Moet je nagaan hoe laag men de kwaliteiten van de PVV bestuurders inschat.Iedereen heeft het steeds erover of de PVV wel fatsoenlijke bestuurders kan regelen.
Zijn jullie de covidlockdowns vergeten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je nagaan hoe laag men de kwaliteiten van de PVV bestuurders inschat.Iedereen heeft het steeds erover of de PVV wel fatsoenlijke bestuurders kan regelen.
Zijn jullie de covidlockdowns vergeten?
Ja. Daarom ben ik ook voorstander van Forum. De enige partij die de scamdemic noemde voor wat het is.De PVV heeft zich toen vrij coöperatief opgesteld, dus dat zou ook jou grote zorgen moeten baren...
![]()
Dat komt omdat iedereen elkaar graag napraat als schapen. Maar vraag ze een voorbeeld te noemen en ze kunnen niks zeggen.Moet je nagaan hoe laag men de kwaliteiten van de PVV bestuurders inschat.
Ik weet niet wie jij onder "iedereen" schaart.Dat komt omdat iedereen elkaar graag napraat als schapen. Maar vraag ze een voorbeeld te noemen en ze kunnen niks zeggen.
Nee hoor ik kan tal van voorbeelden geven die mijn standpunt ondersteunen wat betreft slecht, incompetent en ronduit kwaadaardig corrupte bewindslieden en bestuurders voortgebracht door de kartelpartijen.Ik weet niet wie jij onder "iedereen" schaart.
En wie weet is jouw bewering eigenlijk net zo.
Een voorbeeld van wat precies?Dat komt omdat iedereen elkaar graag napraat als schapen. Maar vraag ze een voorbeeld te noemen en ze kunnen niks zeggen.
Van fatsoenlijke bestuurders die de PVV zou kunnen leveren?

Neerbuigend afvragen of de PVV wel in staat is om goede bestuurders en ministers te kunnen leveren.
Bosma als voorzitter.Van fatsoenlijke bestuurders die de PVV zou kunnen leveren?![]()
Ik heb het elders al gezegd, maar wil het nog best herhalen:Neerbuigend afvragen of de PVV wel in staat is om goede bestuurders en ministers te kunnen leveren.
Leven die mensen onder een steen? Hugo de Jonge was notabene minister van gezondheid tijdens de covid'crisis'. Maakte er 1 grote clusterfuck van. Is nu minister van huisvesting en maakt er wederom een mega clusterfuck van.
Om maar 1 voorbeeld te noemen.
Van Justitie?Ik hoop dat Dion Graus minister wordt. Dat zou ik toch echt heerlijk vinden.
Goede vakministers, prima idee. Ze moeten wel iets aankunnen met dat hele ambtenarenapparaat natuurlijk, of er een hoop ontslaan.Agema minister van justitie omdat ze zo lekker streng kan zijn?
Kies gewoon ministers uit het vakgebied.