XXL Nutrition

Sticky TV Gids

Onze jongens op Java
TERUGBLIK OP EEN BLOEDIGE STRIJD
NPO 2
NPO 2

STRAKS

20:25 - 21:15

BEOORDEEL
Getekend kwamen ze eind jaren 40 terug uit de strijd, maar de Nederlanders die tegen de Indonesische onafhankelijkheidsstrijders vochten, hielden lang de kaken op elkaar over wat ze meemaakten. Coen Verbraak interviewt hen.

Ronin nu op 7.

S8 :hedbang:

Gaat ook nergens over die d*ck Maas film over de Sint op Veronica.

2Doc: Ons moederland
NPO 2
NPO 2

STRAKS

22:55 - 00:15

BEOORDEEL
De extreemrechtse NVU-leider Constant Kusters ziet zijn gedachtegoed steeds meer doordringen tot de gevestigde orde. In hoeverre is onze nationale geschiedenis een voedingsbodem voor de angst voor nieuwkomers? Schets van de Nederlandse samenleving en haar omgang met 'de ander' door de eeuwen heen aan de hand van het dagelijks leven van Constant Kusters, de politiek leider van de extreemrechtse Nederlandse Volks-Unie. Aan de hand van archiefmateriaal over de Nederlandse geschiedenis en intieme scènes in het extreemrechtse milieu toont deze documentaire een politicus die tot zijn vreugde ziet dat zijn ideeën steeds meer doordringen tot de gevestigde orde.

Onze jongens op Java
TERUGBLIK OP EEN BLOEDIGE STRIJD
NPO 2
NPO 2

STRAKS

20:25 - 21:15

BEOORDEEL
Getekend kwamen ze eind jaren 40 terug uit de strijd, maar de Nederlanders die tegen de Indonesische onafhankelijkheidsstrijders vochten, hielden lang de kaken op elkaar over wat ze meemaakten. Coen Verbraak interviewt hen.
Goede programma :thumb:

• Like
Waarderingen: BB_

Tel je zegeningen en wees blij dat je (vermoedelijk) mentaal gezond bent

Als lelijkheid pijn zou doen dan zat Jack de hele tijd aan de morfine

Liedje van Paul Groot was niet onaardig

Als lelijkheid pijn zou doen dan zat Jack de hele tijd aan de morfine
Na Kopspijkers heeft Jack door de jaren heen een aantal programma's op de commerciële gepresenteerd (Wat vindt Nederland? en Echt waar?), waarin hij ook al niet veel meer toevoegde. Beetje geldharkende stuiptrekkingen.
Nu toch even Kopspijkers van zojuist terugkijken. :)

Na Kopspijkers heeft Jack door de jaren heen een aantal programma's op de commerciële gepresenteerd (Wat vindt Nederland? en Echt waar?), waarin hij ook al niet veel meer toevoegde. Beetje geldharkende stuiptrekkingen.
Nu toch even Kopspijkers van zojuist terugkijken. :)
3:41

Heb Jack altijd een onsympathiek mannetje gevonden. Maar tegenwoordig kan het me niet zoveel meer schelen.

• Like
Waarderingen: BB_
Morgen NPO 1 kopspijkers eenmalig 21:30
In inmiddels gezien, leuk.

Toen ZM de Koning zei: "Landgenoten", LOLde ik. Wat een tijd, toen EvM nog grappig was en Zwarte Piet.

Een van de mooiste mijn herinnering dat Femke Halsema niet wist wat voor kind ze kreeg, maar hoopte op een allochtoontje, Rosemöller die een spandoekbrief had en Marijnissen had tegen en de schrijver (Wolkers?) die zei:

"Ik had het niet beter kunnen zeggen meneer Spijkerman, wel mooier."

Terug
Naar boven