- Waardering
- 27.885
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FVD light, Van Haga.
zoals ik al zei, kom ik in het stenhokje toch weer bij Geertje uit
De gebruikelijke "bolletjes voor de bühne" van FVD.Nee.
Verder betekent geen bemoeienis imo wel heel veel. Misinformatie en indoctrinatie bij bijzonder onderwijs kan dan bijvoorbeeld ook veel minder voorkomen worden.
Gewaarschuwt??Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwt heb, ik haat namelijk mensen die zeggen: I told you so!
Ja ik heb het drie keer aangepast maar dit vond ik het beste uitzien

Aangepast??Ja ik heb het drie keer aangepast maar dit vond ik het beste uitzien![]()
Ga je Yasmine spelen? Dan krijg je het druk hier.
Wat zijn dit voor beledigende opmerkingen.

Er is maar één oppositiepartij en dat is FVD en uitgerekend FvD proberen ze te negeren en te verbieden, dus dat betekent dat de macht dat ook vindt.Fvd is een mooie en unieke partij. Niet te vergelijken met een ander.
Lijkt wel of FVD de enige is die niet onder mindcontroll staat:
![]()
Denk je oprecht dat het in het voordeel van Nederland is om uit de EU en de Euro te stappen? Nou ben ik ook geen groot fan van de EU, maar een Nexit gaat financieel nooit gunstig voor ons uitpakken.Fvd is een mooie en unieke partij. Niet te vergelijken met een ander.
Pvv toch ook?Er is maar één oppositiepartij en dat is FVD en uitgerekend FvD proberen ze te negeren en te verbieden, dus dat betekent dat de macht dat ook vindt.
Lol, in de post erboven doe je precies wat hier staat.
Ik zal graag baas in eigen huis zijn en blijven. De vluchtelingen problematiek los je niet meer op als je in de EU blijft. Of je moet een soort Orban als leider hebben. Maar wij hebben Rutte, Timmerfrans en dat soort.Denk je oprecht dat het in het voordeel van Nederland is om uit de EU en de Euro te stappen? Nou ben ik ook geen groot fan van de EU, maar een Nexit gaat financieel nooit gunstig voor ons uitpakken.