Fitness Seller

Turkse voetbalclub uit Zaandam geschorst na aanval op scheidsrechter. (recidivisten)

Een column uit zijn Elsevier-tijd, geplaatst in 1999.

Hm, ik vind 'm nog vrij genuanceerd in dat stukje.
We komen daarmee wel op een heel ander topic.
Probleem is dat hij de grenzen niet afkadert: hij noemt geen leeftijden.

Kinderen interesseren mij helemaal niets, een jongen van 17-18 kan ik heel af en toe eens leuk vinden, maar meestal liever wat ouder.
Maar toen ik 16 was, had ik kort even een vriend van 32. Heb het in het gay-pics forum al eens verteld.
Groot gedoe thuis met mijn ouders, maar mijn "vriend" was wel zo dapper om thuis met mijn ouders te komen praten.
Ik vond het alleen maar leuk, als 16-jarige was hij in mijn ogen enorm styoer en mannelijk.
Totdat hij een keer tegen me zei: je zult het wel al doorhebben "ik ben pedo".
Toen kreeg ik acuut een kotsgevoel en was het voor mij over.
Maar idioot toch eigenlijk als je je bedenkt dat ik het daarvoor alleen maar leuk met hem had?
Ik was vrij verstandig voor mijn leefijd, hij dwong me nergens toe, manipuleerde me niet enz.
Ik vind dat je van kinderen je handen moet afhouden uiteraard, maar 15-16 vind ik zo'n twijfelgeval.

Misschien dat Fortuyn iets in die richting bedoelde?

Maar ik wil 'm niet verdedigen, ik had en heb een gloedhekel aan 'm.

• Topic Starter Topic Starter
Je citeert me en doet alsof ik ontken wat je zegt. Het is reeds erkent! Begrijpend lezen, leer dat eens. Dat je de socio-economische status als reden niet aanvaardt, zonder dat te onderbouwen, is zwak.

Je bent de discussie alweer kwijt merk ik, je bent niet bijster secuur als het om relevantie van discussies gaat, de reden die jij opgeeft staat namelijk los van de discussie die belangrijk is. Dan kun je de standaard zin gebruiken van 'niet onderbouwen en zwak' maar zoals ik zeg dat is een andere discussie.

Yasmine, het ging erom dat Moraalridder stelde dat je tegen voetbalploegen met allochtonen meer kans hebt op aggresief gedrag.

Iedereen weet dat als je tegen een team met een meerderheid van allochtonen speelt, er een grotere kans is op aggresiviteit.

Jij zegt dat:
Iedereen weet dat?? Neen, waarop baseer je zo'n uitspraken?

Moraalridder weet dit gewoon, net als ik uit de PRAKTIJK. Kijk als er geen onderzoek wordt gedaan naar afkomst daders omdat dit weer politiek gevoelig ligt en alweer een klap is voor alle multiculti liefhebbertjes en goedpratertjes.

Laatst bewerkt:
Hm, ik vind 'm nog vrij genuanceerd in dat stukje.
We komen daarmee wel op een heel ander topic.
Probleem is dat hij de grenzen niet afkadert: hij noemt geen leeftijden.

Kinderen interesseren mij helemaal niets, een jongen van 17-18 kan ik heel af en toe eens leuk vinden, maar meestal liever wat ouder.
Maar toen ik 16 was, had ik kort even een vriend van 32. Heb het in het gay-pics forum al eens verteld.
Groot gedoe thuis met mijn ouders, maar mijn "vriend" was wel zo dapper om thuis met mijn ouders te komen praten.
Ik vond het alleen maar leuk, als 16-jarige was hij in mijn ogen enorm styoer en mannelijk.
Totdat hij een keer tegen me zei: je zult het wel al doorhebben "ik ben pedo".
Toen kreeg ik acuut een kotsgevoel en was het voor mij over.
Maar idioot toch eigenlijk als je je bedenkt dat ik het daarvoor alleen maar leuk met hem had?
Ik was vrij verstandig voor mijn leefijd, hij dwong me nergens toe, manipuleerde me niet enz.
Ik vind dat je van kinderen je handen moet afhouden uiteraard, maar 15-16 vind ik zo'n twijfelgeval.

Misschien dat Fortuyn iets in die richting bedoelde?

Maar ik wil 'm niet verdedigen, ik had en heb een gloedhekel aan 'm.

Pedocoïtus gaat niet over 15-16 jaar natuurlijk, dat betreft jonge kinderen. Een pedofiel richt zicht op leeftijden waarbij het kind nog niet geslachtsrijp is. Dat wisselt per kind maar overwegend heb je het dan over leeftijden onder de 12 a 13.

Je bent de discussie alweer kwijt merk ik, je bent niet bijster secuur als het om relevantie van discussies gaat, de reden die jij opgeeft staat namelijk los van de discussie die belangrijk is. Dan kun je de standaard zin gebruiken van 'niet onderbouwen en zwak' maar zoals ik zeg dat is een andere discussie.

Yasmine, het ging erom dat Moraalridder stelde dat je tegen voetbalploegen met allochtonen meer kans hebt op aggresief gedrag.

Jij zegt dat:

Moraalridder weet dit gewoon, net als ik uit de PRAKTIJK. Kijk als er geen onderzoek wordt gedaan naar afkomst daders omdat dit weer politiek gevoelig ligt en alweer een klap is voor alle multiculti liefhebbertjes en goedpratertjes.
Ik stel voor dat je de discussie tussen mij en moraalridder eens herleest want je hebt het niet begrepen.
En neen, je kan geen conclusies trekken over een bepaalde bevolkingsgroep door je enkel op je eigen ervaring te baseren. Stel, je gaat gaan zwemmen in zee, en je ziet een haai zwemmen die eens naar je komt kijken maar je niet bijt. Concludeer je dan dat haaien geen mensen bijten?

Ik stel voor dat je de discussie tussen mij en moraalridder eens herleest want je hebt het niet begrepen.
En neen, je kan geen conclusies trekken over een bepaalde bevolkingsgroep door je enkel op je eigen ervaring te baseren. Stel, je gaat gaan zwemmen in zee, en je ziet een haai zwemmen die eens naar je komt kijken maar je niet bijt. Concludeer je dan dat haaien geen mensen bijten?

Zijt gij nu echt zo idioot?

Dat is gewoon algemeen aangenomen hoor dat allochtonen veel rapper agressief zijn. Heb zelf lang gevoetbald dus ik kan het weten. Wij kunnen er niet aan doen dat ze daar geen onderzoek naar voeren. Mijn kop eraf als dit niet waar is.

Pedocoïtus gaat niet over 15-16 jaar natuurlijk, dat betreft jonge kinderen. Een pedofiel richt zicht op leeftijden waarbij het kind nog niet geslachtsrijp is. Dat wisselt per kind maar overwegend heb je het dan over leeftijden onder de 12 a 13.
Klopt volledig. Maar in de volksmond gebruikt men enkel de term pedofilie. Dan is het slechts gissen naar wat Pim nu echt bedoelde. Maar of hij het nu over prepuberale of puberale partners had, het blijft onaanvaardbaar.

Ter info...
Nepiophilia: coïtusuele voorkeur voor baby's (geen idee wat de term in het Nederlands is...)
Pedofilie: coïtusuele voorkeur voor prepuberale partners (+- tot 12 jaar)
Efebofilie: coïtusuele voorkeur voor pubers (+- 13-16 jaar)

Waarom gaat het topic nu ineens over homo's/pedo's waar bryce weer zo graag in reageert ..

Ik ben een postjailbaitofiel

om het on topic te houden

http://www.youtube.com/watch?v=0lQ6QfiIVJs

Amper enkele maanden na het dodelijke incident met een Nederlandse grensrechter tijdens een jeugdvoetbalwedstrijd, zijn enkele Saoedische tienerspelers zwaar door het lint gegaan. Aan het einde van een verloren match stormden de jonge amateurvoetballers uit frustratie en woede als losgeslagen beesten naar de scheidsrechter. Die vluchtte richting kleedkamers, maar incasseerde eerst nog enkele schandalige trappen van de wilde jeugdspelers. De trainer riep zijn zwaar balorige spelers tot de orde en een agent loste zelfs een schot om de orde te herstellen.

Zijt gij nu echt zo idioot?

Dat is gewoon algemeen aangenomen hoor dat allochtonen veel rapper agressief zijn. Heb zelf lang gevoetbald dus ik kan het weten. Wij kunnen er niet aan doen dat ze daar geen onderzoek naar voeren. Mijn kop eraf als dit niet waar is.

