XXL Nutrition

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Pietertje weet het nog niet, dus hij is omgedoopt tot Piekertje :roflol:

Pietertje weet het nog niet, dus hij is omgedoopt tot Piekertje :roflol:
Niet dat het erg is, het spreekt waarschijnlijk eerder voor je, maar het valt me op dat je vaker een paar dagen later ergens over begint, dan wanneer iets actueel is en er al berichten over gepost zijn op het forum.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Dat @Gremlin in latex op tafel gaat dansen komt zo wel heel dichtbij. Zouden de Antisemitisme oproepen tot genocide leiden tot meer PVV-stemmen? Ironie ten top als extreem en radicaal links samen met de extremistische Islamisten de PVV aan een overwinning helpen.

Voor de PVV-stemmers: wie is jouw premierskandidaat?

Niet dat het erg is, het spreekt waarschijnlijk eerder voor je, maar het valt me op dat je vaker een paar dagen later ergens over begint, dan wanneer iets actueel is en er al berichten over gepost zijn op het forum.
haha ik zie het zojuist bij Beau, en ja ik lees niet alle topics/berichten

Ben totaal niet gepikeerd, maar het is nu zo ongeveer de derde keer binnen een week.

Het valt me mogelijk wel extra op als het over Omtzigt gaat. Het zou kunnen dat ik daar een lichte, nauwelijks opvallende bias heb.

Zoals ik al zei, het spreekt eerder voor iemand als je er niet bovenop zit.

Contradictio in Terminis: de sympathieke D66'er.

• Topic Starter Topic Starter
Als zwevende kiezer die de PVV ook nog steeds overweegt, zou mijn glimlach tevoorschijn komen van Bosma. Maar met als zoveel van dit soort figuren, floreren die enkel als ze tegen de bühne kunnen schoppen en zelf verder geen verantwoording hoeven af te leggen. Dus ik denk niet dat de PVV over een geschikte kandidaat beschikt. Maar goed, dat doen de andere partijen ook niet.

Tot zover mijn waardeloze bijdrage, aangaande een waardeloos systeem.

Tot je dienst jonkie :heart:

Jonkie :rolleyes: dat is lief.

• Love
Als zwevende kiezer die de PVV ook nog steeds overweegt, zou mijn glimlach tevoorschijn komen van Bosma. Maar met als zoveel van dit soort figuren, floreren die enkel als ze tegen de bühne kunnen schoppen en zelf verder geen verantwoording hoeven af te leggen. Dus ik denk niet dat de PVV over een geschikte kandidaat beschikt. Maar goed, dat doen de andere partijen ook niet.

Tot zover mijn waardeloze bijdrage, aangaande een waardeloos systeem.
Standaard Pvv hier. Al is het alleen al om het feit dat de beste man al 20 jaar beveiligd moet worden om zn mening.

Standaard Pvv hier. Al is het alleen al om het feit dat de beste man al 20 jaar beveiligd moet worden om zn mening.

Ja dat zou je kunnen stellen als maatstaf om ergens op te stemmen. Los van het feit dat ik het met je eens ben, is dat voor mij sec geen reden om op iemand te stemmen.
Dit keer staat denk ik alles in het teken van het ergste willen voorkomen; die dikke kutkabouter uit het torentje houden. Dus dat kan best nog weleens een verrassende stem worden, of niet. Denk dat zulks pas vlak voor het stemmen een beetje duidelijk is qua peilingen etc.

Ja dat zou je kunnen stellen als maatstaf om ergens op te stemmen. Los van het feit dat ik het met je eens ben, is dat voor mij sec geen reden om op iemand te stemmen.
Dit keer staat denk ik alles in het teken van het ergste willen voorkomen; die dikke kutkabouter uit het torentje houden. Dus dat kan best nog weleens een verrassende stem worden, of niet. Denk dat zulks pas vlak voor het stemmen een beetje duidelijk is qua peilingen etc.
Ik snap wat je zegt, maar strategisch stemmen zie ik niet als reële optie.

• Like
Ik snap wat je zegt, maar strategisch stemmen zie ik niet als reële optie.

Nee, hoeft ook niet natuurlijk. Iedereen weet toch wel dat jij op Omtzigt stemt en afhankelijk van hoe je het maar wenst te bekijken, is elke stem wel of niet strategisch. Maar net aan wie je het vraagt.

Waarschijnlijk ga ik JA21 stemmen. Nou zal die partij zelf niet echt iets kunnen veranderen, maar als zij binnen een regering/coalitie over rechts voor de meerderheid kan zorgen zou heel mooi zijn.

Laatst bewerkt:
Nee, hoeft ook niet natuurlijk. Iedereen weet toch wel dat jij op Omtzigt stemt en afhankelijk van hoe je het maar wenst te bekijken, is elke stem wel of niet strategisch. Maar net aan wie je het vraagt.
Ook in het algemeen, weet je de laatste keer nog met VVD, PvdA?

Het zou zo maar kunnen dat mensen die bv toch maar niet op Omtzigt stemmen, omdat hij mogelijk met PvdA wil, er daarmee voor zorgen dat de PvdA groter wordt dan Omtzigt en daarmee Frans aan het torentje helpen.

Ook in het algemeen, weet je de laatste keer nog met VVD, PvdA?

Het zou zo maar kunnen dat mensen die bv toch maar niet op Omtzigt stemmen, omdat hij mogelijk met PvdA wil, er daarmee voor zorgen dat de PvdA groter wordt dan Omtzigt en daarmee Frans aan het torentje helpen.

Kun je dat uitleggen, dat een stem die niet gaat naar NSC, de PvdA groter maakt? Stemmen ze in jouw geval dan gewoon direct op de kabouter ipv op NSC?

Terug
Naar boven