- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hij moge stikken in z'n twee dagelijks haringen!Ik hoop dat Nijpels gecorrigeerd wordt vanuit de partij.
![]()
Ed Nijpels: niet samenwerken met PVV, kabinet met Jetten en Timmermans onderzoeken
Oud-partijleider van de VVD Ed Nijpels vindt dat de VVD niet moet samenwerken met de PVV. Wel moet de partij de mogelijkheid voor een kabinet met linkse(-midden) partijen onderzoeken. "Ik vind dat je niks mag uitsluiten, behalve een coalitie met de PVV", zegt Nijpels in Sven op 1.www.nporadio1.nl
Ik vraaf me af of zulke mensen zonder tussenkomt van de partij aanschuiven bij journalisten.Dat hij moge stikken in z'n twee dagelijks haringen!
Zo'n arrogante lul, met z'n klimaatakkoord.
Excuus, maar Nijpels is als een rode lap voor een stier bij mij.
Horen VVD'ers niet in bitterballen te stikken?Dat hij moge stikken in z'n twee dagelijks haringen!

Hij zit toch niet in een kamerfractie? Ik mag hopen dat je gewoon nog mag wat vinden, ook als je lid bent van een partij.Ik vraaf me af of zulke mensen zonder tussenkomt van de partij aanschuiven bij journalisten.

"Wel moet de partij de mogelijkheid voor een kabinet met linkse(-midden) partijen onderzoeken"Ik hoop dat Nijpels gecorrigeerd wordt vanuit de partij.
![]()
Ed Nijpels: niet samenwerken met PVV, kabinet met Jetten en Timmermans onderzoeken
Oud-partijleider van de VVD Ed Nijpels vindt dat de VVD niet moet samenwerken met de PVV. Wel moet de partij de mogelijkheid voor een kabinet met linkse(-midden) partijen onderzoeken. "Ik vind dat je niks mag uitsluiten, behalve een coalitie met de PVV", zegt Nijpels in Sven op 1.www.nporadio1.nl
Dat klopt, ik vraag het me alleen af.Hij zit toch niet in een kamerfractie? Ik mag hopen dat je gewoon nog mag wat vinden, ook als je lid bent van een partij.
Hij vertegenwoordigt een bepaalde stroming binnen de VVD, een overgroot deel van de partijleden vindt iets anders.
Ze leest gewoon het Leidsch dadgblad
Ze is DBB's Wilders Watcher, het Leidsch Dagblad heeft het van haar.Ze leest gewoon het Leidsch dadgblad
Best kans dat ik het onbewust ergens voorbij heb zien komen jaZe leest gewoon het Leidsch dadgblad
Vrouw van je gescheiden na de verhuizing?Leuke vrouw wel. Beetje jong voor mij, maar ik heb altijd een zwak gehad voor dat soort pittige mediterrane vrouwen.
Nee, maar voor een keertje zou ik lale wel willen doen hoor.
De PVV heeft zich toen vrij coöperatief opgesteld, dus dat zou ook jou grote zorgen moeten baren...Iedereen heeft het steeds erover of de PVV wel fatsoenlijke bestuurders kan regelen.
Zijn jullie de covidlockdowns vergeten?