MuscleMeat

Turkije verbiedt YouTube opnieuw

Sephirothsnake

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
30
De Turkse rechtbank in de stad Sivas heeft besloten YouTube te gaan blokkeren, de website maakte de grondlegger van de Turkse staat belachelijk.

De grondlegger van de Turkse staat, Mustafa Kemal Atatürk is belachelijk gemaakt op YouTube. De Turken slikken dit niet niet en hebben besloten YouTube te weren, niemand kan de website meer bezoeken.

Het bleef overigens niet alleen bij de grondlegger, ook de premier Erdogan, president Gül en de Turkse legerleiding werd bespot in een filmpje. Er werd klacht ingediend, door wie is niet duidelijk.

Het is niet de eerste keer dat YouTube geblokkeerd wordt in Turkije, in maart dit jaar gebeurde het ook al. De reden hiervoor was een cyberoorlog tussen Turkije en Griekenland. Dit was echter een indirecte aanleiding, de directe aanleiding waren ook toen beledigen omtrent Atatürk.

Techzine - Nieuws: Turkije verbiedt YouTube opnieuw - ICT Nieuws / Community site

En dat wil dan bij europa....

Heethoofden....wat een eikels.

* ow nou hij zegt dat ik dit & dat ben... dan vindt niet leuk hoor :gay: ...en daarom bannen we youtube!*

waarom verbieden ze niet gewoon alle vorm van media :rolleyes:

Ha en die willen bij europa :D
Kheb gehoord dat vanaf oktober er extra controle is op invoer van kledij etc uit Turkije, daar gaat het enige positieve aan Turkije :]

die lui zeiken echt teveel

Hahaha nee, het gaat goed met Turkije. :rolleyes:

Tja, en dan te bedenken dat er in Europa nog voorstanders van een EU toetreding zijn, dit bewijst maar weer eens dat de tegenstanders van dat idee 100% gelijk hadden. Islamitische landen horen niet in Europa, en islam hoort niet in Europa (tenzij het aanpast aan de Westerse normen en waarden).

haha, volgens mij lopen die gasten allemaal teveel in de zon.

die eikels kunnen gewoon niets relativeren.

ataturk hier, allah daar... :roflol: het is altijd wat

laat ze ginds maar lekker achterlijk blijven en zich voegen bij het rest van het Midden- Oosten, een dikke pot gefrustreerde knorpotten tesamen.

Dus iemand plaatst een filmpje op youtube, die vindt men kwetsend en dus wordt de youtube site in Turkije verboden? Logica. :rolleyes:

je beledigd voelen is een keuze.

Wees blij dat ericr niet Turks is dan.
Dan hadden we allemaal allang een ban gehad :P

and again... back to the 1350's

Dat noem ik pas eervol optreden
Alhoewel het niet helemaal in het democratisch karakter valt waar turkije naar streeft, ben ik toch wel blij dat de turken hun eer niet inslikken, voor wat democratie

Eervol optreden? Ik vind het een beetje kinderachtig eigenlijk.

Als je niet bekend ben met de term eer, of zelf geen eer kent neig je al gauw dat soort dingen als kinderachtig en lacherig af te wimpelen

Ah 1 rechtbank verbiedt Youtube en gelijk is heel Turkije fout bezig? Makes sense. Net zoiets als dat opheffen van het hoofddoekjesverbod dat uitgelicht werd terwijl Erdogan verder beste goede hervormingen wil doorvoeren.

de hele site eraf alleen door een belediging.hoeveel mensen worden daar niet op beledigd.:D

ik zag vandaag weer een paar dan die gasten lopen met kopdoeken om.eerder vond ik het vanzelfsprekend maar vandaag moest ik er gewoon op lachen :roflol: beetje zon dom ding om de kop omdat het in een boek staat of omdat het van allah.en het mooiste is nog dat miljoenen mensen erin geloven.

haha, volgens mij lopen die gasten allemaal teveel in de zon.

die eikels kunnen gewoon niets relativeren.

ataturk hier, allah daar... :roflol: het is altijd wat

laat ze ginds maar lekker achterlijk blijven en zich voegen bij het rest van het Midden- Oosten, een dikke pot gefrustreerde knorpotten tesamen.

Nou idd.....gefrustreerde zielepoten.

vind het sowieso onzin.alleen omdat het een belangrijke man is word de hele site eraf geknikkerd.een mens is een mens en geen een is meer waard als een ander.

Als je niet bekend ben met de term eer, of zelf geen eer kent neig je al gauw dat soort dingen als kinderachtig en lacherig af te wimpelen

Jij kent de term eer ook niet in dit verband zou jij de eer eens aan jezelf moeten houden en je niet iedere keer inmengen in discussies waarin jij je Islamietische afkomst moet onderstrepen.
1x is leuk, maar in elk Islamitische topic of wat banden heeft met het moslim gebeuren gedraag jij je als een haantje de voorste.
Wordt er iemand gestenigd omdat hij/zij van het geloof afstapt dan juich je dat soort praktijken toe.
Wie denk je dat je bent Spiertje de profeet?

Jij kent de term eer ook niet in dit verband zou jij de eer eens aan jezelf moeten houden en je niet iedere keer inmengen in discussies waarin jij je Islamietische afkomst moet onderstrepen.
1x is leuk, maar in elk Islamitische topic of wat banden heeft met het moslim gebeuren gedraag jij je als een haantje de voorste.
Wordt er iemand gestenigd omdat hij/zij van het geloof afstapt dan juich je dat soort praktijken toe.
Wie denk je dat je bent Spiertje de profeet?

:roflol: nee , dat is toch mohamet ?

Terug
Naar boven