Fitness Seller

Turkije verbiedt YouTube opnieuw

Mad respect voor ataturk, maar zo'n zaken kan je niet onder dwang houden.

Het is een grote taboe in turkije als je maar iets slechts over ataturk zegt.

Laatst bewerkt:
Idd goede voorspelling:p

Als je niet bekend ben met de term eer, of zelf geen eer kent neig je al gauw dat soort dingen als kinderachtig en lacherig af te wimpelen

Ja, misschien. Maar ik ben ook van mening dat je als bestuurder van een land boven dit soort geintjes moet staan en niet moet gaan reageren als een geconstipeerde communist.

Hoe oud en onvolwassen ben je, als je je gaat ergeren aan dit soort onzin? Een filmpje op internet, komop zeg. En dat met het verlangen om toe te treden tot de EU.

nu is het wachten op onthoofdingsfilmpjes die TRT uitgezonden worde:)

Ja, misschien. Maar ik ben ook van mening dat je als bestuurder van een land boven dit soort geintjes moet staan en niet moet gaan reageren als een geconstipeerde communist.

Hoe oud en onvolwassen ben je, als je je gaat ergeren aan dit soort onzin? Een filmpje op internet, komop zeg. En dat met het verlangen om toe te treden tot de EU.

Het is wel zo dat als je die taboe doorbreekt en iedereen zomaar zijn mening mag verkondigen over ataturk, dat men op den duur weinig respect zal tonen voor ataturk. Als je in turkije maar iets negatiefs over ataturk zegt, dan pleeg je sociale zelfmoord. (dacht zelfs dat het strafbaar was ???)

Het is wel zo dat als je die taboe doorbreekt en iedereen zomaar zijn mening mag verkondigen over ataturk, dat men op den duur weinig respect zal tonen voor ataturk. Als je in turkije maar iets negatiefs over ataturk zegt, dan pleeg je sociale zelfmoord. (dacht zelfs dat het strafbaar was ???)
Ik ben het voor het eerst eens met je eens cyan:D

Maar toch is het dwaas om een ganse site te verbieden door een paar filmpjes die 'zogezegd' anti-turkije zijn. Ben ook benieuwd welke filmpjes ze bedoelen, want als het kritische filmpjes zijn tegen de turkse politiek dan neigt dat naar zo'n dictatuur praktijken.

Btw, waarom enkel youtube ?
Op last fm zijn er heel wat turken en daar wordt ook heel wat zaken verkondigt...
Is het omdat youtube 100x populairder is ?
Either way, ze kunnen niet blijven zaken verbieden.

Als je niet bekend ben met de term eer, of zelf geen eer kent neig je al gauw dat soort dingen als kinderachtig en lacherig af te wimpelen

Ik ken in vergelijking met sommige volkeren heel weinig eer.

Dat heeft erg veel voordelen. Als iemand mijn vriendin op straat uitscheld voor h**r, dan lacht mijn vriendin dat weg. En ik ook.
Heerlijk ontspannen, zo'n leven met weinig eer. Je zou het eens moeten proberen (al was het alleen maar omdat de frustratie van de gezichten van dat soort gasten is af te lezen als ze zien dat het je niet raakt).

Eer lijkt wel een verzamelnaam voor ieder excuus om gewelddadig te reageren op een gesproken of geschreven woord.

Zolang er geen sprake is van een fysieke dreiging moeten mensen zich niet zo aanstellen.

o.t. ik zou het filpmje wel eens willen zien eigenlijk. Het lijkt me nog knap lastig om iemand van het kaliber Ataturk voor lul te zetten. Ataturk is geen Balkenende oid. Waarschijnlijk was het beter om het filmpje te laten staan omdat de makers vooral zichzelf voor lul zetten.

mja, wat is eer eigenlijk?

Ik ken in vergelijking met sommige volkeren heel weinig eer.

Dat heeft erg veel voordelen. Als iemand mijn vriendin op straat uitscheld voor h**r, dan lacht mijn vriendin dat weg. En ik ook.
Heerlijk ontspannen, zo'n leven met weinig eer. Je zou het eens moeten proberen (al was het alleen maar omdat de frustratie van de gezichten van dat soort gasten is af te lezen als ze zien dat het je niet raakt).

Eer lijkt wel een verzamelnaam voor ieder excuus om gewelddadig te reageren op een gesproken of geschreven woord.

Zolang er geen sprake is van een fysieke dreiging moeten mensen zich niet zo aanstellen.

o.t. ik zou het filpmje wel eens willen zien eigenlijk. Het lijkt me nog knap lastig om iemand van het kaliber Ataturk voor lul te zetten. Ataturk is geen Balkenende oid. Waarschijnlijk was het beter om het filmpje te laten staan omdat de makers vooral zichzelf voor lul zetten.

Oneens, ik ben geen turk of marokkaan.

Maar ik word liever het ziekenhuis ingeslagen dan dat ik iemand mijn vriendin een h**r laat noemen.Dit meen ik echt serieus.

Voor jou misschien moeilijk te begrijpen, maar jou redenatie gaat in mijn ogen ook nergens over.

Maar ik word liever het ziekenhuis ingeslagen dan dat ik iemand mijn vriendin een h**r laat noemen.Dit meen ik echt serieus.

Voor jou misschien moeilijk te begrijpen, maar jou redenatie gaat in mijn ogen ook nergens over.

Dat noem ik eer

Als dat dan eer is , dan is eer iets voor mensen met een extra chromosoom. Ik lach juist innerlijk om mensen die zo laag gaan dat ze mijn vriendin een h**r noemen. Door er ook nog op in te gaan hebben ze juist wat ze wilden.......

Eer is imo juist boven dit soort lui te kunnen staan .....

Laatst bewerkt:
Hahaha, nu snap ik wat eer is.

IQ <60 == eer

Al die gasten die dus elk weekend staan te vechten in de kroeg en buiten op straat, hebben last van eer!

Mad respect voor ataturk, maar zo'n zaken kan je niet onder dwang houden.

Het is een grote taboe in turkije als je maar iets slechts over ataturk zegt.

ataturk, dat was toch die turkse homo met zijn raar hoedje. haha als ik eerlijk moet zijn denk ik dat hij een stiekeme atheist was :)

idd wat een pascifist is die Lauw ook, stel je voor dat iedereen zo redeneerde en gewelddadige situaties probeerde te vermijden.

Terug
Naar boven