer Casseine( magere kwark) en bijvoorbeeld noten. Met je trainingsschema kan ik je niet echt helpen.
En weeg je serieus maar 49 kg!?!??!?!?!
 
Thanks alvast, daar ben ik nu mee bezig :).

Ik heb wel gehoord dat het beter is dat ik eerst wat vet bijkom en bulk voor een lange tijd en dan pas ga beginnen trainen. Nu doe ik het al een paar weken in combinatie. Of is er niet veel verschil als mijn voedingsschema goed is qua macro's en kcals?
 
Thanks alvast, daar ben ik nu mee bezig :).

Ik heb wel gehoord dat het beter is dat ik eerst wat vet bijkom en bulk voor een lange tijd en dan pas ga beginnen trainen. Nu doe ik het al een paar weken in combinatie. Of is er niet veel verschil als mijn voedingsschema goed is qua macro's en kcals?

Je kan gewoon gaan trainen als je het maar compenseert met meer te eten dan.
 
Back
Naar boven