MuscleMeat

Twijfels over Stronglifts 5x5

Fishstick_19

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
61kg
Ik wil dus beginnen met dit trainingschema maar zit toch met wat twijfels. Zijn die 3 oefeningen wel genoeg per training? Moet je er geen extra toevoegen? Ik vraag me dus gewoon af of je echt wel resultaten gaat boeken als je goede voeding hebt enz. En dan bedoel ik spiermassa aankomen.

Ik wil dus beginnen met dit trainingschema maar zit toch met wat twijfels. Zijn die 3 oefeningen wel genoeg per training? Moet je er geen extra toevoegen? Ik vraag me dus gewoon af of je echt wel resultaten gaat boeken als je goede voeding hebt enz. En dan bedoel ik spiermassa aankomen.
Gewoon doen is helemaal mooi

Ik kan het ook echt aanraden! Zorg wel dat je de techniek goed beheerst. Check eventueel de video's van Alan Thrall.
Wat ik wel toegevorgd had waren dips en chinups.

Zijn die 3 oefeningen wel genoeg per training? Moet je er geen extra toevoegen?

Het is juist deze 'bezorgde' gedachtegang die er toe leidt dat heel veel beginners juist veel meer doen dan eigenlijk nodig is.

Totale focus op de belangrijkste basis oefeningen qua kracht en massa dient in de eerste instantie prioriteit te zijn.
Extra oefeningen meer gericht op details is pas later aan de orde. (lees, na 1 a 2 jaar consequent trainen)

Terug
Naar boven