ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Jij krijgt voice memo’s van @Steks ?Dat er mensen zijn die dagelijks naar zo'n slissende schlemiel kunnen luisteren zeg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij krijgt voice memo’s van @Steks ?Dat er mensen zijn die dagelijks naar zo'n slissende schlemiel kunnen luisteren zeg.
Wou hier nog even op terugkomen, Nee geintje

Een stuk minder moeilijk dan een VVD'er van onbesproken gedrag.Hoe moeilijk kan het zijn om een PVV-er van onbesproken gedrag te vinden?![]()
Viespeuk
Ja en ja!Zou Ronald Plaskerk geen bemiddelaar kunnen worden? Of zeg ik weer wat geks?

Vanwaar Plasterk? Zit die überhaupt nog bij een (PvdA) partij?Zou Ronald Plaskerk geen bemiddelaar kunnen worden? Of zeg ik weer wat geks?
De wens was om iemand te nemen met meer afstand tot de huidige politiek, wat dat betreft voldoet hij beter dan een senator.Vanwaar Plasterk? Zit die überhaupt nog bij een (PvdA) partij?
Nee, zijn columns zijn ook niet bepaald in lijn met de PvdA, hij is behoorlijk rechts. Maar als oud-PvdAer scheelt dat waarschijnlijk een hoop gezeikVanwaar Plasterk? Zit die überhaupt nog bij een (PvdA) partij?
Geen idee hoe dat zit. Zijn columns zijn meestal raak met waarheden, dus dat zal wel weer een probleem vormen voor veel politici.Nee, zijn columns zijn ook niet bepaald in lijn met de PvdA, hij is behoorlijk rechts. Maar als oud-PvdAer scheelt dat waarschijnlijk een hoop gezeik
Zou Ronald Plaskerk geen bemiddelaar kunnen worden? Of zeg ik weer wat geks?
Ben benieuwd hoe de linkse kerk zal reageren op deze afvallige.![]()
Wilders wil Ronald Plasterk voordragen als nieuwe verkenner
De PvdA'er was jarenlang minister, eerst van Onderwijs, later van Binnenlandse Zaken.nos.nl
Daar heb ik wel vertrouwen in!![]()
Wilders wil Ronald Plasterk voordragen als nieuwe verkenner
De PvdA'er was jarenlang minister, eerst van Onderwijs, later van Binnenlandse Zaken.nos.nl
Zou Ronald Plaskerk geen bemiddelaar kunnen worden? Of zeg ik weer wat geks?

Toen Plasterk in 2007 minister werd, zei Timmermans volgens hem: "'Jij bent een echte problem solver'. Dat bedoelde hij kritisch. Ik had de houding van een bèta: we hebben een probleem, we maken het zo klein mogelijk en lossen het op. Maar in de politiek, als je op meta-niveau kijkt, kun je ook zeggen: wees blij, koester dat probleem! Maak het groter. Dan kun je er nog jaren plezier van hebben!".This gun b good. Dit zal Frans Rancumans vast niet vergeten zijn.
![]()
'Timmermans deed een half jaar niks'
PvdA-minister Plasterk zegt dat de huidige Eurocommissaris Timmermans in de PvdA-fractie niets uitvoerde zolang hij de portefeuille buitenland niet kreeg.nos.nl
Grapjas!
Ons FransiscusToen Plasterk in 2007 minister werd, zei Timmermans volgens hem: "'Jij bent een echte problem solver'. Dat bedoelde hij kritisch. Ik had de houding van een bèta: we hebben een probleem, we maken het zo klein mogelijk en lossen het op. Maar in de politiek, als je op meta-niveau kijkt, kun je ook zeggen: wees blij, koester dat probleem! Maak het groter. Dan kun je er nog jaren plezier van hebben!".
Dat klinkt idd totaal als iets dat onze Frenske zou zeggen.
Zo pakt hij ook zijn obesitas aan.
Dank, is bekende kritiek van meer old skool sociaal-democraten.
Dat zou je als je haar stemgeluid hoort best kunnen denken.![]()
Lutz Jacobi schrijft harde brief aan Frans Timmermans: 'Met keuze voor combinatie GL-PvdA zijn we doodlopende weg ingeslagen'
In een harde brief heeft voormalig PvdA-Kamerlid en oud-partijbestuurslid Lutz Jacobi uitgehaald naar GL-PvdA-leider Frans Timmermans. Volgens haar is de linkse samenwerking uitgelopen op een fiasco. ‘De partij die was opgericht om de lagere klassen te dienen, is door die lagere klassen verlaten...dvhn.nl
Dacht vroeger altijd dat Lutz-Jacobi een man was
Ik dacht eerst dat het een verzonnen naam was. Afgeleid van lutser.Ons Fransiscus
@Mentat voor jou politicoloog
![]()
Lutz Jacobi schrijft harde brief aan Frans Timmermans: 'Met keuze voor combinatie GL-PvdA zijn we doodlopende weg ingeslagen'
In een harde brief heeft voormalig PvdA-Kamerlid en oud-partijbestuurslid Lutz Jacobi uitgehaald naar GL-PvdA-leider Frans Timmermans. Volgens haar is de linkse samenwerking uitgelopen op een fiasco. ‘De partij die was opgericht om de lagere klassen te dienen, is door die lagere klassen verlaten...dvhn.nl
Dacht vroeger altijd dat Lutz-Jacobi een man was