XXL Nutrition

Sticky TV Gids

ik ga kijke naar man, hij werkt niet goed, ik moet belle.

vanavond komt predator op tv kwart voor 11 met arnie altijd leuk

Predator

predator10_cinema.jpg

Arnie jaagt op bloeddorstig beest

Een team buitengewoon stoere commando's onder leiding van Dutch (Arnold Schwarzenegger) vliegt op verzoek van CIA-agent Dillon (Carl Weathers) naar een Midden-Amerikaans land om gijzelaars te bevrijden. Maar het wordt een fiasco. De gijzelaars zijn dood en het team moet zich door de snikhete jungle een weg zien te banen naar de veiligheid. Dan blijkt dat een buitenaards wezen vanuit de bomen op hen jaagt.
Sterke thriller met horror en sf-elementen met Schwarzenegger in zijn hoogtijdagen. Er kwam een aantal - slechtere - vervolgfilms.

Predator, RTL 7, 22:45 uur

Wie gaat kijken?:D

haha die heb ik uiteraard in men dvd kast staan... classic... deel II is ook geniaal als al die lijken gevilt in die flat hangen :roflol:

heerlijke films

alien vond ik wel echt waardeloos, dus ook alien vs predator

al genoeg gezien, ben wel eens benieuwd naar de nieuwe predators

Alien is een zoveel betere film dan Predator, maar wellicht had het geholpen als Sigourney Weaver een hete gespierde man met een dikke machinegeweer was geweest.

Man, zulke films maken ze niet meer. :)

nee anders kan ik niet meer slapen vanavond :angstig:

Ga ik wel ff kijken denk ik blijft mooie film.

Altijd leuk met 10000 reclames tussendoor , uhum..........

predator10_cinema.jpg

Arnie jaagt op bloeddorstig beest

Een team buitengewoon stoere commando's onder leiding van Dutch (Arnold Schwarzenegger) vliegt op verzoek van CIA-agent Dillon (Carl Weathers) naar een Midden-Amerikaans land om gijzelaars te bevrijden. Maar het wordt een fiasco. De gijzelaars zijn dood en het team moet zich door de snikhete jungle een weg zien te banen naar de veiligheid. Dan blijkt dat een buitenaards wezen vanuit de bomen op hen jaagt.
Sterke thriller met horror en sf-elementen met Schwarzenegger in zijn hoogtijdagen. Er kwam een aantal - slechtere - vervolgfilms.

Predator, RTL 7, 22:45 uur

Wie gaat kijken?:D
Geen apart topic openen voor dit, heb het samengevoegd met de sticky...

Voor de Belgen, nu op een, the butterfly effect :D

Voor de liefhebbers om 20.00 Carlito's Way op rtl7

Vanavond randy couture op tv

Nu Made op tv met die bodybuilder :)

Terug
Naar boven