Fitness Seller

Sticky TV Gids

Verkeerde misplaatste nostalgie.

Jammer dat het Adriaan van Dis betreft. Krijg van die man altijd een soort fout Katholieke priester idee.
Hahaha.
Ik ben wel benieuwd naar de boeken Sapiens en Homo Deus. Ik lees overigens ook wel negatieve recensies, dus twijfel nog even om deze te bestellen.

Hahaha.
Ik ben wel benieuwd naar de boeken Sapiens en Homo Deus. Ik lees overigens ook wel negatieve recensies, dus twijfel nog even om deze te bestellen.
Sapiens vond ik goed. Veel interessante inzichten en verassende verklaringen. Homo Deus nog niet gelezen.

• Like
Waarderingen: BB_
Vroeger had hij Van Dis met boeken wat door een handjevol mensen werd bekeken maar niemand boeide. Totdat eindbaas Willem Oltmans eens herrie ging trappen in een uitzending. Daardoor werd het 'cult' in bepaalde kringen. Nu wordt het je door de strot gedrukt bij een miljoenenpubliek een of andere gast die 95 procent van Nederland geen fluit interesseert.

Ik ben alleen fan hoe Oltmans hem wegzette in die ene aflevering.

En het gebrainwash vroeger op school tijdens Nederlands van oeh van dis dit en dat ook al zijn ze boeken eigenlijk geen fluit aan. Indische Duinen..bleh!

• Like
Waarderingen: LM
Sorry hoor wou ff zeuren

Sapiens vond ik goed. Veel interessante inzichten en verassende verklaringen. Homo Deus nog niet gelezen.
Interessant, ik moet ook weer eens tijd vinden om te lezen. Wellicht stoppen met DBB'en. Frapant dat ik een aantal jaar geleden de discipline had om naast m'n fulltime werk een studie te doen en elk vrij moment hiervoor op te offeren, inclusief feestdagen en vakantiedagen, en ik nu amper toekom aan het lezen van een boek.
Vroeger had hij Van Dis met boeken wat door een handjevol mensen werd bekeken maar niemand boeide. Totdat eindbaas Willem Oltmans eens herrie ging trappen in een uitzending. Daardoor werd het 'cult' in bepaalde kringen. Nu wordt het je door de strot gedrukt bij een miljoenenpubliek een of andere gast die 95 procent van Nederland geen fluit interesseert.

Ik ben alleen fan hoe Oltmans hem wegzette in die ene aflevering.

En het gebrainwash vroeger op school tijdens Nederlands van oeh van dis dit en dat ook al zijn ze boeken eigenlijk geen fluit aan. Indische Duinen..bleh!
Oké, bedankt, maar het ging mij niet zozeer om Van Dis, hij was ook amper aan het woord, het ging mij om wat Harari te zeggen had. Ik heb nooit een boek van Van Dis gelezen.

• Like
Waarderingen: LM
Ik vond De Donkere Kamer van Damocles en de boeken van Leon de Winter wel goed op de middelbare school. En natuurlijk Kaas van Elsschot gelezen; niet bijzonder, maar ja, 100 pagina's, dus die stond op m'n lijstje. :P

• Like
Was echt een fascinerend interview. Deze auteur komt zeker op mijn lijstje van nog te lezen boeken. Ik vind Van Dis overigens ook een fantastisch verteller.
Ik ga denk ik Sapiens wel bestellen; ik vond het interview ook erg goed. Ik heb afgelopen dagen zoveel boeken voorbij zien komen, blijft een lastige keuze.

Hier trouwens een minder positieve recensie:

• Like

Keek dit vroeger altijd

Heel Holland Bakt finale

Gisteren dit programma gezien
hart verscheurend en mooi tegelijk:

Doc over Reagan nu op 2

Terug
Naar boven