MuscleMeat

Turkse voetbalclub uit Zaandam geschorst na aanval op scheidsrechter. (recidivisten)

• Topic Starter Topic Starter
Ah, man, je bent zo blind. Racisme maakt je blind en laat je niet toe verder na te denken dan deze domme veralgemeningen. Zielig.
Ik zeg niet dat je een rechtvaardiging moet zoeken voor misdaad. Ik zeg wel dat de allochtonen inderdaad oververtegenwoordigd zijn in de cijfers mbt geweldsdelicten. En dat dit net het meest ik het oog springt bij de burger.
MAar witteboordencriminaliteit heeft een veel grotere negatieve invloed op jouw leven, zonder dat je het weet, en in die cijfers zijn allochtonen ondervertegenwoordigd. HEt is dus maar waar je je blik op richt!

Wittenboorden criminaliteit ? Daar gaat het hier niet om.

Je bent een grotere ezel dan ik dacht als je me in verband brengt met racisme.

Waar zijn mijn ver-algemeningen dan ? Waar is dat racisme dan ? Waar zeg ik dat iedere allochtoon fout is en elke autochtoon correct ? Je berichten en je visie stralen de intelligentie van een stoeptegel uit.

Mannetjes als jij zouden eens met de praktijkfeiten op je neus gedrukt moeten worden. Er hoeft niks onderzocht te zijn voordat je conclusies kunt trekken.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 09:33 ----------

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/4846

Hier mooie link voor Yasmine: Allochtonen vaker dader van voetbalgeweld

Waar zijn mijn ver-algemeningen dan ? Waar is dat racisme dan ? Waar zeg ik dat iedere allochtoon fout is en elke autochtoon correct ? Je berichten en je visie stralen de intelligentie van een stoeptegel uit.

Mannetjes als jij zouden eens met de praktijkfeiten op je neus gedrukt moeten worden. Er hoeft niks onderzocht te zijn voordat je conclusies kunt trekken.

Er is een reden waarom we over wittenboordencriminaliteit spraken. Je moet de hele discussie lezen, want je praat naast de feiten.

Dat je niet beseft dat je discours racistisch is, is typisch voor racisten.

Ook wil je me terug "bewijzen" dat allochtonen meer geweldsdelicten plegen. Ben jij mentaal gehandicapt? Ik denk het wel anders had je kunnen lezen in mijn vorige antwoord:" Ik zeg wel dat de allochtonen inderdaad oververtegenwoordigd zijn in de cijfers mbt geweldsdelicten..."

Trouwens, weer een zielig staaltje demagogie. De link waarnaar je verwijst zegt:
"Geweld op voetbalvelden vindt waarschijnlijk verhoudingsgewijs vaker door allochtonen plaats".
Zie je het woordje "waarschijnlijk"?
Maar wat ik nog zieliger vind, is dat je niet doorhebt dat de link het rapport bewust fout interpreteert en het zaken toekent die het helemaal niet zegt. De link laat uitschijnen dat het KNVB rapport een link legt tussen dit geweld en allochtonen. Dat doet het rapport niet. Kijk maar naar het origineel officieel document. Daar staat het woord allochtoon nergens is.

Er is een reden waarom we over wittenboordencriminaliteit spraken. Je moet de hele discussie lezen, want je praat naast de feiten.

Dat je niet beseft dat je discours racistisch is, is typisch voor racisten.

Ook wil je me terug "bewijzen" dat allochtonen meer geweldsdelicten plegen. Ben jij mentaal gehandicapt? Ik denk het wel anders had je kunnen lezen in mijn vorige antwoord:" Ik zeg wel dat de allochtonen inderdaad oververtegenwoordigd zijn in de cijfers mbt geweldsdelicten..."

Eerst noem je me racist, nu weer en mentaal gehandicapt. Wat ben je voor vreemd mannetje.
Mijn inbreng in dit topic kwam op jou bericht:

(en als je niet kan discusseren met meerdere mensen binnen een topic, geef dat dan aan dat het je te veel wordt want ik heb niks met wittenboordencriminaliteit te maken als het gaat over amateur voetbal geweld. Maar jou berichten gaan al snel over hele andere zaken dan waar het werkelijk om ging, mogelijk is dat ook jou manco)

Iedereen weet dat?? Neen, waarop baseer je zo'n uitspraken?

Op de mening van Moraalridder die ik ondersteun:

Iedereen weet dat als je tegen een team met een meerderheid van allochtonen speelt, er een grotere kans is op aggresiviteit.

Wat heeft wittenboordencriminaliteit er dan mee te maken ?

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 10:10 ----------

Trouwens, weer een zielig staaltje demagogie. De link waarnaar je verwijst zegt:
"Geweld op voetbalvelden vindt waarschijnlijk verhoudingsgewijs vaker door allochtonen plaats".
Zie je het woordje "waarschijnlijk"?

En hier val je dus door de mand als slinkskijker. Het is inderdaad waarschijnlijk net zoals 30 jaar geleden het waarschijnlijk was dat allochtonen vaker crimineel waren. De praktijk zegt meer dan een onderzoekje dat nog niet de waarheid mag spreken...

Als over 2 jaar het geweld blijft doorgaan zal er op den duur wel een rapport komen die in ene de vinger op de zwerende wond durft te leggen.

In de Randstad bij allochtonen clubs komt veel vaker geweld voor alleen de conclusie dat het relatief vaker door allochtonen komt ligt politiek nog fffff gevoelig. Maar goed ook dat taboe zal een keertje doorbroken worden....

Kijk dit is een nieuwsbericht:

Het Actieplan Coïtusueel Geweld 2013-2014 van de gemeente Amsterdam meldt dat er zich in de stad dagelijks twee slachtoffers van seksueelgeweld melden, waarbij in één op de drie gevallen een vrouw is verkracht.
Vooral in de Bijlmermeer en in Slotervaart zijn aanrandingen en misbruik aan de orde van de dag.

Het bericht zegt niks over afkomst maar ik trek nu de conclusie omdat ik weet dat de Bijlmer voor een super groot % bestaat uit Afrikanen/Surinamers en dergelijke afkomst en Slotervaart grotenseeld uit allochtonen dat allochtonen daar (totaal Amsterdam) relatief vaker dader zijn dan autochtonen. Tsjaaka. Links = niks vermelden, realisme = waarheid zeggen.

Laatst bewerkt:
Klootzakken als yasmine maken ons land kapot

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 11:05 ----------

En het ergste vanal is dat zo iemand dan denkt dat hij goed bezig is voor onze maatschappij

Iemand in dit debat zei dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen. De cijfers zouden dit bevestigen.
Ik bracht witteboordencriminaliteit ter sprake omdat men de criminaliteitscijfers per categorie dient te bekijken.
Inderdaad, de cijfers lijken te bevestigen dat allochtonen meer geweldsdelicten plegen. ECHTER, en opgepast, nu komt een nuancering..., autochtonen plegen meer witteboordencriminaliteit. Je kan dus NIET stellen dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen. De allochtoon pleegt meer geweldsdelicten, de autochtoon doet meer aan witteboordencriminaliteit.
En aangezien geweldsdelicten zichtbaarder zijn dan bijvoorbeeld fiscale fraude, gaan we daar als samenleving harder op gaan focussen.
Ook is het zo dat die groep mensen die wetten voorstelt, en wetten goedkeurt, net die groep is die geen wetten zal stemmen die hun moreel laakbaar gedrag strafbaar zouden stellen. Zo zijn er veel zaken die een senator mag doen (met betrekking tot verhandelen van aandelen en dergelijke) dat een bankier dan weer niet mag.

WAt betreft het rapport. Nogmaals, en ik val dus niet uit de mand, ontken ik NIET dat allochtonen meer geweldsdelicten, en dus ook meer vechten op het veld, dan autochtonen. Echter wat fout is in jouw link, en jouw herneming er van, is dat het rapport HELEMAAL GEEN LINK LEGT TUSSEN GEWELD OP HET VELD EN ALLOCHTONEN.
Dus mag je dat persoonlijk wel geloven, je mag niet zeggen dat dit rapport dit zegt. Dat heet liegen, maar hier past het woord demagogie beter.

