Fitness Seller

TV Gids (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Slimste Mens weer op tv
In b4 'nee, ik ben gewoon thuis'.
 
Docu van Rico over zijn voorbereidingen van afgelopen zaterdag....NU op SBS6
 
Deze week weer genieten van Top2000 à Gogo en De Slimste Mens.
 
Camino

National Geographic

National Geographic
NU
21:00 - 23:00
BEOORDEEL
Martin de Vries loopt zonder voorbereiding de Camino, de beroemde pelgrimstocht naar Santiago de Compostella. De tocht van 1600 kilometer loopt van Le Puy-en-Velay in midden-Frankrijk naar Noordwest-Spanje. Tijdens het lopen filmt hij zichzelf, zijn voeten, zijn schaduw, het pad, de velden en de bossen en probeert te achterhalen waarom hij dit avontuur is aangegaan.


Staat ook nog op mn verlanglijstje. Flinke trail hier of daar lopen
 
Camino

National Geographic

National Geographic
NU
21:00 - 23:00
BEOORDEEL
Martin de Vries loopt zonder voorbereiding de Camino, de beroemde pelgrimstocht naar Santiago de Compostella. De tocht van 1600 kilometer loopt van Le Puy-en-Velay in midden-Frankrijk naar Noordwest-Spanje. Tijdens het lopen filmt hij zichzelf, zijn voeten, zijn schaduw, het pad, de velden en de bossen en probeert te achterhalen waarom hij dit avontuur is aangegaan.


Staat ook nog op mn verlanglijstje. Flinke trail hier of daar lopen
Nice, maar toch niet met een religieus doel?
 
Ben alleen gelovig als het me uitkomt.


Appalachian trail lijkt me ook gaaf.

Niet met een religieus doel. Gewoon het doel an sich.
Vandaag zijn 2 Nederlandse militairen gestart aan een mars van 450 kilometer over de Birma Railway. Ze vragen daarmee aandacht voor de mensen die er stierven voor onze vrijheid. De Birma-spoorweg, ook wel de dodenspoorlijn genoemd, liep tussen Non Pladuk (Thailand) en Thanbyuzayat (Birma – nu Myanmar). Het werd tijdens de Tweede Wereldoorlog in 16 maanden aangelegd in opdracht van Japan. De Japanners zetten op grote schaal dwangarbeiders in: tussen de 180.000 en 250.000 Zuidoost-Aziatische burgers en 61.000 krijgsgevangenen. Elke dag lieten gemiddeld 75 mensen het leven. Er stierven 100.000 burgers en 15.000 geallieerde gevangenen. Onder hen 3.000 Nederlanders.
 
Hou niet zo van de tropen. Volgens mij komt ook het gezegde 'De koperen ploert' uit die contreien.

Als ik zo een trail ga doen dan gewoon Noordelijk halfrond en in de lente.

Kastijd me zelf al genoeg met andere dingen
 
Vandaag zijn 2 Nederlandse militairen gestart aan een mars van 450 kilometer over de Birma Railway. Ze vragen daarmee aandacht voor de mensen die er stierven voor onze vrijheid. De Birma-spoorweg, ook wel de dodenspoorlijn genoemd, liep tussen Non Pladuk (Thailand) en Thanbyuzayat (Birma – nu Myanmar). Het werd tijdens de Tweede Wereldoorlog in 16 maanden aangelegd in opdracht van Japan. De Japanners zetten op grote schaal dwangarbeiders in: tussen de 180.000 en 250.000 Zuidoost-Aziatische burgers en 61.000 krijgsgevangenen. Elke dag lieten gemiddeld 75 mensen het leven. Er stierven 100.000 burgers en 15.000 geallieerde gevangenen. Onder hen 3.000 Nederlanders.
Heeft Bosco55555 daar nog gevochten?
 
Hou niet zo van de tropen. Volgens mij komt ook het gezegde 'De koperen ploert' uit die contreien.

Als ik zo een trail ga doen dan gewoon Noordelijk halfrond en in de lente.

Kastijd me zelf al genoeg met andere dingen
Myanmar is ook gewoon noordelijk halfrond hoor, maar ik snap je punt.
 
Hou niet zo van de tropen. Volgens mij komt ook het gezegde 'De koperen ploert' uit die contreien.

Als ik zo een trail ga doen dan gewoon Noordelijk halfrond en in de lente.

Kastijd me zelf al genoeg met andere dingen
Vrijwel heel Azië en tropisch Zuid-Oost Azië ligt op het noordelijk halfrond.
 
Laatst bewerkt:
Had eigelijk erbij moeten zetten verder van de evenaar af .Weet ook niet dat hier geografen c,q. karthografen zitten:P
 
Eerste aflevering DWDD.
De presentatoren van de nieuwe talkshow OP1 zijn er. Wat is die Welmoed Sijtsma toch een prachtige vrouw. :heart:
 
Back
Naar boven