XXL Nutrition

Twijfel tussen 2 cycles

Bezoekers in dit topic

Is het alweer speelkwartiertje?
Children-Fight-Funny-Gif-Video.gif
 
het zit momenteel niet mee (aangepaste tijden sportschool i.v.m. corona) maar als ik zeker weet dat ik kan blijven sporten en mijn VP lager is dan nu :rolleyes: Why not
Je hebt flink wat spiermassa op dit moment, kan wel eens voor een gain explosie gaan zorgen als de spuit er in gaat. 👍
 
Je hebt flink wat spiermassa op dit moment, kan wel eens voor een gain explosie gaan zorgen als de spuit er in gaat. 👍

Thanks. Dat verwacht ik ook maar de omstandigheden wil ik zo ideaal mogelijk hebben. Ik houd er niet zo van om zaken aan ‘toeval’ over te laten.

edit: sorry TS voor vervuiling van je topic.
 
Laatst bewerkt:
het zit momenteel niet mee (aangepaste tijden sportschool i.v.m. corona) maar als ik zeker weet dat ik kan blijven sporten en mijn VP lager is dan nu :rolleyes: Why not

Vrouwtje heeft geen bezwaar?
 
Thanks. Dat verwacht ik ook maar de omstandigheden wil ik zo ideaal mogelijk hebben. Ik houd er niet zo van om zaken aan ‘toeval’ over te laten.

edit: sorry TS voor vervuiling van je topic.
Smart thinking! :thumbs:
 
Vrouwtje heeft geen bezwaar?

ik heb het eerder dit jaar ‘geïntroduceerd’ tijdens een gesprek. Ze gaf aan; maar je bent toch al hartstikke gespierd (yeah right :roflol:)? Waarom zou je meer willen? Ik gaf aan dat ik het toch wil proberen om een maatje groter te worden.
Ze zal me absoluut niet tegenhouden maar ze zal me ook niet stimuleren om het te doen. Gebrek aan kennis over wat het eigenlijk is en doet speelt natuurlijk ook een rol.

Nogmaals: de vooruitzichten moeten echt beter zijn dan nu. Geen zin om na de 1e injectie te horen dat de sportschool dichtgaat. Ook moet ik echt een stuk minder vet hebben als nu.
 
Leg mij maar eens even uit GAST wat er niet aan klopt.

Dit is nu een hele hoop onzin! Ga spelen GAST!
Deca Durabolin of Nandrolon is een 19-nor anabole steroïde die is afgeleid van het hormoon testosteron.
Dus wat denk je, zou Deca misschien de eigenschappen van test bezitten?
Dat heb je nou heel goed opgezocht, dan weet je dat wat je hierboven zei dus slecht geformuleerd was.

Daarbij stopt je lichaam niet met zijn testproductie alleen omdat je test hoog is maar door oestrogeen ;)

Maargoed er zullen er genoeg zijn die jou hier als erg wijze man zien dus ik laat het hierbij
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven