AndroidHealthClinic

Twijfel tussen 2 cycles (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

 
Laatst bewerkt:
PCT dient niet voor herstel maar voor versneld herstel.
Haarlem Studie heeft bewezen dat dit met serms niet het geval is.
 
PCT dient niet voor herstel maar voor versneld herstel.
Haarlem Studie heeft bewezen dat dit met serms niet het geval is.
Dat wat niet het geval is ? dat het versneld is of dat het sws niet werkt ?
 
Dat wat niet het geval is ? dat het versneld is of dat het sws niet werkt ?
Men wil een versneld herstel om zo weinig mogelijk te verliezen, daar zou de PCT voor moeten dienen. Echter het werkt niet, integendeel, zonder PCT hersteld men sneller.
 
Enige hoop is HCG tijdens de kuur.
 
Wat staat er dan?
Ga hier toch nog even antwoord op geven.
Overigens begon met deze discussie de minachting die je tegenover mij hebt nu.
En ik deed niets verkeerd, probeerde iets duidelijk te maken maar meneer moest popie jopie gaan lopen doen terwijl er gesnapt werd wat ik bedoelde.

Voor de geïnteresseerden:

Wanneer exogeen anabolen steroiden worden toegedient zal je eigen productie stil komen te liggen daar er genoeg test rond circuleert. Maw, je eigen productie ligt plat, niks nada noppes wordt er geproduceerd.
Na een kuur zal je eigen productie weer trachten op te starten maar dit gaat niet meteen. Was het maar waar dan zouden we ons totaal niet druk hoeven te maken. En PCT kan dan ook definitief worden afgeschreven.
De periode tussen direct na een kuur en volledig herstel is de onderdrukking van je eigen systeem wat het gebruik van anabolen steroiden teweeggebracht heeft. Herstel gaat langzaam en geleidelijk, verschillende factoren spelen mee hoe snel men weer hersteld:
Leeftijd
Kuurverleden
Gebruikte Compounds
Dosis
HCG tijdens kuur
PCT??
Etc.

Komt er maar in camel toe.
 
Gewoon oldschool houde
test en deca meer als genoeg samen met wat extra eten
 
Ga hier toch nog even antwoord op geven.
Overigens begon met deze discussie de minachting die je tegenover mij hebt nu.
En ik deed niets verkeerd, probeerde iets duidelijk te maken maar meneer moest popie jopie gaan lopen doen terwijl er gesnapt werd wat ik bedoelde.

Voor de geïnteresseerden:

Wanneer exogeen anabolen steroiden worden toegedient zal je eigen productie stil komen te liggen daar er genoeg test rond circuleert. Maw, je eigen productie ligt plat, niks nada noppes wordt er geproduceerd.
Na een kuur zal je eigen productie weer trachten op te starten maar dit gaat niet meteen. Was het maar waar dan zouden we ons totaal niet druk hoeven te maken. En PCT kan dan ook definitief worden afgeschreven.
De periode tussen direct na een kuur en volledig herstel is de onderdrukking van je eigen systeem wat het gebruik van anabolen steroiden teweeggebracht heeft. Herstel gaat langzaam en geleidelijk, verschillende factoren spelen mee hoe snel men weer hersteld:
Leeftijd
Kuurverleden
Gebruikte Compounds
Dosis
HCG tijdens kuur
PCT??
Etc.

Komt er maar in camel toe.
Dus als je kuurt zonder test maar alleen deca bijv onderdruk je je eigen aanmaak niet ? Want dan circuleert er niet voldoende test ?

Of klopt je verhaal nu nog steeds niet helemaal?
 
Die gast probeert in ieder topic over te komen als iemand met veel verstand van zaken terwijl hij met regelmaat een hele hoop onzin praat

ik doe geen moeite meer
 
Die gast probeert in ieder topic over te komen als iemand met veel verstand van zaken terwijl hij met regelmaat een hele hoop onzin praat
Leg mij maar eens even uit GAST wat er niet aan klopt.
Dus als je kuurt zonder test maar alleen deca bijv onderdruk je je eigen aanmaak niet ? Want dan circuleert er niet voldoende test ?

Of klopt je verhaal nu nog steeds niet helemaal?
Dit is nu een hele hoop onzin! Ga spelen GAST!
Deca Durabolin of Nandrolon is een 19-nor anabole steroïde die is afgeleid van het hormoon testosteron.
Dus wat denk je, zou Deca misschien de eigenschappen van test bezitten?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven