Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Ja ben er wel bang voor. Zie ook wel een aantal nieuwe partijen met mooie programma's, maar die verdere versplintering van het landschap in de politiek zal eerder kwaad dan goed doen. Dus ik ben nog steeds in de race voor een tactische stem, als ik daarmee een steentje bijdraag aan het voorkomen van de ergste uitkomsten.
Als het om versplintering gaat heeft FVD ver boven hun macht gepresteerd. :D

• Topic Starter Topic Starter
En de stemwijzer kan ook weer geraadpleegd worden.
Test je politieke voorkeur aan de hand van 30 stellingen.
https://tweedekamer2023.stemwijzer.nl

1698225776629.png

Wat een ellende is het ook alles bij elkaar genomen :roflol:

Toch gaat mijn stem uit naar de mesias Dhr Timmerfrans.
Ik wil Nederland graag goed achterlaten. Ik weet het. Ik heb iets goeds over voor mijn medemens.

1698230130917.png

Bij mij komt NSC pas na, in willekeurige volgorde: SGP, FVD, CDA, PVV en 50+, op dezelfde hoogte als VOLT. En dan zit het allemaal rond de 40%.

Van de bestuurlijke vernieuwing of repareren van het systeem zit helemaal niets in de stemwijzer.
Durf je je lijstje te posten? :p

Bij mij komt NSC pas na, in willekeurige volgorde: SGP, FVD, CDA, PVV en 50+, op dezelfde hoogte als VOLT. En dan zit het allemaal rond de 40%.

Van de bestuurlijke vernieuwing of repareren van het systeem zit helemaal niets in de stemwijzer.

Volgens mij zit er specifiek een vraag in over het corrigerend referendum. Dat vind ik best een aardige. Niet dat het ertoe doet, want er is eerst burgeroorlog nodig voor echte verandering. Daarom zit er verder niets over in.

Hebben ze daar ook een Timmermans?
Geen idee. Van wat ik er van mee heb gekregen ziet de politiek er redelijk hetzelfde uit dan hier. En dat er vaak elke verkiezingen gewisseld wordt tussen links en rechts.Nu was Rechts in de gemeenteraads verkiezing de grote winnaar. Mede door schandalen aan de linkse kant. Wat dan weer voor een omkanteling zorgt bij de kamer verkiezingen.

Mede door schandalen in het verleden is alles openbaar in Noorwegen. Van elke noor is gratis zijn of haar belasting aangifte op te vragen. En iedereen die soliciteerd naar een ambtenaar functie komt met naam en vaak foto in de regionale kranten.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Mooi zo. Jij bent van harte welkom. Mag ik je dan wel een boodschappenlijstje sturen? Als je toch komt kun je wel wat dingetjes meenemen. Kwam er achter dat kipfilet 5euro voor 200 gram was

Ja tuurlijk stuur maar door. Alcohol is ook niet te betalen daar.

Terug
Naar boven