MuscleMeat

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Pieter Omtzigt zit bij Op1, met een groot deel van zijn lijst!
Sterk. Hij lijkt ook echt meer ontspannen dan hij ooit eerder was. Capabel en met een eigen verhaal. Mooi ook dat hij duidelijk een visie heeft en niet zo populair gaat zitten doen.

Sterk. Hij lijkt ook echt meer ontspannen dan hij ooit eerder was. Capabel en met een eigen verhaal. Mooi ook dat hij duidelijk een visie heeft en niet zo populair gaat zitten doen.
Als hij zou proberen populair te doen valt hij waarschijnlijk vrij snel door de mand als iemand die een rol speelt die te ver bij hem vandaan ligt.

Het zou handig zijn als hij het zou kunnen.

Denk wel dat er ook behoorlijk met hem is geoefend om zo over te komen als hij nu is of we zien hem nu in een andere rol wn/of zonder alle ballast.

Als hij zou proberen populair te doen valt hij waarschijnlijk vrij snel door de mand als iemand die een rol speelt die te ver bij hem vandaan ligt.

Het zou handig zijn als hij het zou kunnen.

Denk wel dat er ook behoorlijk met hem is geoefend om zo over te komen als hij nu is of we zien hem nu in een andere rol wn/of zonder alle ballast.
Yip. Hij is zichzelf en ik waardeer dat wel. Geen trucjes of gedoetjes. Geen toneel.

Yip. Hij is zichzelf en ik waardeer dat wel. Geen trucjes of gedoetjes. Geen toneel.
Klinkt schappelijk, zijn ideeën over migratie. Maar als je de PVV uitsluit en het met GroenLinks moet doen, dan komt daar toch niets van terecht 🤷🏼‍♀️

Klinkt schappelijk, zijn ideeën over migratie. Maar als je de PVV uitsluit en het met GroenLinks moet doen, dan komt daar toch niets van terecht 🤷🏼‍♀️
Hangt er helemaal vanaf hoe de verkiezingen verlopen. Ik ben zelf geen liefhebber van de pvv. Dus geen probleem als die niet gaan meeregeren.

Held! :thumb:

• Like
Waarderingen: Pren
De Partij van de Arbeid... :roflol:

Ben benieuwd op welke stevige stoel ze de Timmermans plaatsen.

Overigens lijkt JA21! heel weinig mogelijk te maken na de verkiezingen, hoogstens een coalitie over links omdat ze zo weinig zetels halen.

• Like
Waarderingen: Pren
Ben benieuwd op welke stevige stoel ze de Timmermans plaatsen.
Zoiets?

IMG_0072.jpeg

1697567539899.png

• Like
Waarderingen: Vonk
Met enige vertraging zit ik het College Tour Verkiezingsdebat te bekijken, het lijkt interessant te worden.

Doe ik speciaal voor jullie.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Als het land als Dbb zal stemmen wordt het nog wat.

Zo rechts mogelijk en een Trumpiaanse muur eromheen.

• Topic Starter Topic Starter
Als dit is wat het volk wilt dan zijn we er toch over uit met zijn allen?
Dan gaan we dus gewoon over links.

Dit. Ik moet eerst nog zien dat onze kabouter niet teveel stemmen trekt en dat nare wijf bij de VVD ook niet. Wat een drama zal dat worden dan. Maar ik troost mezelf met de gedachte dat het sowieso drama gaat worden.

Terug
Naar boven