- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ik vind dat echt een ontzettend leuke foto. Dat koppie van die linker downie, daar smelt je toch gewoon van 🥰Achterlijke wet, achterlijken op de foto? Dachten ze dat bij het fd?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat echt een ontzettend leuke foto. Dat koppie van die linker downie, daar smelt je toch gewoon van 🥰Achterlijke wet, achterlijken op de foto? Dachten ze dat bij het fd?![]()
Als ze al hun stemmers, twijfelaars en niet stemmers kunnen laten stemmen kunnen ze wel iets voor elkaar krijgen.Ja, maar als de opkomst 80% is kan dat niet een heel grote invloed hebben.
Ja, maar van de 20% die niet stemt (TK opkomst is ca. 80%) zouden echt niet alle stemmen naar 1 partij gaan.Als ze al hun stemmers, twijfelaars en niet stemmers kunnen laten stemmen kunnen ze wel iets voor elkaar krijgen.
Van de mensen die in 2021 FVD stemde ging in 2023 40% niet stemmen. Dat is veel hoor! Al zullen PS verkiezingen een lagere opkomst genereren dan TK verkiezingen.
In plaats van twijfelaars had ik zwevende kiezers moeten zeggen, die zitten al in die 80%.Ja, maar van de 20% die niet stemt (TK opkomst is ca. 80%) zouden echt niet alle stemmen naar 1 partij gaan.
Zoals Yesim CandanIn plaats van twijfelaars had ik zwevende kiezers moeten zeggen, die zitten al in die 80%.
Zie mijn link, FVD is zelfs stemmen verloren aan VOLT, dat zijn geen zwevende stemmers, dat zijn gewoon zwevers.

Ja, maat die zijn ook zomaar een keer aankomen zweven bij FvD.In plaats van twijfelaars had ik zwevende kiezers moeten zeggen, die zitten al in die 80%.
Zie mijn link, FVD is zelfs stemmen verloren aan VOLT, dat zijn geen zwevende stemmers, dat zijn gewoon zwevers.
Ach, Dilan is begonnen bij de SP.
Yesim is gewoon een onruststoker. D66 en FvD zijn wel twee uitersten van elkaar. Het enige wat die twee gemeen hebben, is dat ze niet bang zijn om tegen de spreekwoordelijke haren in te strijken.Ach, Dilan is begonnen bij de SP.
Misschien zijn ze wel.meer ingeburgerd dan ik, politiek actief (willen) zijn voor meerdere partijen. De Bolk heeft ooit ook bij de PvdA gesolliciteerd.
Zij hoopte ook op een revolutie in Iran, maar ze kon me niet helemaal duidelijk maken hoe dat dan moet met de slachtoffers die dat met zich meebrengt.
De SP en de VVD lijken wel op elkaar, wil je zeggen?D66 en FvD zijn wel twee uitersten van elkaar. Het enige wat die twee gemeen hebben, is dat ze niet bang zijn om tegen de spreekwoordelijke haren in te strijken.
Vind die partijen minder extreem, zeker omdat de VVD een stuk linkser is geworden. Over Dilan gesproken...Zij hoopte ook op een revolutie in Iran, maar ze kon me niet helemaal duidelijk maken hoe dat dan moet met de slachtoffers die dat met zich meebrengt.
De SP en de VVD lijken wel op elkaar, wil je zeggen?
Makkelijk lullen als collumnist.
Interview Pieter Omtzigt: 'Ik verwacht een stapje extra van burgers' | Tweede Kamerverkiezingen 2023 | NU.nl
Pieter Omtzigt presenteert dinsdag het langverwachte verkiezingsprogramma van zijn partij Nieuw Sociaal Contract. Een nieuw bestuur en bestaanszekerheid staan daarin centraal. Maar hij verlangt ook iets terug van de maatschappij, zegt hij in een uitgebreid gesprek met NU.nl. "Ik verwacht een...www.nu.nl
Wordt dit geen VVD 2.0?

Weet jij al op welke partij je gaat stemmen?Gewoon mehh.
Beste kansen met pvda-gl en bbb zegt ie in 1 zin![]()
De boerenburnout?Gewoon mehh.
Beste kansen met pvda-gl en bbb zegt ie in 1 zin![]()

Misschien het interview eens lezen dan zie je dat hij op een aantal punten letterlijk afstand neemt van het VVD-beleid.Interview Pieter Omtzigt: 'Ik verwacht een stapje extra van burgers' | Tweede Kamerverkiezingen 2023 | NU.nl
Pieter Omtzigt presenteert dinsdag het langverwachte verkiezingsprogramma van zijn partij Nieuw Sociaal Contract. Een nieuw bestuur en bestaanszekerheid staan daarin centraal. Maar hij verlangt ook iets terug van de maatschappij, zegt hij in een uitgebreid gesprek met NU.nl. "Ik verwacht een...www.nu.nl
Wordt dit geen VVD 2.0?
Misschien het interview eens lezen dan zie je dat hij op een aantal punten letterlijk afstand neemt van het VVD-beleid.
Hieronder een cheat sheet.
![]()
GeenStijl: Stijlloze Waar staat Omtzigt Service: Pieters verkiezingsmenu in hapklare brokjes
Voor als u niet honderd pagina's Nieuw Sociaal Contract wenst door te spittenwww.geenstijl.nl
'Steun aan Oekraïne: Voor'Misschien het interview eens lezen dan zie je dat hij op een aantal punten letterlijk afstand neemt van het VVD-beleid.
Hieronder een cheat sheet.
![]()
GeenStijl: Stijlloze Waar staat Omtzigt Service: Pieters verkiezingsmenu in hapklare brokjes
Voor als u niet honderd pagina's Nieuw Sociaal Contract wenst door te spittenwww.geenstijl.nl

Nee. Ik blijf zweven voorlopig.
Nieuwe poll komt komende week.

En dan wellicht tot de slotconclusie komen, dat FvD uiteindelijk toch de minst slechte optie is?![]()
Over drama gesproken![]()