- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En 16 is een Oeigoer?Nederland met een plan is een soort Chinese invasie
![]()
1, 7, 9, 10, 12, 14, 15 en 17.
Eerder China met een plan.

Dit zou het forum wel goed doen.
Wat heb ik nu weer aangehaald

Zeker, en het Forum geen goed doen, nog een voordeel.
En zo niet die gok moeten wij maar nemen als dbb. 😂
Strafwerk voor Mentat meester Tren.Zeker, en het Forum geen goed doen, nog een voordeel.
GVD.
De loonstijging van het zorgpersoneel kost nu eenmaal geld.![]()
Zilveren Kruis onthult premie 2024: forse stijging voor alle verzekerden
Zilveren Kruis, de grootste zorgverzekeraar van Nederland, heeft zojuist de langverwachte premie voor 2024 bekendgemaakt. Verzekerden gaan minimaal 8,50 euro per maand meer betalen voor hun zorgverzekering. Ander belangrijk nieuws is het wegvallen van de restitutiepolis bij de verzekeraar. Tip...www.zorgwijzer.nl
Ja. Maar als je kijkt wat er wordt geschrapt dan is het wel iets meer dan de afgelopen inflatie (laat staan de aankomende)De loonstijging van het zorgpersoneel kost nu eenmaal geld.
Ik betaal mij nu al![]()
Zilveren Kruis onthult premie 2024: forse stijging voor alle verzekerden
Zilveren Kruis, de grootste zorgverzekeraar van Nederland, heeft zojuist de langverwachte premie voor 2024 bekendgemaakt. Verzekerden gaan minimaal 8,50 euro per maand meer betalen voor hun zorgverzekering. Ander belangrijk nieuws is het wegvallen van de restitutiepolis bij de verzekeraar. Tip...www.zorgwijzer.nl
Jij krijgt ook veel te veel voor wat je doet. Ik ook trouwens.De loonstijging van het zorgpersoneel kost nu eenmaal geld.