- Waardering
- 15.489
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook voor 1e kamer zetelsBBB erbij voor EK, partijleiders in de TK, Mona als premier, Bosma voorzitter.
Waar denk je waar "EK" voor staat?

Nog een zetel wisselen met Timmermans en dan is VVD de tweede van het land. Dan kan je imo niet zeggen dat het vertrouwen weg is.Ik ben dan zo links als het maar kan. Maar, met name de VVD dan, toont wel aan dat mensen de vertrouwen eindelijk eens kwijt zijn. Duurde even, als Nederlanders hebben we natuurlijk moeite om nieuwe dingen te proberen.
Alla Johan DerksenBBB erbij voor EK, partijleiders in de TK, Mona als premier, Bosma voorzitter.
Niet heel gek. Met alle respect maar tegenwoordig wat er binnen komt in Europa is simpelweg uitschot. En die verpesten het dan voor de andere allochtonen.Het vermoeden is dat de PVV ook onder allochtonen veel stemmen heeft getrokken.
Voor Merel?
Europees Kampioen
Voor mij vooral om Nicki aan macht te helpen.
Als je bijna een derde van je zetels verliest vind ik dat er wel op lijken. Met hoe veel moeite mensen hebben om op iets nieuws te durven stemmen is dat niet niets.Nog een zete wisselen met Timmermans en dan is VVD de tweede van het land. Dan kan je imo niet zeggen dat het vertrouwen weg is.
We zijn toch het land van het vele klagen en weinig doen?Merel Eksitpoll
VVD heeft ook verloren omdat mensen geen GL/PvdA wilden.Als je bijna een derde van je zetels verliest vind ik dat er wel op lijken. Met hoe veel moeite mensen hebben om op iets nieuws te durven stemmen is dat niet niets.We zijn toch het land van het vele klagen en weinig doen?
Geen reden om minder vaak verkiezingen te doen. Eus aan tafel vind ik een zwaktebod.
De inkomensgrens om nog zinvol op VVD te kunnen stemmen is gewoon flink toegenomen.Als je bijna een derde van je zetels verliest vind ik dat er wel op lijken. Met hoe veel moeite mensen hebben om op iets nieuws te durven stemmen is dat niet niets.We zijn toch het land van het vele klagen en weinig doen?

Moet nog alle onderzoeken zien maar met die zetelaantallen is het toch zga stuivertje wisselen tussen vvd en pvv? Vvd heeft voor het eerst sinds 2010 de deur open gezet voor samenwerken met de pvv, heeft zowat dezelfde immigratie ideeën als pvv maar voert ze nooit uit en heeft 13 jaar een kutzooi ervan gemaakt.Als je bijna een derde van je zetels verliest vind ik dat er wel op lijken. Met hoe veel moeite mensen hebben om op iets nieuws te durven stemmen is dat niet niets.We zijn toch het land van het vele klagen en weinig doen?
je gaat teveel om met YasmineWas net bij de AH. Stond een hinderlijke Ali bijdehand te schreeuwen dat hij die blaffende hond hij de ingang ging klappen.
Dus ik riep door de Albert "Ja en hierdoor stemmen er zoveel mensen dus op de PVV, goedzo."
True story.
Nee, heb een taaie werkdag gehad en was niet in the mood.
Wel leuk als Ali antwoordde dat hij ook PVV stemt...Nee, heb een taaie werkdag gehad en was niet in the mood.