AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Ja, waarom zouden we ze eigenlijk niet gewoon bij de grens Nederlander maken ipv ze een procedure te laten doorlopen.

Zeg je nou dat je vindt dat een asielzoeker niet zou mogen werken?
Of trek je mijn opmerking gewoon door naar het extreme terwijl NL zijn veeeeeeel meer dan alleen 'werken' is?

Season 5 Nbc GIF by The Office

Jij weet niet eens het verschil tussen asielzoeker en statushouder.
Jij begrijpt blijkbaar niet dat men alleen maar eventjes werkt zodat de uitkering hoger is. Die wordt berekend aan de hand van het laatst verdiende loon. Zodra ze een woning toegewezen krijgen gaat de meerderheid in de bijstand. Jouw geweldige idee gaat daar echt geen verandering in aanbrengen.

Daarbij betaal ik voor alles zelf én 90% van m'n kind's kosten dus tf lul jij weer uit je nek?
Ah in dat geval hulde, heb je toch een parasiet in je huis genomen! Want jij onderhoud hem natuurlijk :emo:

Op je teentjes getrapt omdat ik je DM negeerde?
Doel je nu op een oude en goedbedoelde DM die hier helemaal niets mee temaken heeft? :gek: Nee. Zulke dingen staan bij mij altijd los van elkaar. Jij bent hier degene die dat niet kan scheiden of er overheen kan stappen.

Jij begrijpt blijkbaar niet dat men alleen maar eventjes werkt zodat de uitkering hoger is. Die wordt berekend aan de hand van het laatst verdiende loon. Zodra ze een woning toegewezen krijgen gaat de meerderheid in de bijstand. Jouw geweldige idee gaat daar echt geen verandering in aanbrengen.

Ah in dat geval hulde, heb je toch een parasiet in je huis genomen! Want jij onderhoud hem natuurlijk :emo:

Doel je nu op een oude en goedbedoelde DM die hier helemaal niets mee temaken heeft? :gek: Nee. Zulke dingen staan bij mij altijd los van elkaar. Jij bent hier degene die dat niet kan scheiden of er overheen kan stappen.

Asielzoekers kunnen geen bijstand krijgen.
WW uitkering is voor max aantal maanden.
Ik onderhoud mijn kind ja, hem nou een parasiet noemen gaat ook wel ver, maar goed, jij bent kindloos dus wellicht vind je kinderen in het algemeen al parasieten.

Asielzoekers kunnen geen bijstand krijgen.
WW uitkering is voor max aantal maanden.
Ik onderhoud mijn kind ja, hem nou een parasiet noemen gaat ook wel ver, maar goed, jij bent kindloos dus wellicht vind je kinderen in het algemeen al parasieten.
7fg391.jpg

Oké doei

Als doel, elke asielzoeker toestaan te werken, want dat kunnen ze nu niet. Allemaal in opvangcentra, niet in tentjes of prive woningen of hotels (tenzij hoteleigenaar het goed vindt allicht).
Warm genoeg zodat de gezondheid (en dus gezondheidszorg) er niet onder lijdt, dit ook met eten. Betere veiligheid (zowel binnen als buiten).
Ik denk dat jij in een sprookjeswereld leeft. Hoe wil je dit realiseren? De werkende mens nog meer belasting laten betalen zodat jamal en achmed wel biefstuk krijgen en jan en loes net de lidl kunnen betalen en bang zijn om de verwarming aan te zetten door de hoge energiekosten.

Jij bent toch een moeder? Geef je liever de buurman een extra stuk vlees of je eigen zoontje? “En / en” of “iedereen tevreden houden” is gewoon voorbij, de spaarpot is leeg en de werkende mens de extra rekening betalen dmv belasting verhoging keer op keer moet maar eens afgelopen zijn.

Ik denk dat jij in een sprookjeswereld leeft. Hoe wil je dit realiseren? De werkende mens nog meer belasting laten betalen zodat jamal en achmed wel biefstuk krijgen en jan en loes net de lidl kunnen betalen en bang zijn om de verwarming aan te zetten door de hoge energiekosten.

Jij bent toch een moeder? Geef je liever de buurman een extra stuk vlees of je eigen zoontje? “En / en” of “iedereen tevreden houden” is gewoon voorbij, de spaarpot is leeg en de werkende mens de extra rekening betalen dmv belasting verhoging keer op keer moet maar eens afgelopen zijn.

Moet iedereen die de poll invulde kunnen laten zien hoe het gerealiseerd gaat worden? Het gaat toch om het willen?
Ik zeg nergens dat het voor het einde van het jaar prima gaat lukken.

Bekijk de rest van de poll eens. Het gaat daar specifiek over.
Als je asielzoekers nou gewoon rechten geeft te werken, vallen zij ook onder de werkende mens.

Nogmaals gaat dit niet om financiën of haalbaarheid en zei ik dat ik dit vind als andere zaken er niet onder lijden.
Het gaat om het willen.

Nogmaals gaat dit niet om financiën of haalbaarheid en zei ik dat ik dit vind als andere zaken er niet onder lijden.
Het gaat om het willen.
Dus dit:

Willen we alle verkeersdoden voorkomen? Ja.
Willen we alle zeehondjes redden? Ja.
Willen onze CO2 uitstoot reduceren? Ja.
Willen we zieken en ouderen betere zorg leveren? Ja.
Willen we eerder met pensioen? Ja.
Willen we gratis kinderopvang? Ja.

Hebben we enig idee hoe we dat we dat allemaal kunnen realiseren? Nee.
Zo denken de meeste linkse kiezers ja.

Moet iedereen die de poll invulde kunnen laten zien hoe het gerealiseerd gaat worden? Het gaat toch om het willen?
Ik zeg nergens dat het voor het einde van het jaar prima gaat lukken.

Bekijk de rest van de poll eens. Het gaat daar specifiek over.
Als je asielzoekers nou gewoon rechten geeft te werken, vallen zij ook onder de werkende mens.

Het gaat om het willen.
Ik wil ook een lambo, maar dit gaat hem niet worden.

Die mensen moeten al blij zijn dat NL ze veiligheid bied, daarvoor waren ze toch ook gevlucht? Waarom willen ze dan nu ineens een iphone 14 en een gratis gym lidmaatschap?
Zouden ze dit ook gekregen hebben in hun eigen land. Ik kijk niet vaak het nieuws, maar als ik kijk dan zie ik dat ze vaak uit een omgeving komen soortgelijk als wij de milieustraat hier kennen en dan hier willen ze ineens een bed van swiss sense en een gucci riem.

Ik wil ook een lambo, maar dit gaat hem niet worden.

Die mensen moeten al blij zijn dat NL ze veiligheid bied, daarvoor waren ze toch ook gevlucht? Waarom willen ze dan nu ineens een iphone 14 en een gratis gym lidmaatschap?
Zouden ze dit ook gekregen hebben in hun eigen land. Ik kijk niet vaak het nieuws, maar als ik kijk dan zie ik dat ze vaak uit een omgeving komen soortgelijk als wij de milieustraat hier kennen en dan hier willen ze ineens een bed van swiss sense en een gucci riem.

Ik heb het over opvang verbeteren. Niet over wat zij wellicht willen hebben aan persoonlijk materiaal..

Als je echt wat wilt veranderen ga dan rechts stemmen
Maar de domme schaapjes (lees het volk) stemmen gewoon weer links (volgens de peilingen) :(
Nog meer beperkingen en nog meer betalen

Terug
Naar boven