MuscleMeat

TV Gids

Bezoekers in dit topic

Inhaker op de uitspraken die Johan altijd doet wanneer er geen VI (meer) op tv is? ''RTL7 heeft vast nog wel wat oude politie uitzendingen of James Bond films liggen''
 
Is ook schaamteloos hoe vaak ze de Flodder serie herhaald hebben
 
Inderdaad, ze teren daar ook echt op maandag en vrijdag VI. Denk dat er voor Johan, René en Wilfred nog wel wat ruimte is voor een salarisverhoging.
 
Ik moet eerlijk toegeven dat ik shirtje ruilen wat na vi komt ook niet onaardig vind
 
Op 2 nu onderhoudend programma. Gaat over die suikerspiegelchauffeur
 
De acteur-president met succes(2017)
21 februari 2018, 23:00 - 00:20 uurNPO 2

zin an
 
Peter R. De Vries: De Raadkamer, het nieuwe SBS6-programma van de misdaadjournalist, is donderdagavond voor het eerst op televisie te zien. Peter R. de Vries denkt niet dat hij door deze talkshow te veel op televisie te zien is. "Als de producenten genoeg van me hebben, dan stoppen ze wel met me bellen. Maar dat doen ze niet."
Peter R. de Vries denkt niet dat hij te vaak op televisie te zien is | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Helaas Peter, voor mij ben je wat te vaak op de televee. Ik laat dit programma aan mij voorbij gaan.
 
Zag in een voorstukje dat ze gingen bespreken dat Spong wél aanknopingspunten zag om de tabaksindustrie te vervolgen. Tot zover, dacht ik.
 
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen in Nederland die Peter R wel een baas vindt. Komt wel voornamelijk door zijn programma van vroeger. Hij heeft daarin echt mooie dingen belicht en zaken uitgezocht.
 
Het probleem met Peter is dat hij het morele geweten van Nederland wil zijn, terwijl hij zelf een nogal dubieus verleden heeft.
 
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen in Nederland die Peter R wel een baas vindt. Komt wel voornamelijk door zijn programma van vroeger. Hij heeft daarin echt mooie dingen belicht en zaken uitgezocht.
Wat dat betreft was/is het wel een echte vakman inderdaad. Dat moet ik 'm meegeven. Over Peter als talkshow gast deel ik wat Arminius zegt. Daarnaast vind ik dat hij sommige periodes wat te vaak aanschuift bij talkshows.

 
Vooral zijn kleffe vriendschap met Cor van Hout.

Maar ook zijn uitspraken na de aanslag op Charlie Hebdo bijvoorbeeld. Het is verder niet erg handig om Wilders tussen de regels door met Hitler te vergelijken.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven