Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets in de richting wat @Dr X ook al voorstelt.

altijd die onzin met bulk kuren en cutkuren.... pfff....
The idea that there are certain steroids for “bulking” and others best suited to “cutting” is a longstanding misconception. The fact is, all steroids are synthetic versions of the hormone testosterone. The various types do fall more to one end of the anabolic/androgenic ratio. The ones that are further on the androgenic end of the scale would include testosterone, Dianabol, and Anadrol. These give greater gains in muscle mass and strength, but they also have a higher conversion rate to estrogen. As such, they will cause greater water retention as well as side effects like acne, hair loss and gynecomastia in many individuals, unless other drugs to counter the estrogen are used in conjunction with them.
Steroids that are more toward the anabolic end of that scale include items like Anavar, Winstrol and Primobolan. They don’t tend to give the same gains as the previously mentioned steroids, but they won’t raise estrogen levels or cause extreme water retention. Because of this, gym lore decreed that these were the best drugs for “cutting.” The truth is, if you take those particular steroids and don’t eat a clean diet and add in cardio, you won’t be getting any leaner regardless. Steroids build muscle or at least maintain muscle when dieting to lose fat. They don’t get you ripped, sorry to say.
zie namelijk geen verschil als ik nu dit lees of iets hier op het forum (best basic stuff namelijk maar dan ziet het er nu wat professioneler uit). Is trouwens niet helemaal waar dat het niet uitmaakt op welk middel je gaat cutten.. Deca is mooi voor de volle spieren. Tren geeft de tren look. Primo wat meer die hardheid. Bold heeft ook een speciaal en mooi effect vooral met de aderen. Oxy en Diana pompen de spieren ook mooi vol voor een mooi eind resultaat en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zit een wereld van verschil in middelen om mee te cutten maar het kan met ze allemaal iddheb je filmpje DL? want das toch wel een stevig gewicht!

Ziet er op zich goed uit, zou zelf alleen de tren verdubbelen en de test halveren. Daarnaast mag je de clomid wat langer nemen, maar dan wel op 25mg/dag ..is al genoeg namelijk.
Clomid zou ik 4 tot 6 weken nemen, ligt er een beetje aan hoe snel je lichaam erop reageert. Op 25mg kan het geen kwaad als je het 6 weken nodig hebt of zelfs 12.Ik zal deze week even een filmpje maken
Bedankt voor je antwoord. Hoeveel weken zal ik dan clomid op 25mg moeten nemen?
Lekker hoor. 600 Test, 400 Deca, Dbolletje en HCG. Raise dem estro.bijbel omdat het engels is? nee was gewoon een interviewtje met dorian yates die zei dit erover...
maar als je stijgt in je vet met welke AAS dan ook doe je gewoon wat verkeerd, of je vreet teveel, of je laat je oestrogeen te hoog komen en zet daardoor vet af, dan heb je gewoon een KUT kuur inplaats van CUT....
lekker manLekker hoor. 600 Test, 400 Deca, Dbolletje en HCG. Raise dem estro.

Niet voor iedereen weggelegd bro
Maar jij draait op Androgeen ipv bloed las ik gisteren dus jij kan het hebben hahhaha.