Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Het is schandalig hoe je Trump vergelijkt met die ophitsende zelfverrijkers van FVD.

Trump heeft daadwerkelijk dingen bereikt, dat is Thierry niet meer gelukt na het Oekraïne-referendum en die ene uitslag bij PS. Heeft FVD ook niet meer geprobeerd.

Het is schandalig hoe je Trump vergelijkt met die ophitsende zelfverrijkers van FVD.

Trump heeft daadwerkelijk dingen bereikt, dat is Thierry niet meer gelukt na het Oekraïne-referendum en die ene uitslag bij PS. Heeft FVD ook niet meer geprobeerd.
Onafhankelijke journalistiek zou zich afvragen waarom
een aanklacht eerst een jaar (!) op de plank legt.En dan, uitgerekend twee maanden voor de verkiezingen, op dinsdag om 13.00 uur ‘s middags (dus vlak vóór het vragenuurtje, als álle journalisten met draaiende camera’s klaarstaan) een persbericht uitstuurt.Over het vervolgen van een oppositiepoliticus.

een aanklacht eerst een jaar (!) op de plank legt.En dan, uitgerekend twee maanden voor de verkiezingen, op dinsdag om 13.00 uur ‘s middags (dus vlak vóór het vragenuurtje, als álle journalisten met draaiende camera’s klaarstaan) een persbericht uitstuurt.Over het vervolgen van een oppositiepoliticus.
Als hij mee had gewerkt aan het onderzoek was het waarschijnlijk op een ander moment in het nieuws gekomen.

Als hij mee had gewerkt aan het onderzoek was het waarschijnlijk op een ander moment in het nieuws gekomen.
Het strafrecht wordt uit de kast getrokken voor een politiek proces tegen een lid van de oppositie. Zó doorzichtig, dat ieder weldenkend mens hier doorheen prikt. Wat mij betreft opnieuw een bevestiging van het failliet van de rechtsstaat.

Een van de uitspraken was van november 2022, dat is geen jaar.

Het OM heeft meer te doen en het duurt wel vaker zo lang. Er zijn de laatste tijd in Nederland altijd wel bijna verkiezingen.

Ieder weldenkend mens ziet dat hier paal en perk wordt gesteld aan wat deze uitkeringstrekker allemaal voor giftige taal kan roepen.

Stop eens met die aanbidding van FVD en kijk eens wat er gebeurt. Denk zelf eens kritisch en onafhankelijk.

Het strafrecht wordt uit de kast getrokken voor een politiek proces tegen een lid van de oppositie. Zó doorzichtig, dat ieder weldenkend mens hier doorheen prikt. Wat mij betreft opnieuw een bevestiging van het failliet van de rechtsstaat.
Ik vind het wel een fijne gedachte dat politici niet boven de wet staan.

Een van de uitspraken was van november 2022, dat is geen jaar.

Het OM heeft meer te doen en het duurt wel vaker zo lang. Er zijn de laatste tijd in Nederland altijd wel bijna verkiezingen.

Ieder weldenkend mens ziet dat hier paal en perk wordt gesteld aan wat deze uitkeringstrekker allemaal voor giftige taal kan roepen.
Dat het OM hier tijd voor heeft joh...o nee!

Je haalt politie en OM door elkaar.

Onvoldoende opsporingsindicatie is hier niet zo'n probleem aangezien hij deze uitspraken publiekelijk deed, ook gaat het hier niet om verzekeringskwesties.

Fijn dat dit artikel vooral mijn punt ondersteund!
Wacht maar tot je ze een keer nodig hebt, dan is de politie, justitie OM 1 door en door rotte zooi.

Dit begrijp je pas als je kind op weg naar school beboet wordt bij een 'politie actie' voor 6 tientjes omdat zijn voorlicht kapot is.

Wacht maar tot je ze een keer nodig hebt, dan is de politie, justitie OM 1 door en door rotte zooi.

Dit begrijp je pas als je kind op weg naar school beboet wordt bij een 'politie actie' voor 6 tientjes omdat zijn voorlicht kapot is.
Oh, dus dat FVD tegen (zwaarder) straffen van allerlei seksuele misdrijven met kinderen en zwakkeren is ging om het ontlasten van politie en justitie?

Fietsers zonder licht zijn voor auto's moeilijk te zien in het donker, als ze op een motorkap liggen vragen mensen waarom de politie er niets aan doet.

Je haalt nog steeds politie en OM door elkaar

Fietsers zonder licht zijn voor auto's moeilijk te zien in het donker, als ze op een motorkap liggen vragen mensen waarom de politie er niets aan doet.
Altijd een excuus voor een kapot systeem. Wat betreft mijn eigen voor- en achterlicht vroeger: Veel langer dan 3 maanden bleef het nooit heel en dat lag toen niet alleen aam mij.

1694526857779.png
Moet FvD in de kamer natuurlijk ook nog iets gaan doen. Baudet heeft in heel 2022 maar liefst 10 moties (mede) ingediend. Zijn laatste amendement stamt uit 2020 (!!!). En in heel 2022 heeft hij maar liefst twee keer schriftelijke vragen gesteld. Hij doet vrijwel niets in de Kamer. Hij zit er alleen voor het geld. Waarom heb je voor Forum zo'n blinde vlek, als je op andere partijen wel (terecht) kritisch bent?
Ik heb nog geen reactie hierop gezien :fluit:

Altijd een excuus voor een kapot systeem. Wat betreft mijn eigen voor- en achterlicht vroeger: Veel langer dan 3 maanden bleef het nooit heel en dat lag toen niet alleen aam mij.
Tegenwoordig kan je wel voor een paar euro lampjes met een batterij kopen, dat kon vroeger niet.

Omdat FVD zo'n beetje als enige terecht systeem kritiek heeft. Eigenlijk moeten we voor de volgende verkiezingen een 2 partijen stelsel aangaan. Wel/niet WEF agenda volgen. Schept veel duidelijkheid voor de kiezer die momenteel erg in de war is, zoals Mentat en Steks.

Terug
Naar boven