MuscleMeat

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Jij krijgt ook veel te veel voor wat je doet. Ik ook trouwens.
Nou, toevallig heb ik vannacht door een beetje outside of the box te denken een manier bedacht en uitgetest om vrij goedkoop een tijdelijke afvalstroom intern te verwerken waar de AVR €200k voor zou rekenen.

Ik en mijn collega’s krijgen goed betaald, dat ga ik niet ontkennen, maar zonder een laborant 24/7 on-site zou het bedrijf een stuk duurder uit zijn.

Als ik niet zo bescheiden was had ik daar eigenlijk wel een post in het “wat maakte mijn dag goed” topic over kunnen maken.

Nou, toevallig heb ik vannacht door een beetje outside of the box te denken een manier bedacht en uitgetest om vrij goedkoop een tijdelijke afvalstroom intern te verwerken waar de AVR €200k voor zou rekenen.

Ik en mijn collega’s krijgen goed betaald, dat ga ik niet ontkennen, maar zonder een laborant 24/7 on-site zou het bedrijf een stuk duurder uit zijn.

Als ik niet zo bescheiden was had ik daar eigenlijk wel een post in het “wat maakte mijn dag goed” topic over kunnen maken.
Het is vrijdag. Ik heb toch liever datje gewoon even flink gaat klagen

:trollface:

Denk je trouwens dat elke laborant zo autistisch is? Overal waar ik gewerkt heb zijn die labo gasten net zoals jij…

Maakt Shell op jaarbasis 500k winst per werknemer?

Zoals een vriend van mijn die bij Shell werk weleens zegt, ik kan eigenlijk niet anders dan VVD stemmen.

Bij mij komt er ook al 10 jaar vvd uit, maar
Ik heb niks met de VVD..

• Topic Starter Topic Starter

Mijn premie bij CZ gaat met bijna 20,00 per maand omhoog :emo:

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij hebben we in sommige opzichten meer gehad aan sommige niet regerende kamerleden dan de leden uit het kabinet.
Dat kan ik de gevolgen van de kabinetten Rutte niet goedpraten, dat kan die ook prima zelf. Maar de realiteit is wel dat de alternatieve coalities allemaal nog veel linkser waren geweest en ik denk dat dat nog slechter had uitgepakt.

Terug
Naar boven