Fitness Seller

Twijfel tussen 2 soorten whey

Tuplad

Competitive Bodybuilder
Waardering
52
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
Ik twijfel dus tussen Peptide Protein van B&F en Hydrowhey van ON. Heb geen van beide ooit geprobeerd, dus zou graag advies krijgen van mensen die het wel hebben geprobeerd.

Smaak is redelijk belangrijk... wil niets dat echt ranzig smaakt zoals de vroegere B&F Exclusive Whey.

Voordeel van Peptide Protein is dat 28g bijna evenveel bevat als 39g van Hydrowhey.

Samenstelling per dosering van 28 gram:
(1 scoop)
Energie 114 kcal
Eiwit 21.4 gram
Koolhydraten 1.4 gram
Vet 2.2 gram

vs

Samenstelling per dosering van 39 gram:
(1 scoop)
Energie 140 kcal
Eiwit 30 gram
Koolhydraten 2 gram
Vet 1 gram

Peptide Whey is ook cheaper 2kg vs 3.5lbs = kost minder en meer gewicht, maar ik heb goede reviews gehoord over ON Hydrowhey.

Tips ?

je vergelijkt wat verkeerd vind ik. je vergelijkt de samenstelling van 29 vs 39 gram. daar gaat ook al een prijsverschil in zitten. je pakt meer dus je betaald meer. je zegt dat 29gr bijna evenveel bevat als 39 gram. ik zie toch 9 gram eiwit verschil wat toch neerkomt op denk ik 40% meer

Uhhh

21.4/28 * 100 = 76.4

30/39 * 100 = 76.9

Hydrowhey bevat iets meer eiwit per 100g maar 76/77 gram is echt een super slecht percentage voor een whey... Probeer de whey isolaat van powersupplements, neutrale (dus geen) smaak heeft 93 eiwitten per 100 gram. 90 per 100 gram voor de whey met smaakje.

Echt er zijn zoveel verschillende soorten whey en ze zijn echt bijna allemaal crap. Koop die van powersupplements.

PS. Nee ik ben geen powersupplements medewerker incognito

Uhhh

21.4/28 * 100 = 76.4

30/39 * 100 = 76.9

Hydrowhey bevat iets meer eiwit per 100g maar 76/77 gram is echt een super slecht percentage voor een whey... Probeer de whey isolaat van powersupplements, neutrale (dus geen) smaak heeft 93 eiwitten per 100 gram. 90 per 100 gram voor de whey met smaakje.

Echt er zijn zoveel verschillende soorten whey en ze zijn echt bijna allemaal crap. Koop die van powersupplements.

PS. Nee ik ben geen powersupplements medewerker incognito

ik snap idd ook niet hoe dat zo dure whey zo laag gedoseerd kan zijn.:s

Reken altijd eerst alles om naar 100gr voordat je begint met vergelijken!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde het eigenlijk vooral voor snelle opname en de BCAA's die erin zitten. Ik wil ook gewoon van B&F bestellen, en ze hebben geen PowerSupplements. Iets anders dat ook goed is ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik weet wat PS is, maar ik ga een grote bestelling plaatsen bij B&F en ik wil het gewoon daar halen. Ik denk dat ik gewoon B&F Isolaat in huis haal.

Terug
Naar boven