XXL Nutrition

Turkije-Kroatie

Peiling Peiling wie wint

• turkije

Stemmen: 28 45,9%
  • kroatie

Stemmen: 33 54,1%

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
ja daarom kregen jullie ook in de verlengingen nog extra tijd erbij, werd die goal van olic afgekeurd en mocht kroatie niet wisselen in de laatste 4 minuten

Moesten ze naar de 1-0 maar niet zo uitbundig gaan vieren, eigen schuld dikke bult.

Doei modric!:wave:

Beetje fout van Kroatië idd , maar ga nou niet doen alsof Turkije zo ver is gekomen door goed voetbal. Las net ergens dat de turkse coach zei " we horen weer tot de beste " . Laat me niet lachen. Elke wedstrijd werden ze gedomineerd door hun tegenstanders ook gister. Maar blijkbaar zit het geluk aan hun kant, net zoiets als Griekenland. Maargoed op naar de volgende wedstrijd.

5843612.jpg

Beetje fout van Kroatië idd , maar ga nou niet doen alsof Turkije zo ver is gekomen door goed voetbal. Las net ergens dat de turkse coach zei " we horen weer tot de beste " . Laat me niet lachen. Elke wedstrijd werden ze gedomineerd door hun tegenstanders ook gister. Maar blijkbaar zit het geluk aan hun kant, net zoiets als Griekenland. Maargoed op naar de volgende wedstrijd.

Gedomineerd my ass, overdrijven is ook een sport blijkbaar :D
Strict gezien zegt ie niks fout, want turkije hoort idd bij de beste.(als je ervan uitgaat dat de betere het halen....)

Men moet maar ook eens te stoppen om naar die 'goal' van olic te refereren. Dat was 100% duidelijk buitenspel. Als je dat al niet ziet, dan heb je ofwel stront in je ogen of je bent partijdig bezig.

haha al die niksgunners voor Turkije hier...ik kan er alleen maar om lachen ;)
wat betreft de wedstrijd, Turkije speelde beter dan Kroatië !
had veel meer balbezit en de kroaten bakten er niks van...
en de kroaten scoorden in de 29e minuut van de verlenging, waarom wordt hier niet van geluk gesproken ???
Turkije heeft dit verdiend en nu op tegen duitsland...

zal wel erggggg moeilijk gaan worden, we missen zoveel belangrijke spelers..

mooie uitspraak van Arda alvorens de wedstrijd: De scheids mag dan wel aan hun kant staan, God staat aan die van de onze !

God die zich bezig houdt met voetbal :roflol:
Goofy arda toch :D

Turkije - Rusland finale. Het word dan een mooie 2 - 4.

haha al die niksgunners voor Turkije hier...ik kan er alleen maar om lachen ;)
wat betreft de wedstrijd, Turkije speelde beter dan Kroatië !
had veel meer balbezit en de kroaten bakten er niks van...
en de kroaten scoorden in de 29e minuut van de verlenging, waarom wordt hier niet van geluk gesproken ???
Turkije heeft dit verdiend en nu op tegen duitsland...

zal wel erggggg moeilijk gaan worden, we missen zoveel belangrijke spelers..

mooie uitspraak van Arda alvorens de wedstrijd: De scheids mag dan wel aan hun kant staan, God staat aan die van de onze !

O god wil eigenlijk niet reageren maar doe het toch :D
Als je zegt dat Turkije beter speelde dan heb jij een andere wedstrijd gekeken denk ik. Het is natuurlijk allemaal leuk voor jullie dat ze hebben gewonnen , maar Kroatië had wel degelijk meer kansen. Turkije was volgens mij 2 keer gevaarlijk , waaronder een hard schot van een speler waarvan ik de naam nu even niet weet. Kroatië speelde ook niet supergoed maar zij hadden gewoon veel meer gevaarlijke momenten.

Is het niet tijd voor een nieuwe enquete Turkije - Duitsland. Dan kan dit topic op slot.

Terug
Naar boven