AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Begrijp niet waarom VVD zich afstempeld als centrum rechts terwijl ze niet met rechts willen besturen maar wel met links en extreem links een minderheidsregering wilt vormen.
Bovendien heeft ze ook een koerdische achtergrond, je zou al bijna denken dat het doorgestoken WEF kaart is.
Hoeveel nederlanders zitten er in de turkse regering?
:roflol:

Heb de meme hier ook voorbij zien komen. De man slaat (oa in zijn LinkedIn bericht) de spijker op zijn kop.

Heb de meme hier ook voorbij zien komen. De man slaat (oa in zijn LinkedIn bericht) de spijker op zijn kop.
Hij zat gisteren ook bij Op1, kwam sympathiek over, deed ook normaal tov PVV-stemmers en andere gasten.

Begrijp niet waarom VVD zich afstempeld als centrum rechts terwijl ze niet met rechts willen besturen maar wel met links en extreem links een minderheidsregering wilt vormen.
Bovendien heeft ze ook een koerdische achtergrond, je zou al bijna denken dat het doorgestoken WEF kaart is.
Hoeveel nederlanders zitten er in de turkse regering?
:roflol:
Hoeveel Koerden zitten er in de Turkse regering?

Goeie grutjes, de zielige wokies hebben ook werkelijk geen tekst, geen feiten, alleen projecties.

*stukje Op1 gekeken*

Ook nog onderstaande:

Laatst bewerkt:
Ik begin weer een situatie in de samenleving op te merken die overeenkomsten vertoont met corona (of woke-isme, klimaatgeneuzel enz), dat was er op politiekvlak natuurlijk al langer aanwezig, maar ineens neemt het veel grotere vormen aan. Groepen mensen gaan demonstreren tegen Wilders en verkondingen dat "maar" 2,4 miljoen mensen op PVV hebben gestemd en dat een deel daarvan het eigenlijk niet eens echt met de PPV eens, maar dat het een proteststem zou zijn. Dat is natuurlijk logisch, met een keuze uit zoveel partijen gaat normaal gesproken niemand een absolute meerderheid krijgen. Maar zou je bijv. moeten kiezen tussen Wilders en Timmermans, dan wint Wilders het zonder problemen. PVV, JA21 en FVD hebben gezamenlijk 41 zetels, zeker 75% van de VVD en BBB en 50% van de NSC kiezers zullen de kant van Wilders kiezen en dan kom je al uit op de helft van het aantal stemgerechtigden.

Waarom staat er steeds een groep schreeuwers op waardoor ik me, omdat ik het zo niet eens ben met die gekken, bijna gedwongen voel mijn standpunt te verharden?

Waarom staat er steeds een groep schreeuwers op waardoor ik me, omdat ik het zo niet eens ben met die gekken, bijna gedwongen voel mijn standpunt te verharden?

Deze groep is vanuit hun perceptie "hoe zij vinden dat het zou moeten zijn", niet capabel om de realiteit te accepteren zoals deze nu concreet is.
Dit ontkenningsgedrag en het obstinate gedram omdat ze hun zinnetje niet krijgen, leidt waarschijnlijk tot jouw gevoel van verharding.

Laatst bewerkt:
Deze groep is vanuit hun perceptie "hoe zij vinden dat het zou moeten zijn", niet capabel om de realiteit te accepteren zoals deze nu concreet is.
Dit ontkenningsgedrag en het obstinate gedram omdat ze hun zinnetje niet krijgen, lijdt waarschijnlijk tot jouw gevoel van verharding.
Zijn die mensen dan echt zo dom? Als er nu gedemonstreerd zou worden door PVV stemmers dat de standpunten niet versoepeld mogen worden en dat de ruime winst moet betekenen dat per direct Korans niet meer verkocht mogen worden en dat moskeeën gesloopt moeten worden zou dat toch direct resulteren in het uitsluiten van een regering met PVV en zou “gematigd rechts” een coalitie met Timmermans maar voor lief nemen (al hoewel :)). Snappen ze nu echt niet dat het alleen maar averechts werkt?

Zijn die mensen dan echt zo dom? Als er nu gedemonstreerd zou worden door PVV stemmers dat de standpunten niet versoepeld mogen worden en dat de ruime winst moet betekenen dat per direct Korans niet meer verkocht mogen worden en dat moskeeën gesloopt moeten worden zou dat toch direct resulteren in het uitsluiten van een regering met PVV en zou “gematigd rechts” een coalitie met Timmermans maar voor lief nemen (al hoewel :)). Snappen ze nu echt niet dat het alleen maar averechts werkt?
Ze demonstreren om te demonstreren, snap je dit nu nog niet ?

Ze demonstreren om te demonstreren, snap je dit nu nog niet ?
OIP.jpg

Goeie grutjes, de zielige wokies hebben ook werkelijk geen tekst, geen feiten, alleen projecties.

*stukje Op1 gekeken*

Ook nog onderstaande:

Ben half Turks en heb op Wilders gestemd. In mijn omgeving willen mensen verandering. Iedereen snapt dat Wilder echt geen exit kan of bepaalde groepen kan verbieden. Maar er is hoop op strengere maatregelen op gebieden idd als migratie. Zal de voorbeelden besparen, maar ik ben er wel klaar mee vergeleken te worden met mensen die hier komen om de boel te verkloten.

Dit ontkenningsgedrag en het obstinate gedram omdat ze hun zinnetje niet krijgen, leidt waarschijnlijk tot jouw gevoel van verharding.
Je ziet hetzelfde op allerlei terreinen, of het nu gaat om Migratie, Palestina, Klimaat...

Rechts vindt het eigen standpunt een betere mening, links vindt het eigen standpunt de waarheid. Als je de waarheid in pacht hebt, dan is de rest niet een andere mening, maar dan is het onwaar. Wat onwaar is verdient geen aandacht en respect.

• Like
Waarderingen: Vonk
Je ziet hetzelfde op allerlei terreinen, of het nu gaat om Migratie, Palestina, Klimaat...

Rechts vindt het eigen standpunt een betere mening, links vindt het eigen standpunt de waarheid. Als je de waarheid in pacht hebt, dan is de rest niet een andere mening, maar dan is het onwaar. Wat onwaar is verdient geen aandacht en respect.
Het kan ook andersom, toch ?

Alleen links is zo hypocriet dat ze niet naar hun eigen standpunten leven.

Het kan ook andersom, toch ?
Zeker, dat kan en gebeurt op kleine schaal ook wel.

De schaal waarop nu met demonstraties, tv-uitzendingen en nationale huilmomenten hier aandacht voor is is weerzinwekkend. De hysterische huilebalken lopen elkaar aan alle kanten te bevestigen hoe erg het is.

Heb je dergelijke acties gezien na bij voorbeeld het negeren van de uitslag van het Oekraïne-referendum, of het referendum over de "Europese Grondwet?"

Wie dit beter wil begrijpen raad ik aan te googlen op Jonathan Haidt en Moral Foundations. Tevens onderstaande.

Terug
Naar boven