Fitness Seller

Ufc 121 Lesnar Vs Velasquez *resultaten/discussie topic*

lesnar maakt hem af like theirs no tommorow !!!!

Interessante partij. Valasquez heeft tot nu toe al zijn partijen gedomineerd door zijn worstelen, maar hoe gaat hij het afleggen tegen een andere worstelaar, die in dat opzicht beter is dan hij? Wel is hij staand beter, maar als hij naar de grond wordt gebracht en onder komt te liggen dan is het snel afgelopen denk ik.

Geweldig card van UFC 121;

- Brock Lesnar vs Cain Velasquez
- Jake Shields vs Martin Kampmann
- Tito Ortiz vs Matt Hamill
- Brendan Shaub vs Gabriel Conzaga
- John Madson vs Gilbert Yvel

Hoop trouwens dat Yvel deze wint anders is het exit UFC denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben vooral ook benieuwd hoe Brendan Shaub het zal doen, hij spart met Carwin heb ik gelezen

Ik hoop ook dat lesnar tikken krijgt... Ik mag hem niet! hahaha :) Wel een fantastisch atleek, zo sterk als een os!!
Denk dat Velasquez de Carwin tactiek beter kan uitvoeren. Aggressief maar dan gedoseerd rammen!

was niet gek op lesnar maar door zijn laatste partij met carwin heb ik wel zoiets van ja hij is goed hij kan koppen laten rollen.

velasquez gaat het niet redden tegen lesnar.

Hoop echt dat die Lesnar goeie klappen krijgt deze keer, vorige was het ook bijna afgelopen voor hem.

"After I'm done whooping your ass, I'm gonna drink a corona and eat a burrito for your Mexican heritage".. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Hahaha die gekke Brock toch.

Hoop wel dat Cain wint zodat er eens wat meer spanning komt in de fight om de belt.

Ik hoop dat Lesnar wint. Gewoon omdat ik hem cooler vind... xD

Ben geen fan van beide, laat ze elkaar maar helemaal kapotmaken, en moge de beste dan winnen.

Het is bijna zo ver.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Renee froger?

Terug
Naar boven