XXL Nutrition

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Mocht dit werkelijk zo zijn toont dit toch exact aan wat er mis is met het politieke klimaat in Nederland? Je lacht je toch slap als je je bedenkt dat zo'n groepen over het paard getilde ratten een tactiek verzint om het land nu nog ff te saboteren in de hoop dat ze over een tijdje zelf de macht hebben. Als er ergens bewijs zou zijn van zo'n actie mag je wat mij betreft elke deelnemer eraan publiekelijk 100 zweepslagen geven of iets in die trend.
Oeh, waar kan ik mij aanmelden als vrijwilliger!

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar het kabinet laten klappen op migratie, en ondertussen vd Burgt wel aanhouden is per definitie al niet geloofwaardig. Vd Burgt is de man van de gedwongen opvang en al die ongein.

Het is in ieder geval niet omdat de kiezer dat wil, want rond de 80% van de VVD kiezers (en NSC) staat achter een coalitie met PVV.

Goed. Volgend jaar verkiezingen voor de EU. Ook daar gaat mijn stem naar Wilders
Kabinet laten klappen ging ook meer om Kaag een hak te zetten

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar het kabinet laten klappen op migratie, en ondertussen vd Burgt wel aanhouden is per definitie al niet geloofwaardig. Vd Burgt is de man van de gedwongen opvang en al die ongein.
*Eric van der Burg.

De VVD doet immers al meer dan 13 jaar of ze iets aan migratie willen doen. In een kabinet met PVV, NSC en BBB hebben ze die kans. Maar, het is ook een werkgeverspartij, een partij die het kapitaal vertegenwoordigt. Die is gebaat bij concurrentie aan de onderkant, het tegen elkaar uitspelen van mensen.
Het is in ieder geval niet omdat de kiezer dat wil, want rond de 80% van de VVD kiezers (en NSC) staat achter een coalitie met PVV.

Goed. Volgend jaar verkiezingen voor de EU. Ook daar gaat mijn stem naar Wilders
Wist niet dat Wilders ook in het EP gaat zitten.
:trollfacex:

Als we toch internationale zaken gaan benoemen, Rutte wil natuurlijk niet echt dst het die vrouw uit de Baltische Staten wordt.

Ik ben nog nooit zo blij geweest dat er ook gewone Amsterdammers bestaan.

Misschien moet ik maar stoppen met het volgen van deze poppenkast, want vrolijk word je er niet van.
Dat word je ook niet, politieke poppenkast laat -naast oorlog- als geen ander de meest verderfelijke eigenschappen van de mensheid zien.
Volledig in kleur en breed uitgemeten in al zijn facetten, dat is gewoon de harde realiteit.

Je richten op je directe dagelijkse bestaan -gezin, familie, vrienden werk, hobby's- is wat dat betreft een veel beter soort "poppenkast". :)

Anders word ik straks net zo cynisch als @apfelstrudel...

Dat zou pas een knappe prestatie zijn! :D

Laatst bewerkt:
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat er ook gewone Amsterdammers bestaan.
Daarvan zijn er helaas steeds minder, vervangen door van die deugimport uit de provincie.

Dat ongelooflijke slachtofferschap, racisme van de lage verwachtingen en tegelijkertijd die grove taal en oproepen tot verzet.

Denk je nu echt dat een islamitische derde generatie Nederlander met een baan en en hypotheek nu bang achter de bank zit?

Altijd op zoek naar een "zielig slachtoffer" om voor op te komen en je liefst met grove taal en geweld te kunnen uiten.

Even afwachten. Zoals hier ook al eerder genoemd, kan dit ook een bewuste tactiek zijn, om later alsnog weer aan te sluiten. Dus eerst PVV, NSC en BB even laten aanmodderen in de formatie, waarna ze hopen te worden gevraagd om pleeeeease weer aan te sluiten. Dan staan ze in een sterkere onderhandelingspositie. Zo zie ik het.
Onder VVD is alle shit ontstaan, dus moeten ze nu ook verantwoording nemen, om mede, dit allemaal op te lossen. Weglopen voor verantwoording en de boel chanteren werkt niet. Ook de eigen kiezers staan hier niet achter.

Onder VVD is alle shit ontstaan, dus moeten ze nu ook verantwoording nemen, om mede, dit allemaal op te lossen. Weglopen voor verantwoording en de boel chanteren werkt niet. Ook de eigen kiezers staan hier niet achter.
Kan je ook omdraaien, zoals al die politieke redenaties.
"Degene die de puinzooi heeft veroorzaakt is niet degene die het kan opruimen"

De gewone "allochtoon" geeft geen f**k om de winst van Wilders.

Wat een baas is "Spartacus" toch, van live-blogs sinds 07 oktober 2023 naar thee met Femke Halsema.

Terug
Naar boven