Je cijfers over verkrachting en dergelijke meer tonen nogmaals aan dat je je blindstaart om me ongelijk te geven. Je wil niet horen dat ik reeds bevestigd heb dat allochtonen inderdaad meer geweldsdelicten plegen. ECHTER, opgepast, een belangrijke nuancering komt er aan..... het is niet omdat ze allochtoon zijn dat ze meer vrouwen gaan verkrachten. Het is niet zo dat in Suriname, een groot deel van de mannen vindt dat eeen vrouw verkrachten niet zo erg is. NEEN, tuurlijk niet; Wel is het zo dat geweldsdelicten vaker voorkomen bij de lagere sociale klasse, bij mensen met een lage socio-economische status. En allochtonen zijn nu eenmaal sterker vertegenwoordigd in deze groep. En voor je me daar weer op bekritiseert: neen, ik praat dit geweld dus NIET goed.

Wat betreft mijn belediging. Ik had je inderdaad niet moeten beledigen. Sommige beledigingen zijn hier terecht, maar ik denk dat ik in jouw geval iets te heftig heb gereageerd, waarvoor mijn excuses. Ik blijf er echter wel bij dat je niet wilde "inzien" (alsof je er overheen leest) dat ik voor de tweede maal schreef dat allochtonen meer geweldsdelicten plegen dan autochtonen. En daarom wens ik toch nog eens het volgende te herhalen: allochtonen plegen meer geweldsdelicten, autochtonen doen meer aan wittteboordencriminaliteit. Echter is witteboordencriminaliteit veel meer maatschappijontwrichtend (in het Westen althans) dan de straatcriminaliteit.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 11:22 ----------

Klootzakken als yasmine maken ons land kapot

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 11:05 ----------

En het ergste vanal is dat zo iemand dan denkt dat hij goed bezig is voor onze maatschappij

Sterke argumentatie. Ik maak ons land kapot, terwijl jij een werkloze bent die zegt dat hij niet wil werken en anderen aanmoedigt te profiteren van de staat; Dit zijn jouw exacte woorden.
Ga werken of trainen, dan kan je het op DBB eens over iets anders hebben dan over de allochtonen.

Ik bracht witteboordencriminaliteit ter sprake omdat men de criminaliteitscijfers per categorie dient te bekijken.

Inderdaad, de cijfers lijken te bevestigen dat allochtonen meer geweldsdelicten plegen. ECHTER, en opgepast, nu komt een nuancering..., autochtonen plegen meer witteboordencriminaliteit. Je kan dus NIET stellen dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen. De allochtoon pleegt meer geweldsdelicten, de autochtoon doet meer aan witteboordencriminaliteit.

En aangezien geweldsdelicten zichtbaarder zijn dan bijvoorbeeld fiscale fraude, gaan we daar als samenleving harder op gaan focussen.

Waarom moet ik de crimi cijfers per categorie bekijken ? Waarom moet ik er rekening mee houden dat autochtonen meer wittenboord criminelen zijn ?

De eindsom luidt dat allochtonen vaker crimineel zijn.

WAt betreft het rapport. Nogmaals, en ik val dus niet uit de mand, ontken ik NIET dat allochtonen meer geweldsdelicten, en dus ook meer vechten op het veld, dan autochtonen. Echter wat fout is in jouw link, en jouw herneming er van, is dat het rapport HELEMAAL GEEN LINK LEGT TUSSEN GEWELD OP HET VELD EN ALLOCHTONEN.
Dus mag je dat persoonlijk wel geloven, je mag niet zeggen dat dit rapport dit zegt. Dat heet liegen, maar hier past het woord demagogie beter.

Dat jij geen link wilt leggen als gewoonweg blijkt dat in gebieden/clubs met veel allochtonen veel meer excessen zijn (collectief & individueel) dan is dat jou probleem en als de politiek dat ook doet wordt dat mijn probleem.

Als jij telkens boetes krijgt op data dat je je auto hebt uitgeleend aan je buurman kun je wel zeggen 'het kan nog zijn dat het hem niet is' maar je kunt ook zeggen het is meer dan aannemelijk dat hij de boetes veroorzaakt.

Verder ben ik het totaal niet eens dat een lage sociaal economische status veel geweld verklaard. Maar goed dat is een andere discussie. Er zijn namelijk culturen die trouwen met familie (neven en nichten) geen probleem vinden. En in India zijn er gruwelijk veel vrouwenverkrachtingen, is dat allemaal vanwege een lage sociaal economische status ?

