Fitness Seller

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Grote blij om het vertrouwen in de VVD en de Bidet te zien dalen. Ben benieuwd wat er van af komt.

Haal je niet twee dingen door elkaar, de exitpolls vs. de getelde uitslagen?
Je hebt gelijk. Ik zie nu dat exitpolls een soort van schaduwverkiezingen zijn. Een steekproef waarbij voor deze verkiezingen 62 stembureaus zijn geselecteerd waar mensen nogmaals stemmen om een indicatie te krijgen .

Hoop voor de Nederlanders woon zelf overigens in België dat PVV het haalt. Zelfde met Vlaams Belang volgend jaar het zal hopelijk halen in België.

Ben trouwens gewoon allochtoons, maar trop c’est trop en teveel is teveel.

Hoop voor de Nederlanders woon zelf overigens in België dat PVV het haalt. Zelfde met Vlaams Belang volgend jaar het zal hopelijk halen in België.

Ben trouwens gewoon allochtoons, maar trop c’est trop en teveel is teveel.
Het vermoeden is dat de PVV ook onder allochtonen veel stemmen heeft getrokken.

Ken wel Turken en Marokkanen die al vaker op Wilders stemmen, dat kijkt voor vele raar.

Je hebt gelijk. Ik zie nu dat exitpolls een soort van schaduwverkiezingen zijn. Een steekproef waarbij voor deze verkiezingen 62 stembureaus zijn geselecteerd waar mensen nogmaals stemmen om een indicatie te krijgen .

Dit is echt al jaren zo hoor, zit een foutmarge van 1-2 zetels op die exit polls

Wat alleen niet gebeurt is dat Nederlanders op DENK stemmen.
:trollfacex:

IMG_0598.jpeg

Hoezo? Voor een coalitie en meerderheid op rechts is het toch gewenst dat VVD ook redelijk wat zetels haalt.
Ik ben dan zo links als het maar kan. Maar, met name de VVD dan, toont wel aan dat mensen de vertrouwen eindelijk eens kwijt zijn. Duurde even, als Nederlanders hebben we natuurlijk moeite om nieuwe dingen te proberen.

PVV + VVD + NSC en dan Yeşilgöz als premier lijkt mij ergens nog wel realistisch.

Godsallemachtig op basis van z'n speech van zojuist had Omtzigt géén enkele stem gehaald.

NSC gaat blijkbaar verantwoordelijkheid nemen. Kom er maar in met die coalitie.

Ken wel Turken en Marokkanen die al vaker op Wilders stemmen, dat kijkt voor vele raar.
Armeense roots hier. Geert Wilders heeft ballen getoond en durven praten over de Armeense genocide, durft kritiek te uiten op de Moslim gemeenschap. Ik weet dat de Armeense community in Nederland sterk achter Geert staat.

Terug
Naar boven