MuscleMeat

Twinlab Nitrofuel

misterm

Novice
Waardering
0
Ik train nu 7/8 maanden en ik gebruik sinds 2 maanden Twinlab Nitrofuel na het trainen?

De pot was vrij duur, en aangezien in een noob ben kwa supplementen, zou ik wat feedback willen hebben. Ik voel wel dat je merkbaar sneller herstelt, dat wel.

Alvast bedankt!

Marvin

Ben je in kg aangekomen? Is er in de spiegel veel veranderd?

6 kilo aangekomen dat klinkt aso is dat sinds dat je met deze supp. bent begonnen?
Wat is het eigenlijk voor supp.?

he dat is vaag mijn reply komt boven die van misterm te staan

• Topic Starter Topic Starter
6 kilo aangekomen

Nitrofuel is 1 van de beste die je kan krijgen. Alleen de prijs ! ! !

Ik gebruik het geregeld en vind het een goede wei voor na het trainen (op andere momentenheb ik liever concentraat)
Zaak waar ik het haal levert het voornaamlijk aan sportscholen waar de eigenaar het voor eigen gebruik neemt. Voor de verkoop is het te duur.

Ik koop het tegen groothandelsprijs en weet niet wat de winkelprijzen zijn, maar ik betaal voor 500gr Nitrofuel net zoveel als voor 1000gr super whey fuel

ik heb 67,50 euro betaald voor zo'n 500grams pot

Jezus ! :eek:

:( damn dat is duur!
en je gebruikt het als whey? dan zou ik met dat spul maar 12x toe kunnen :twitch:

Waar kun je het ergens bestellen via internet? Heb op de site van Twinlab gekeken maar zie geen Nitrofuel staan. En de zoekmachines geven ook geen resultaat.

Ik heb het hier in een zaak in Zeist gekocht, ik heb ook weleens gezocht op internet maar ik kon het dus ook niet vinden ???

Terug
Naar boven