Laatst bewerkt:
Iemand in dit debat zei dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen. De cijfers zouden dit bevestigen.
Inderdaad, de cijfers lijken te bevestigen dat allochtonen meer geweldsdelicten plegen. ECHTER, en opgepast, nu komt een nuancering..., autochtonen plegen meer witteboordencriminaliteit. Je kan dus NIET stellen dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen.
Als per 1000 allochtonen meer criminelen zijn dan per 1000 autochtonen, dan zijn allochtonen gewoon crimineler dan autochtonen. Dan kan je wel heel leuk allemaal bullshit op gaan sommen dat autochtonen ander soort criminele activiteiten doen (no ****ing shit sherlock), maar dat slaat kant noch wal als argument dat allochtonen minder crimineel zijn dan autochtonen.

Je kan dus WEL stellen dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen. En menig persoon wie niet 24/7 in de kelder van zijn ouders leeft, of wie autistisch is en compleet in zijn eigen wereld leeft, durft ook met zekerheid te zeggen dat er bepaalde gekleurde bevolkingsgroepen rondslingeren in dit land die voor meer overlast, geweld, gezeik, angst en criminaliteit zorgen dan menig andere bevolkingsgroep.

Slap gebagatelliseer ook altijd.

Als per 1000 allochtonen meer criminelen zijn dan per 1000 autochtonen, dan zijn allochtonen gewoon crimineler dan autochtonen. Dan kan je wel heel leuk allemaal bullshit op gaan sommen dat autochtonen ander soort criminele activiteiten doen (no ****ing shit sherlock), maar dat slaat kant noch wal als argument dat allochtonen minder crimineel zijn dan autochtonen.

Je kan dus WEL stellen dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen. En menig persoon wie niet 24/7 in de kelder van zijn ouders leeft, of wie autistisch is en compleet in zijn eigen wereld leeft, durft ook met zekerheid te zeggen dat er bepaalde gekleurde bevolkingsgroepen rondslingeren in dit land die voor meer overlast, geweld, gezeik, angst en criminaliteit zorgen dan menig andere bevolkingsgroep.

Slap gebagatelliseer ook altijd.

Ok,iemand moet terug naar school. Laat ons weten wanneer je afstudeert.

Waarom moet ik de crimi cijfers per categorie bekijken ? Waarom moet ik er rekening mee houden dat autochtonen meer wittenboord criminelen zijn ?

De eindsom luidt dat allochtonen vaker crimineel zijn.

Dat jij geen link wilt leggen als gewoonweg blijkt dat in gebieden/clubs met veel allochtonen veel meer excessen zijn (collectief & individueel) dan is dat jou probleem en als de politiek dat ook doet wordt dat mijn probleem.

Als jij telkens boetes krijgt op data dat je je auto hebt uitgeleend aan je buurman kun je wel zeggen 'het kan nog zijn dat het hem niet is' maar je kunt ook zeggen het is meer dan aannemelijk dat hij de boetes veroorzaakt.

Verder ben ik het totaal niet eens dat een lage sociaal economische status veel geweld verklaard. Maar goed dat is een andere discussie. Er zijn namelijk culturen die trouwen met familie (neven en nichten) geen probleem vinden. En in India zijn er gruwelijk veel vrouwenverkrachtingen, is dat allemaal vanwege een lage sociaal economische status ?

Het is onbegrijpelijk hoe je er in slaagt een zeer simpele uitleg, niet te begrijpen. Ik had het nochtans voorgekauwd, en in babytermen en stapjes uitgelegd, maar het mocht niet baten.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 16:50 ----------

Neen, dat vind ik niet. Maar dit heeft niks te maken met gewelddadige allochtonen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 16:54 ----------

Neen, dat vind ik niet. Het is geen indicator van integratie, en ook niet van niet-integratie. En het heeft niks te maken met gewelddadige allochtonen. Ah toch wel. Er zijn gewelddadige allochtonen die ook die fora bezoeken!

Sterk Tbeest. Ga trainen, of werken ipv altijd te zeiken over de allochtonen. Liever een niet-geïntegreerde, volgens de wet levende, werkende allochtoon, dan een parasitaire autochtoon.

