XXL Nutrition

Two and a half man S09

z1000

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
2.502
Lengte
1m85
Vetpercentage
Het nieuwe seizoen is begonnen.

Ik ga hem zo bekijken. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Hij was toch best grappig

Moet zeggen dat ik in het nieuwe seizoen goed kan zien dat Charlie Sheen zich naar de t*fus helpt met drank en drugs! Ziet er niet meer uit die gozer haha. Daarnaast lijkt het alsof hij zo chagrijnig als de t*fus is, hij speelt het niet alleen. Blijft wel ongelofelijk grappige serie!

Krijgt van mij een zesje, Charlie droeg de hele show.

• Topic Starter Topic Starter
Tjah het was een soort van intro. Komende afleveringen moet het toch los gaan.

Het begint in ieder geval goed...

Was Charlie's roast ook niet onlangs ?

Ik dacht Ashton K*tcher zou Charlie Sheen vervangen?

bwah Charlie en die kleine waren wel grappg met momenten

Ashton is opzich wel een apparte vervanger, maar hij vervangt charlie niet dat zou ook niet kunnen. Hij vult alleen de serie op, maar jake, alan zijn nog steeds erg grappig. Hopelijk brengen ze jake wat meer in beeld de komende afleveringen

Married with Children is het typevoorbeeld van de amerikaanse hersenloze cultuur. Iedereen weet hoe achterlijk het gross van amerika is en MwC representeert de mensen die dit plezant vinden. Ik vond 2 and a half man met momenten goed, maar Charlie Sheen vind ik eigenlijk echt slecht acteren of het kan ook aan de achterlijke humor liggen. Met dit soort shows moet ik altijd mn niveau opzettelijk beneden 0 kunnen zetten om na enige tijd het grappig te vinden. Dit bewijst zich ook in de cijfers vermits zowel Al bundy (ken zijn echte naam niet) als charlie sheen de best betaalde tv show acteurs van de VS waren.

Friends en that 70's show zijn 100x beter (desondanks de ondermaatse acteerprestaties van Fez in de laatste series)

2e ep was al een stuk beter dan de eerste

Noem ze maar op.

Naast Friends en Married with Children vind ik dit toch wel 1 van de betere.

Scrubs, the Office, Curb your enthusiasm, Will and Grace, Seinfeld en de 2 die je net opnoemt natuurlijk. Als je van random onzin houdt Aqua Teen Hunger Force. Misschien nog King of queens en Dharma and Greg ook al zijn die wat te tam en repetitief. Verder weet ik t niet zo. Maar goed, smaken verschillen.

Scrubs, the Office, Curb your enthusiasm, Will and Grace, Seinfeld en de 2 die je net opnoemt natuurlijk. Als je van random onzin houdt Aqua Teen Hunger Force. Misschien nog King of queens en Dharma and Greg ook al zijn die wat te tam en repetitief. Verder weet ik t niet zo. Maar goed, smaken verschillen.

vind nog nie 1 serie hiervan leuk

Terug
Naar boven