Algemeen aangenomen?????
In de 19de eeuw was het algemeen aangenomen dat "n*gers" niet intelligent konden zijn. Blijkt dus niet waar te zijn (hopelijk besef je dat).
Opnieuw zeg je "Ik heb zelf lang gevoetbald", dus opnieuw baseer je je op je eigen ervaringen. Ik verwijs dus terug naar mijn metafoor van de haai. Maar je begrijpt die niet.

Algemeen aangenomen?????
In de 19de eeuw was het algemeen aangenomen dat "n*gers" niet intelligent konden zijn. Blijkt dus niet waar te zijn (hopelijk besef je dat).
Opnieuw zeg je "Ik heb zelf lang gevoetbald", dus opnieuw baseer je je op je eigen ervaringen. Ik verwijs dus terug naar mijn metafoor van de haai. Maar je begrijpt die niet.

http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-2710865.html

Uit cijfers blijkt inderdaad dat Afrikaanse landen een minder hoog IQ hebben, en dat de Aziatische landen het slimst zijn.

En ja het is algemeen aangenomen, iedereen weet da als ge tegen een allochtonen ploeg speelt dat er niet veel moet gebeuren om te escaleren.

http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-2710865.html

Uit cijfers blijkt inderdaad dat Afrikaanse landen een minder hoog IQ hebben, en dat de Aziatische landen het slimst zijn.

En ja het is algemeen aangenomen, iedereen weet da als ge tegen een allochtonen ploeg speelt dat er niet veel moet gebeuren om te escaleren.

Man, man, man, jij moet echt leren lezen. En tevens is jouw verklaring zo dom.
Eerst en vooral zei ik niet dat ze minder intelligent waren, ik zei dat vroeger werd aangenomen dat ze niet intelligen waren. Want ze werden beschouwd als apen, als dieren, die niet in staat waren tot het hebben van een hoger denkvermogen. Wat jij trouwens schrijft is onderzoek die "culturally biased "is; Tevens is het niet zeker wat men met iq testen meet. Er zijn al genoeg wetenschappers die duidelijk stellen dat IQ testen alls behalve betrouwbaar zijn.

En je veralgemenende onzin over allochtonen is zielig.

GA TRAINEN of WERKEN.

Man, man, man, jij moet echt leren lezen. En tevens is jouw verklaring zo dom.
Eerst en vooral zei ik niet dat ze minder intelligent waren, ik zei dat vroeger werd aangenomen dat ze niet intelligen waren. Want ze werden beschouwd als apen, als dieren, die niet in staat waren tot het hebben van een hoger denkvermogen. Wat jij trouwens schrijft is onderzoek die "culturally biased "is; Tevens is het niet zeker wat men met iq testen meet. Er zijn al genoeg wetenschappers die duidelijk stellen dat IQ testen alls behalve betrouwbaar zijn.

En je veralgemenende onzin over allochtonen is zielig.

GA TRAINEN of WERKEN.

Je beseft toch zelf dat uw vergelijking gewoon nergens op slaat?

Als jij dat zegt dan maak ik me niet teveel zorgen.

Zal het even verduidelijken

Jij zegt dat ze vroeger dachten dat n*gers niet slim konden zijn. Ok, ze blijken dus fout

Nu zeg ik dat clubs met veel allochtone jeugdspelers veel agressiever zijn. Jij redeneert: vroeger waren ze fout, nu zijn ze ook fout.

==> vergelijking slaat nergens op :o

Zal het even verduidelijken

Jij zegt dat ze vroeger dachten dat n*gers niet slim konden zijn. Ok, ze blijken dus fout

Nu zeg ik dat clubs met veel allochtone jeugdspelers veel agressiever zijn. Jij redeneert: vroeger waren ze fout, nu zijn ze ook fout.

==> vergelijking slaat nergens op :o
Ik maak die redenering helemaal niet. Jij bent echt niet lekker.

Ik maak die redenering helemaal niet. Jij bent echt niet lekker.

Jouw idiote links gedachtengang zal meer kwaad dan goed berokkenen aan onze maatschappij. Istanboel was vroeger ook voornamelijk Christelijk, nu 99% Islam, dat zal met Brussel en Amsterdam niet anders zijn.

LOL popcorn ready/ yea go.........

Jouw idiote links gedachtengang zal meer kwaad dan goed berokkenen aan onze maatschappij. Istanboel was vroeger ook voornamelijk Christelijk, nu 99% Islam, dat zal met Brussel en Amsterdam niet anders zijn.
Waar slaat dit nu weer op? Kan je ook even on topic blijven?

Terug
Naar boven