Het is onbegrijpelijk hoe je er in slaagt een zeer simpele uitleg, niet te begrijpen. Ik had het nochtans voorgekauwd, en in babytermen en stapjes uitgelegd, maar het mocht niet baten.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 16:50 ----------

Kijk wat voor onzin je hier uitkraamt man.

nu komt een nuancering..., autochtonen plegen meer witteboordencriminaliteit. Je kan dus NIET stellen dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen.

Het is jammerlijk met je gesteld, je gaat ook niet meer in op de cijfers over voetbalgeweld in gebieden en clubs met veel allochtonen....je zegt alleen maar "er staat nergens dat het allochtonen zijn dus mag je dat niet zeggen en concluderen. Nou dat mag ik wel.....

Jij gaat zeker ook zeggen dat het niet aangetoond is dat eerwraak een zaak is voor allochtonen omdat het er niet altijd bijstaat ?

Kijk wat voor onzin je hier uitkraamt man.

Het is jammerlijk met je gesteld, je gaat ook niet meer in op de cijfers over voetbalgeweld in gebieden en clubs met veel allochtonen....je zegt alleen maar "er staat nergens dat het allochtonen zijn dus mag je dat niet zeggen en concluderen. Nou dat mag ik wel.....

Jij gaat zeker ook zeggen dat het niet aangetoond is dat eerwraak een zaak is voor allochtonen omdat het er niet altijd bijstaat ?

Ok, nog eens.
Allochtonen plegen meer geweldsdelicten
Autochtonen plegen meer witteboordencriminaliteit.
Je kan dus NIET zeggen dat autochtonen minder crimineel zijn dan allochtonen.

Echt simpeler kan het niet.

Het is niet dat ik de cijfers van voetbalclubgeweld in twijfel trek. Ik zeg gewoon dat jij conclusies trekt die het rapport niet maakt. En als je zegt dat dat rapport dat wel doet, of je post een link naar een site die dat wel doet, dan ben je oneerlijk aan het debatteren.

Ok, nog eens.
Allochtonen plegen meer geweldsdelicten
Autochtonen plegen meer witteboordencriminaliteit.
Je kan dus NIET zeggen dat autochtonen minder crimineel zijn dan allochtonen.

Echt simpeler kan het niet.

Het is niet dat ik de cijfers van voetbalclubgeweld in twijfel trek. Ik zeg gewoon dat jij conclusies trekt die het rapport niet maakt. En als je zegt dat dat rapport dat wel doet, of je post een link naar een site die dat wel doet, dan ben je oneerlijk aan het debatteren.

Moet je nou je best doen om zo dom te zijn ?

Waarom maakt het dat wanneer autochtonen zogenaamd meer witteboorden criminaliteit doen dat allochtonen niet relatief vaker crimineel kunnen zijn ? Wat is dat voor stellingname, wittenboorden criminelen staan gewoon in het lijstje van de criminaliteit.

Het rapport trekt die conclusies niet nee, net zoals vroeger nooit de conclusie werd getrokken dat allochtonen relatief vaker crimineel zijn. Dat wordt pas gedaan als er genoeg leed is veroorzaakt waardoor een groter deel van de bevolking en politiek 'om' is en het wel eens handig vindt.

Oneerlijk debatteren ? Nee met die politiek correcte rapporten ga je eerlijk rapporteren.

Als in een grote stad, in 2 allochtone wijken veel zedendelicten zijn trek ik de conclusie dat al bij al allochtonen hier relatief vaker bij betrokken zijn.

Als in de Randstad, heel veel jeugdvoetbal geweld plaatsvindt bij toevallig allemaal clubs met -tig allochtonen trek ik de conclusie dat allochtonen hoewel maar 10% van de bevolking voor een onevenredig groot aandeel hebben in datzelfde jeugdvoetbal geweld.

Moet je nou je best doen om zo dom te zijn ?

Waarom maakt het dat wanneer autochtonen zogenaamd meer witteboorden criminaliteit doen dat allochtonen niet relatief vaker crimineel kunnen zijn ? Wat is dat voor stellingname, wittenboorden criminelen staan gewoon in het lijstje van de criminaliteit. 1

2 Het rapport trekt die conclusies niet nee, net zoals vroeger nooit de conclusie werd getrokken dat allochtonen relatief vaker crimineel zijn. Dat wordt pas gedaan als er genoeg leed is veroorzaakt waardoor een groter deel van de bevolking en politiek 'om' is en het wel eens handig vindt.

