Fitness Seller

Turkije-Kroatie

Peiling Peiling wie wint

• turkije

Stemmen: 28 45,9%
  • kroatie

Stemmen: 33 54,1%

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
Kroatie. Luka Modric :bow:

Doei Turkije :wave:

Ik hoop Kroatië! Mooi land en mooi team!

Hopelijk Kroatië... dan hebben die Turken tenminste geen reden om op straat te komen om "de overwinning te vieren". "Feestgedruis" noemden ze dat in het nieuws, de laatste keer. Andere mensen uit hun slaap houden noem ik dat.

cruijff-modric.jpg

Kroatie wint.

Hrvatska zal er door gaan met de winst, denk ik.

Hopelijk Kroatië... dan hebben die Turken tenminste geen reden om op straat te komen om "de overwinning te vieren". "Feestgedruis" noemden ze dat in het nieuws, de laatste keer. Andere mensen uit hun slaap houden noem ik dat.

Dat zullen ze ook wel doen als ze verliezen denk ik.

Turkije > kroatië.

5-0 voor turkije. Turkije gaat de laatste 20 min met 10 man spelen. Kroatie gaat 2 penalty's krijgen en allebei missen.

Mark my words.

Stierenstront, ook andere volkeren vieren feest na een overwinning in een groot toernooi als deze.

Natuurlijk Hrvatska! :clap:

Hrvatska als allebei zo spelen als voorgaande wedstrijden ook nog met hele forse cijfers.

zoals de vorige keren gaat Turkije onverwacht met de winst lopen wss.. Kroatie zal domineren tot ergens 70ste-80ste minuut en dan komen de Turken.

Ik hoop Turkije! Zie graag een potje Duitsland-Turkije hier, whaha, dat wordt een burgeroorlog in Kreuzberg!

Het is Kroatie - Turkije! ;)

De Turken winnen met 1-0. Goal van Hakan Sükür.

Kroatie

Terug
Naar boven