- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gelijk. Ik zie nu dat exitpolls een soort van schaduwverkiezingen zijn. Een steekproef waarbij voor deze verkiezingen 62 stembureaus zijn geselecteerd waar mensen nogmaals stemmen om een indicatie te krijgen .Haal je niet twee dingen door elkaar, de exitpolls vs. de getelde uitslagen?
Hoezo? Voor een coalitie en meerderheid op rechts is het toch gewenst dat VVD ook redelijk wat zetels haalt.Grote blij om het vertrouwen in de VVD en de Bidet te zien dalen. Ben benieuwd wat er van af komt.
Nou, op naar de volgende verkiezingen. Die formatie gaat nooit lukken.
Het vermoeden is dat de PVV ook onder allochtonen veel stemmen heeft getrokken.Hoop voor de Nederlanders woon zelf overigens in België dat PVV het haalt. Zelfde met Vlaams Belang volgend jaar het zal hopelijk halen in België.
Ben trouwens gewoon allochtoons, maar trop c’est trop en teveel is teveel.
Je hebt gelijk. Ik zie nu dat exitpolls een soort van schaduwverkiezingen zijn. Een steekproef waarbij voor deze verkiezingen 62 stembureaus zijn geselecteerd waar mensen nogmaals stemmen om een indicatie te krijgen .
Timmerfrans is al 1 verder gezakt.Dit is echt al jaren zo hoor, zit een foutmarge van 1-2 zetels op die exit polls
Exitpolls zijn niet gebaseerd op getelde stemmen.Deze exitpoll is nog wel erg voorbarig. Ik weet niet hoeveel stemmen er nu zijn geteld.
Ik ben dan zo links als het maar kan. Maar, met name de VVD dan, toont wel aan dat mensen de vertrouwen eindelijk eens kwijt zijn. Duurde even, als Nederlanders hebben we natuurlijk moeite om nieuwe dingen te proberen.Hoezo? Voor een coalitie en meerderheid op rechts is het toch gewenst dat VVD ook redelijk wat zetels haalt.
Die kabouter kruipt in zijn paddestoel voor een winterslaap

Hij wilt geen rechts kabinet.Hoezo? Voor een coalitie en meerderheid op rechts is het toch gewenst dat VVD ook redelijk wat zetels haalt.
Armeense roots hier. Geert Wilders heeft ballen getoond en durven praten over de Armeense genocide, durft kritiek te uiten op de Moslim gemeenschap. Ik weet dat de Armeense community in Nederland sterk achter Geert staat.Ken wel Turken en Marokkanen die al vaker op Wilders stemmen, dat kijkt voor vele raar.
Moet wel, anders kom je anno 2023 niet aan 35 zetels.Het vermoeden is dat de PVV ook onder allochtonen veel stemmen heeft getrokken.

BBB erbij voor EK, partijleiders in de TK, Mona als premier, Bosma voorzitter.PVV + VVD + NSC en dan Yeşilgöz als premier lijkt mij ergens nog wel realistisch.