Fitness Seller

UFC 118 - Edgar vs Penn II * resultaten discussie/spoiler topic*

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Aanstaande zaterdag is het zover, weer een nieuwe UFC. De main-event is de rematch voor de lightweight titel, en de co main-event is het gevecht tussen Randy Couture en de huidige IBA (boxing) heavyweight kampioen James Toney. Ik ben zeer benieuwd hoe Toney de takedown probeert te verdedigen.

http://www.youtube.com/watch?v=aeLppoJFxEg

De complete fightcard:

Main Card:
Frankie Edgar (c) vs BJ Penn (lightweight titelgevecht)
Randy Couture vs James Toney
Damian Maia vs Mario Miranda
Kenny Florian vs Gray Maynard
Marcus Davis vs Nate Diaz

Preliminary card:
Joe Lauzon vs Gabe Ruediger
Nik Lentz vs Andre Winner
Dan Miller vs John Salter
Nick Osipczak vs Greg Soto
Mike Pierce vs Amilcar Alves

Laatst bewerkt door een moderator:
hier zullen we echt zien of mma beter is als een eenzijdige vechtsport.

ben erg enthousiast over toney en couture.

edgar en penn interesseerd me niet zo, weet gewoon dat penn gaat winnen en niet zo zuinig ook !

Ghehe, altijd mooi dat stoere gepraat van tevoren. Zeker van die boxer. Die klinkt alsof ie al iets teveel klappen heeft geïncasseerd.

UFC zet hiermee weer een dikke kaart neer. Ik vind ze de laatste tijd goed bezig. Niet alleen de 2 main events zijn interessant, maar ook de rest van de kaart is goed. Diaz vs Davis is een leuke pot, Florian vs Maynard kan leuk worden, Maia is altijd leuk (als BJJ fanaat ben ik automatsch een maia fan natuurlijk.)

Edgar vs Penn 2. Ik ben benieuwd of Penn hem deze keer wel pakt. Ik had echt niet verwacht dat Edgar de eerste pot zou winnen. Eens zien wat Penn veranderd en hoe hij deze keer met Edgar om zal gaan.

Couture vs Toney. voor een goed voorbeeld van hoe boxen nuttig kan zijn binnen MMA, kijk naar KJ Noons (heeft afgelopen weekend op Strikeforce gevochten.) Toney is een goede boxer, maar ik denk dat Couture dit toch gaat winnen. Toney gaat de Takedown niet kunnen stoppen denk ik en zal dan gepound worden. Als Toney Couture echter een paar keer goed raakt is het over en uit voor Couture.

Couture - Toney, ik ben benieuwd. Zijn er al andere gevehten geweest van Boxers die de MMA ring ingingen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Couture - Toney, ik ben benieuwd. Zijn er al andere gevehten geweest van Boxers die de MMA ring ingingen?

Ja. Tim Sylvia (MMA) dacht dat het verstandig was om proberen te boksen met Ray Mercer (bokser).

http://www.youtube.com/watch?v=p126wFKmomo

Maar aan de andere kant heeft Mercer ook weer verloren van Kimbo Slice, via submission nog wel :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=DahOLe5z3Ek

Enkele jaren geleden zijn er wat tests gedaan op James Toney waaruit blijkt dat hij de testosteron aanmaak heeft van een 7-jarig jongetje. Iets te veel klappen op je hoofd zorgen er blijkbaar voor dat je hormoonhuishouding in de war raakt. Hij is in het verleden al betrapt op het gebruik van AAS, maar heeft er dus een reden voor.

Laatst bewerkt:
Haha die Toney, wat een praat zeg. Hopelijk pakt Randy hem met een rear naked in de eerste ronde!

niet in de klasse van toney, vergeet niet toney is een wereldklasse boxer dat makkelijk in de top10 staat met beste zwaargewicht boxer ter wereld en kan mee gaan met namen zoals de klit broeders, ibragimov, adamek, byrd, arreola

zoek maar een paar gevechten op van toney die gozer slaat hard !!!!!!

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Ja. Tim Sylvia (MMA) dacht dat het verstandig was om proberen te boksen met Ray Mercer (bokser).

http://www.youtube.com/watch?v=p126wFKmomo

Maar aan de andere kant heeft Mercer ook weer verloren van Kimbo Slice, via submission nog wel :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=DahOLe5z3Ek

Enkele jaren geleden zijn er wat tests gedaan op James Toney waaruit blijkt dat hij de testosteron aanmaak heeft van een 7-jarig jongetje. Iets te veel klappen op je hoofd zorgen er blijkbaar voor dat je hormoonhuishouding in de war raakt. Hij is in het verleden al betrapt op het gebruik van AAS, maar heeft er dus een reden voor.

yup als couture gaat boxen met toney is het echt lights out :D voor couture.

maar ja couture is een wereldklasse worstelaar en daar gaat die natuurlijk gebruik van maken en toney komt niet eens ind e buurt van cuiture in worstelen.

hier is toney die even holyfield neer slaat, moet je kijken wat een kracht die toney heeft !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier is toney die even holyfield neer slaat, moet je kijken wat een kracht die toney heeft !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is alweer 7 jaar geleden. James' toptijd was in de jaren '90. Wel een exceptioneel talentvolle bokser die je 1mm kon laten missen en vervolgens zijn eigen stoot kon uitdelen. Alleen is hij geen 1-punch-KO bokser, hij heeft altijd wat meer stoten nodig om iemand neer te krijgen. Al zal hij daar in de UFC geen moeite mee hebben, als hij Couture goed raakt is het lights out.

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de partij.

normaal is dit een eitje voor couture. Bokser zijn enorm makkelijk neer te halen. Ik weet dit goed genoeg, het was ook mijn enige skillset toen ik aan mma begon.

Then again, zijn laatste 2 gevechten was hij zielig traag, en niet vergeten dat hij een greco-roman achtergrond heeft en niet freestyle of catch. Hij gebruikt zelden been-takedowns. En naar het schijnt is Toney toch al een tijdje op takedownverdediging aan het trainen.

Ik ben benieuwd.

Zou een MMA'er winnen van iemand uit Special Forces of een andere elite commando? Of stel ik nou echt een domme vraag?

Zou een MMA'er winnen van iemand uit Special Forces of een andere elite commando? Of stel ik nou echt een domme vraag?

hehe ja je stelt een domme vraag.

als die soldaten zo goed waren in gevechten zouden ze wel wedstrijden doen.

Laatst bewerkt:
Al die verschillende topics .... maar ik ga niet flamen puur omdat het ufc is.

Vroeg me af waarom Ruedigger werd getrakteerd op boegeroep. Blijkt dat hij in de serie The Ultimate Fighter 5 ook tegen Lauzon moest. Toen haalde hij het gewicht niet omdat hij cake at (en een klysma mocht niet meer baten). Ruedigger is toen uit het huis gezet door Dana White.

Gaf Lauzon nou ook een cake aan Ruedigger bij de weigh-in? Ik miste het net...

Terug
Naar boven