MuscleMeat

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Waar kan je uitrekenen of je met ft werken meer overhoudt dan pt werken?
Interessant om te bekijken.

• Heart
Waarderingen: Boca
@Mentat wordt helemaal gek

Beatrice.
Dat met die woordvoerder was niet heel handig.

Ik dacht dat Beatrice voor de CU in de Senaat zit/zat/op de lijst stond.

@Mentat wordt helemaal gek

Beatrice.
Dat wordt nog wat na de verkiezingen. In plaats van dat die persoon zegt. Dat vond ik toen van de BBB, gelukkig kunnen meningen veranderen.
Bam handoek in de ring. Goed beleid daar nu al bij de Omzigters. Goed huiswerk gedaan ook.

Dat wordt nog wat na de verkiezingen. In plaats van dat die persoon zegt. Dat vond ik toen van de BBB, gelukkig kunnen meningen veranderen.
Bam handoek in de ring. Goed beleid daar nu al bij de Omzigters. Goed huiswerk gedaan ook.
Sowieso een wat merkwaardig figuur:
- partner van Susan Smit, "heks"
- boekjes over minder consumeren en tweede huis in Frankrijk

Nu moet een woordvoerder wel dingen krom en recht kunnen praten...

Vind t moeilijk om op een partij te stemmen met zo'n naam. Wat als dat nieuw sociaal contract er straks daadwerkelijk is, naam weer veranderen?
Zijn er zo nog een paar. JA21, partij voor de dieren. Ook al zou ik volledig achter het programma staan, ik ga toch niet op een partij stemmen die voor de voorletters van de oprichters staat, of het juiste antwoord in 2021 probeerde te zoeken? Of op een partij die voor de dieren is?

Vind t moeilijk om op een partij te stemmen met zo'n naam. Wat als dat nieuw sociaal contract er straks daadwerkelijk is, naam weer veranderen?
Zijn er zo nog een paar. JA21, partij voor de dieren. Ook al zou ik volledig achter het programma staan, ik ga toch niet op een partij stemmen die voor de voorletters van de oprichters staat, of het juiste antwoord in 2021 probeerde te zoeken? Of op een partij die voor de dieren is?
Helemaal waar en veel partijen hebben hier last van, de naam is ook vaak heel anders dan de ervaring en het programma.
- Volkspartij voor Vrijheid & Democratie
- Partij van de Arbeid
- Groen Links
- Democraten '66
- Forum voor Democratie
- Belang van Nederland
- Christen-Democratisch Appèl

En dan hebben we nog de fusienaam:
- Christen Unie

Het is denk ik ook wat voor associatie je bij een naam hebt. Het Juiste Antwoord, met optichtingsjaar, op de vragen van deze tijd. Een partij die verder kijkt dan mensen, maar ook naar wat er met ze en om ze heen leeft. Een beweging die vindt dat het sociale contract tussen overheid en burger is uitgehold en opnieuw vastgesteld moet worden en de grenzen hieraan bewaakt moeten worden.

Je hoeft ook niet te stemmen

1694526857779.png

Omtzigt….de man is gewoon net als de rest.
Sp scoort een klein plusje. Al zullen ze nooit mijn stem krijgen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Nederland doet een VS'je

Wat een bananenrepubliek zijn we toch ook :bukkake:

1694528418636.png

Het verbreken van alle banden met een praatclub betekent dat je jezelf isoleert. Dan heb je helemaal geen invloed meer.

Veel succes daarmee.

Terug
Naar boven