Boca
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 974
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Is ook zoIk ga er vanuit dat die groep mensen sowieso wel op die linkse ellende blijft stemmen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook zoIk ga er vanuit dat die groep mensen sowieso wel op die linkse ellende blijft stemmen.
Dat lijkt mij van wel, anders zou iedereen PT werken.Die pt houdt ook niet meer over als die ft gaat werken, dat is het hele punt juist.
Met 'die' bedoel ik een alleenstaande ouder in een huurhuisDat lijkt mij van wel, anders zou iedereen PT werken.
Dat klopt waarschijnlijk wel. En vreemd genoeg is dat waarschijnlijk ook deels de bedoeling.Met 'die' bedoel ik een alleenstaande ouder in een huurhuis
Waar kan je uitrekenen of je met ft werken meer overhoudt dan pt werken?
Interessant om te bekijken.
Dat met die woordvoerder was niet heel handig.@Mentat wordt helemaal gek
![]()
LEES TERUG | Tweede RTL-debat zonder Timmermans en Omtzigt, maar mét Yesilgöz: ‘We moeten kiezen’
Dit is ons oude liveblog over de Tweede Kamerverkiezingen van 2023. Om het blog snel te houden, hebben we een nieuw artikel aangemaakt. Klik hier voor het nieuwe liveblog.www.ad.nl
Beatrice.
Dat wordt nog wat na de verkiezingen. In plaats van dat die persoon zegt. Dat vond ik toen van de BBB, gelukkig kunnen meningen veranderen.@Mentat wordt helemaal gek
![]()
LEES TERUG | Tweede RTL-debat zonder Timmermans en Omtzigt, maar mét Yesilgöz: ‘We moeten kiezen’
Dit is ons oude liveblog over de Tweede Kamerverkiezingen van 2023. Om het blog snel te houden, hebben we een nieuw artikel aangemaakt. Klik hier voor het nieuwe liveblog.www.ad.nl
Beatrice.
Sowieso een wat merkwaardig figuur:Dat wordt nog wat na de verkiezingen. In plaats van dat die persoon zegt. Dat vond ik toen van de BBB, gelukkig kunnen meningen veranderen.
Bam handoek in de ring. Goed beleid daar nu al bij de Omzigters. Goed huiswerk gedaan ook.
Helemaal waar en veel partijen hebben hier last van, de naam is ook vaak heel anders dan de ervaring en het programma.Vind t moeilijk om op een partij te stemmen met zo'n naam. Wat als dat nieuw sociaal contract er straks daadwerkelijk is, naam weer veranderen?
Zijn er zo nog een paar. JA21, partij voor de dieren. Ook al zou ik volledig achter het programma staan, ik ga toch niet op een partij stemmen die voor de voorletters van de oprichters staat, of het juiste antwoord in 2021 probeerde te zoeken? Of op een partij die voor de dieren is?
Je hoeft ook niet te stemmenVind t moeilijk om op een partij te stemmen met zo'n naam. Wat als dat nieuw sociaal contract er straks daadwerkelijk is, naam weer veranderen?
Zijn er zo nog een paar. JA21, partij voor de dieren. Ook al zou ik volledig achter het programma staan, ik ga toch niet op een partij stemmen die voor de voorletters van de oprichters staat, of het juiste antwoord in 2021 probeerde te zoeken? Of op een partij die voor de dieren is?
De vergelijking van hitsertje Gideon met Trump....Nederland doet een VS'je
Wat een bananenrepubliek zijn we toch ook
![]()
FVD derangement syndromeDe vergelijking van hitsertje Gideon met Trump....
Gaat extreemrechts Nederland nu net als extreemslinks Amerikaatje spelen? Is dit onze 6 januari?