Fitness Seller

Sticky TV Gids

You people are alright. "Godfather", I seen that movie two hundred times. "Godfather II" was definitely the shit. The third one... A lot of people didn't like it. But I think it was just misunderstood.

Gf3 zuigt :dunno:

Pacino pre kutkoptijd is magisch behalve Scarface dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.784
Hoe M.C. op leeftijd er echt had uitgezien.

1579981488976.png

Massive Genius : [to Hesh] So you bought horses with your royalties. And Little Jimmy's royalties, whatever became of those?

Silvio Dante : He bought "horse".

:roflol:

In April wordt Al 80

De tand des tijds :janken:

• #1.787
Hoe ze bij die Vincent Mancini zijn uitgekomen is me een mysterie.

Santino: 2 zonen
Michael: 1 zoon
Connie: 2 zonen

'k Geloof zelfs dat Vincent niet in het boek voorkwam.

Laatst bewerkt:
Staat gewoon op wiki

• #1.791
Vincent is not mentioned in Mario Puzo's original novel, which stated that Lucy Mancini was never pregnant by Sonny, although it is never shown either way in the first film. According to Coppola, Vincent Mancini was supposed to be seen as an amalgamation of all five of the Corleone men.

De rijst de vraag waarom zijn creatie nodig was. Vooral wanneer je al vijf Siciliaanse mannen van de derde generatie hebt. Coppola heb ik eigenlijk niet zo hoog zitten, en Puzo was vast al seniel.

Je hoeft trouwens geen genie te zijn om te weten dat Michael als (misschien noodgedwongen) mentor van Michael F. Rizzi behoorlijk interessant was geweest.

Het incest subplot sloeg helemaal nergens op. Dat gedoe met het Vaticaan was saai. Vincent wordt dan weer Don na een paar weken/maanden terwijl hij blijkbaar een complete outsider was. Dat Michael zwak was vind ik overdreven. Hij was het in zeker zin al in deel twee.

Maar goed, als maffia films valt over I & II ook wat te zeggen.
Op de foto rechtsboven ontbreken zoveel familieleden. Het is niet eens grappig. Je ziet alleen de tweeling van Santino Sr. duidelijk in beeld.

Laatst bewerkt:
Lekkere Italian trouwens is Mary

Wel een flimpie voor een bepaald iemand

Val Kilmer was wel een baassie vroeger.

Waarvan akte?

Nou?

Daarnet op NPO2 . Zieke shit.

Prachtige film is dit

Jetten + Baudet bij Nieuwsuur NPO2. :popcorn:

Terug
Naar boven