Oneerlijk debatteren ? Nee met die politiek correcte rapporten ga je eerlijk rapporteren.

Als in een grote stad, in 2 allochtone wijken veel zedendelicten zijn trek ik de conclusie dat al bij al allochtonen hier relatief vaker bij betrokken zijn.

Als in de Randstad, heel veel jeugdvoetbal geweld plaatsvindt bij toevallig allemaal clubs met -tig allochtonen trek ik de conclusie dat allochtonen hoewel maar 10% van de bevolking voor een onevenredig groot aandeel hebben in datzelfde jeugdvoetbal geweld.

1) Criminaliteitscijfers vervatten meerdere cijfers en categorieën. Een categorie geweldsdelicten, een categorie wittenboordencriminaliteit,... Ook is er een cijfer die dan moet weergeven hoeveel criminaliteit in totaal werd gepleegd. Wittenboordencriminaliteit maakt deel uit van dat totaalcijfer. Geweldsdelicten ook. Als men dan dieper ingaat op de verschillende cijfers ziet men dat allochtonen meer geweldsdelicten plegen. Autochtonen maken zich vaker schuldig aan witteboordencriminaliteit. Uit dit alles kan je NIET concluderen dat allochtonen meer crimineel zijn dan autochtonen; ALs je deze zeer makkelijke conclusie niet kan begrijpen dan zijn er twee verklaringen mogelijk: je bent aan het trollen, of je hebt de intelligentie niet om het te begrijpen.

2)Zelf indien het waar is wat je zegt over het rapport en de al dan niet getrokken conclusies, als je een rapport citeert mag je niet zeggen dat een rapport iets zegt wat het rapport niet zegt. Je moet zeggen wat het rapport zegt en daar dan zelf je conclusies bijschrijven. Maar je mag de schrijvers van dat rapport geen woorden in de mond leggen want dat is demagogie. ONGEACHT of je eigen conclusies nu wel of niet waar zijn.

1)Jij blijft maar bezig met je wittenboordecriminaliteit maar dat is een afleiding van het werkelijke probleem.
Namelijk dat allochtonen meer dan 3 keer zo vaak verdacht zijn dan autochtonen dat is gewoon aangetoond.

En tevens staat het gewoon op papier dat in 2006 0,2% van de autochtonen van 18 jaar en ouder op enig moment in 2006 in de gevangenis gezeten. Dit gold voor 0,9% van de Turken, 1,7% van de Surinamers, 1,9% van de Marokkanen en 3,1% van de Antillianen

Jij kunt dan niet concluderen dat allochtonen helaas vaker crimineel zijn ? Dan heb jij een conclusieprobleem.

2) Ik citeer de cijfers uit het rapport...dat mag wel. De conclusie is voor mijn eigen rekening. Waarom zou dat niet mogen ? Ik zeg nergens dat het rapport dat stelt namelijk. Ik zeg al meerdere malen dat het MIJN conclusie inderdaad is. Dat jij alleen maar conclusies trekt als het zwart op wit staat is jou probleem.

Als jij mij zegt dat 4+4 een rekensom is zeg ik dat is 8. Als het rapport zegt veel geweld in de R'dam en A'dam zeg ik daar ligt een verband met allochtonen.

Laatst bewerkt:
Deze Turkse club is nu gelukkig totaal uit de competitie gehaald:

KNVB haalt amateurclub uit Zaandam uit de competitie

De amateurvoetbalclub VV ZTS uit Zaandam is door voetbalbond KNVB uit de competitie gehaald na een aantal incidenten.

Dat liet een woordvoerder van de KNVB maandag weten. Directe aanleiding voor de schorsing is het beledigen en becommentariëren van een scheidsrechter door een elftal in februari.

Alle elftallen en teams van de Zaanse club zijn voor een jaar geschorst. Eerder was de club al een aantal maal gewaarschuwd voor incidenten.

http://www.nu.nl/binnenland/3373108/knvb-haalt-amateurclub-zaandam-competitie.html

Terug
Naar boven