MuscleMeat

Sticky TV Gids

Epic teringlijertje wil bb´er worden op mtv made weekend marathon.
:roflol:

Jessica Simpson :heart: docu op MTV.

rtl 7 half 9 ong bak aanrader

rtl 5 daten in het donker altijd leuk

Lord of War
Vanavond om 22:30 op Veronica.

Er zullen denk ik wel een hoop reclames in zitten :(

ik las net over programma MADE. jullier weten dan ook wel die jonge gozer die 1 in dat prgramma zat die strongmen wou wordne..iedereen lachtte erom (hij was wel buff al)

1 jaar later was die gozer wel all over the eurosport channel. nu al wat jaartjes 1 van de sterkste mannen die er rondlopen. ben de naam ff kwijt

ik las net over programma MADE. jullier weten dan ook wel die jonge gozer die 1 in dat prgramma zat die strongmen wou wordne..iedereen lachtte erom (hij was wel buff al)

1 jaar later was die gozer wel all over the eurosport channel. nu al wat jaartjes 1 van de sterkste mannen die er rondlopen. ben de naam ff kwijt

Strongmen...hmm
Niet gezien denk ik, linkje? :)

Dat was True Life en kan me niet herinneren dat iemand er om lachte. Het was overigens Kevin Nee.

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Mean Machine
23:10

Filmkomedie
De succesvolle voetballer Danny Meehan verspeelt zijn carrière nadat hij na een gewelddadige uitval in een dronken bui wordt opgepakt. De bewaarders van de gevangenis waar Danny terecht komt, dwingen hem om het voetbalteam van de gevangenen te trainen, maar Danny heeft een beter plan. Hij biedt aan om het team te trainen voor een wedstrijd tegen de bewaarders.

Mean Machine
23:10

Filmkomedie
De succesvolle voetballer Danny Meehan verspeelt zijn carrière nadat hij na een gewelddadige uitval in een dronken bui wordt opgepakt. De bewaarders van de gevangenis waar Danny terecht komt, dwingen hem om het voetbalteam van de gevangenen te trainen, maar Danny heeft een beter plan. Hij biedt aan om het team te trainen voor een wedstrijd tegen de bewaarders.

op?

kan niet dan zit ik tjikies the bangen true story bro

Heb me laten vertellen dat ze morgen bij Koefnoen een parodie van een complete aflevering Voetbal Inside gaan doen, lijkt me leuk :)

True, het is alleen niet zo goed afgelopen met Calogero.

Terug
Naar boven