Fitness Seller

Turkije - Nederland EK kwalificatie 6 september 18:00

maar er zat wel een stuk meer kwaliteit in de ploeg. Veel spelers die op hun top waren en waar het sindsdien bergaf mee is gegaan.

Dat zeker ja. Sneijder was toen in topvorm. Van Persie was trouwens kut, zoals hij altijd in het Nederlands elftal is. Verder had je Van Bommel en De Jong op het middenveld, die gewoon prima waren. De verdediging was met Heitinga en Mathijsen eigenlijk ook altijd stabiel.

Tegenwoordig is het niks meer. Allemaal beunhazen.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=255516

Hansie heeft weer eens gelijk. Hansie for bondscoach!

media_xll_1365295.jpg

t**fus wat is die Narsingh een ontiegelijke beunhaas zeg.

Dat zeker ja. Sneijder was toen in topvorm. Van Persie was trouwens kut, zoals hij altijd in het Nederlands elftal is. Verder had je Van Bommel en De Jong op het middenveld, die gewoon prima waren. De verdediging was met Heitinga en Mathijsen eigenlijk ook altijd stabiel.

Tegenwoordig is het niks meer. Allemaal beunhazen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=255516

Hansie heeft weer eens gelijk. Hansie for bondscoach!

Met Huntelaar in de basis destijds was Nederland misschien wel WK geworden. (Ja, ik heb wel enige bias tegenover echte 16–meter spitsen)

Ben wel benieuwd hoe mensen hier de toekomst inzien.

Ik ben sinds klein kind altijd al pessimistisch geweest over Nederlands voetbal. Gaan Davids, Seedorf, Kluivert weg, krijg je een Kuyt, Sneijder, en Van der Vaart er voor terug -- wat ik dacht dat niks voorstelde (ik weet niet of dit chronologisch klopt). En dan viel het altijd wel mee. Maar nu? Robben, van persie, sneijder stoppen.

Wordt het nog wat met het voetbal? Er is best wel wat talent, of ten minste, iets wat op talent lijkt.

Riedwald, Tete, Bazoer, Clasie, Boëtius, Klaassen, Veltman, Van Ginkel, en dan heb je misschien nog Kishna, Nathan Aké, Hoedt, Rekik, Willems. En dan in de iets verdere toekomst, Van de Beek (Ajax), Stijn Spierings (AZ), Jari Schuurman (Feyenoord), Steven Bergwijn (PSV), Abdelhak Nouri (Ajax). Maar zit hier nou echt talent tussen? Van die jeugdspelers weet ik niets behalve dat ze als talent aangeschreven staan. Maar ik heb nou niet echt het idee dat, op Memphis na, er echte toekomstige topspelers tussen zitten. Riedewald en Tete misschien. De rest Europese subtop op z'n best. Maar misschien ben ik weer te pessimistisch.

En wie gaat/n Van persie en Huntelaar vervangen? De Jong en Dost? :\ maar dat zijn tussenpaus vervangens mag ik hopen.

De klas van 1995, de waren pas voetballers. Weet nog hoe ze Joegoslavië vernietigden op Euro 200. De goal van Bergkamp tegen Argentinië, op het WK van 1998, was gruwelijk. En wat dacht je van Kluivert tegen Brazilië?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

plan b: belgie annexeren voor juni 2016.

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

??? Wacht, Joegoslavië in 2000? Was dat Servië & Montenegro in een ontkenningsfase?

Met schaamrood op de kaken zitten te kijken. Om te janken zo slecht.

De kabel. Kwalificatie voor 2002 ging ook helemaal mis, was ongeveer dezelfde groep als in 1998 en 2000.

2002 hadden ze misschien wel op papier het beste team ooit.

Denk dat Nederland nu even naar de jeugd moet kijken voor volgende wk en nu moet beginnen bouwen. Wat zitten er van toptalenten in de -21 en -19?

Kwalificatie voor 2002 ging ook helemaal mis, was ongeveer dezelfde groep als in 1998 en 2000.

Shit happens, kan me nog herinneren dat Frankrijk snel sneuvelde in 2002. Ze hadden toen een betere groep dan in 1998.[

Nederland is wel in de kont geneukt tegen Ierland.

Terug
Naar boven