- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, Timmermans.Vooralsnog heeft NSC de meeste zetels tov de vorige keer gewonnen.![]()
Die partij ken ik niet.

Jetten geeft de VVD al de schuld.Yesilgöz geeft even fijntjes de andere coalitiepartners de schuld van vvd's verlies. Man man man die leeft echt in een andere wereld.
Hij vroeg ervoor aan iemand of het Sinterklaas journaal haram is.Wel leuk als Ali antwoordde dat hij ook PVV stemt...![]()

Ik maakte omdat de mensen verschillende kanten op werden gestuurd in het stembureau een grapje over de spreidingswet. Werd ook niet door iedereen gewaardeerd en begrepen.Hij vroeg ervoor aan iemand of het Sinterklaas journaal haram is.
True story. Je verzint het niet. Deze hele wijk is verkankerd. Toen ik ging stemmen, bij een basisschool hier om de hoek, liep ik over het schoolplein.
40 kinderen
4 blank
Ik zei nog toen ik naar binnen liep: is dit een herinnering om PVV te stemmen?
Maar niemand snapte wat ik daarmee bedoelde![]()
Viel ook niet mee voor je zeker om even twee minuten niet je twitterfeed te kunnen checkenIk maakte omdat de mensen verschillende kanten op werden gestuurd in het stembureau een grapje over de spreidingswet. Werd ook niet door iedereen gewaardeerd en begrepen.
Vandaag de hele dag amper online geweest, goed bevallen, geen last van afkickverschijnselen.Viel ook niet mee voor je zeker om even twee minuten niet je twitterfeed te kunnen checken
De grootste heeft geen recht om te regeren.
De vraag gaat om een meerderheid en eventueel de aantallen in de Eerste Kamer.
Ja, die komen dan op 79 zetels uit, zonder een meerderheid in de EK volgens mij.
Zijn samen 79 zetels. Je moet 75+ hebben voor een meerderheidskabinet