Fitness Seller

Nieuws Turkije wil vervolging van Duitse komiek na video over Erdogan

Wanneer komt er nu verdomme eens een duidelijk signaal?

2cs6hdz.jpg

Touché :roflol:

Wanneer komt er nu verdomme eens een duidelijk signaal?
Wat had je in gedachten?

Voor mij is de oplossing duidelijk. Turkije uit de NAVO. Is meteen ook een duidelijk signaal dat ze niet lid zullen worden van de EU.

Daarnaast een grote vloot voor de kust van Turkije om elk bootje dobberaars terug te zetten op Turkse grond. Zet Turkije op zijn plek en laat ze zien wie de baas is. De enige taal die ze snappen. Elke vorm van chantage keihard de kop in drukken. Megalomane ottomaantje moet zijn plek weten. Boycot Turkije gezamelijk als EU. Zorg, net als de Russen, dat het toerisme zwaar vermindert. Laat de Turkse bevolking maar voelen wat de consequenties zijn van het stemmen op de AK partij.

Onderhandelen met Erdogan is een teken van zwakte. Beste manier om deze narcist aan te pakken is door hem massaal niet meer serieus te nemen en hem niet meer mee te laten doen op het internationale toneel.

Europa is zwak en Erdogan maakt daar misbruik van omdat wij(EU) dat toestaan(of opzettelijk doen). Turkije is niks zonder Europa.

Laatst bewerkt:
We laten ons als unie van 28 landen met daarin 500 miljoen inwoners laten chanteren door een achterlijke megalomane geitenn**ker. Wat een kansloosheid. Toon wat fucking ballen en laat Erdogan zien dat hij niets te zeggen heeft en nooit zal hebben.

Laat um maar weten dat de 'blanke non-moslim' (kuffar) de baas is over zijn islamitische landje. Ataturk draaid zich om in zijn graf als hij ziet wat er nu met Turkije gebeurd door Erdogan.

Amerika wil de Bosporus niet droppen.

Dacht meteen aan wat je zelf post; boycotten die handel.

Gewoon belachelijk dat Turkije kandidaat-lid van de EU is en hoogstens af en toe eens voorzichtig op de vingers getikt wordt. Het land gaat gewoon jaar na jaar achteruit naar Europese normen en dan heb je nog eens een parlementsvoorzitter die pleit voor een religieuze grondwet... :roflol:

Zie het trouwens gebeuren dat Turkije nog om steun zal smeken nu IS aan de deur staat.

Turkije is de grootste importer van IS olie. Zie ik niet gebeuren.

Lijkt me ook niet dat het leger van Turkije erg veel moeite zou hebben met verdedigen tegen IS.

Idd 2de grootste navo leger zal IS niet even 'geruisloos' trotseren.

Geloof dat er al een 6-tal aanslagen in Turkije geweest zijn dit jaar. Zijn imo bezig van binnenuit te destabiliseren.

Ja oke maar turkije wilt via is pkk uitbreiding de kiem in smoren. Met het terrein verlies dat ze geleden hebben is turkije niet hun grootste prioriteit. Aanslagen blijven daaromniet onmogelijk. Binnen grote tereurbewegingen heb je altijd een of meerdere telgen die zich navenant eventueel afsplitsen. IS is daar zelf het voorbeeld van. Maar turkije georchestreerd aanvallen, dat zou me verbazen.

Erdogan heeft alle Nederlandse "Turken" ofwel Nederturken opgeroepen op bij hem aan tafel te komen zitten...Daar verkondigde hij dat deze "Nederturken" nooit mochten integreren in Nederland, maar wel moesten doorgaan met werkzaamheden in de Nederlandse overheid en trouw zweren aan Erdogan....Dit om de grenzen verder open te stellen voor een islamitische invasie om het plan van Kalergi-koudenhove te bespoedigen. En uiteraard voor visum vrij reizen van en naar Nederland...Erdogan liep altijd met een kopie van Mein Kampf rond in zijn studiejaren...geen zin om links te plaatsen...Google het maar, ik praat geen poep.

Vooral het plan van Kalergi-koudenhove even inzien dan weet je ineens waarom al die vluchtelingen hierheen worden gesluisd...

Erdogan heeft alle Nederlandse "Turken" ofwel Nederturken opgeroepen op bij hem aan tafel te komen zitten...Daar verkondigde hij dat deze "Nederturken" nooit mochten integreren in Nederland, maar wel moesten doorgaan met werkzaamheden in de Nederlandse overheid en trouw zweren aan Erdogan....Dit om de grenzen verder open te stellen voor een islamitische invasie om het plan van Kalergi-koudenhove te bespoedigen. En uiteraard voor visum vrij reizen van en naar Nederland...Erdogan liep altijd met een kopie van Mein Kampf rond in zijn studiejaren...geen zin om links te plaatsen...Google het maar, ik praat geen poep.

Vooral het plan van Kalergi-koudenhove even inzien dan weet je ineens waarom al die vluchtelingen hierheen worden gesluisd...

Nederlandse Turken die in de Nederlandse overheid werken bedoel ik hiermee...niet alle "Nederturken" natuurlijk...

En Erdogan is idd de grootste financier van IS olie...Waarom denk je dat de relatie met de Russen ineens verslechterde?...Putin bombardeerde heel de olie lijn plat...Amerika werkt trouwens samen met Turkije....in plaats van IS doelen te vernietigen, vernietigde Amerika doelen van Syrië om meer olie te winnen en om er meteen een federale bank neer te kwakken zodat de olie ook betaald werd onder de "petrodollar" en niet naar Chinese of Russische valuta's...Wie zij dat propaganda niet meer bestaat als het AD de enigste krant was die uitgebracht mocht worden van de Nazi's????

En dat allemaal van onze belasting centen...blijf lachen
...gewoon het AD lezen en het Journaal kijken.

Terug
Naar boven