XXL Nutrition

Ufc 121 Lesnar Vs Velasquez *resultaten/discussie topic*

imposant

Cain ziet er niet uit alsof hij uit het juiste hout is gesneden om kortemetten te maken met Lesnar.

Buffels!!

Kan haast niet meer wachten!
Kijk hier al weken naar uit!
Mijn geld staat op Cain!

• Topic Starter Topic Starter
Wow
de championship bout is voor mij een verrassing; de manier waarop vooral... respect voor cain dat hij dit zo doet; dit is een goeie zaak voor de heavyweight division

YESSSS! McGee!!! :D :D :D

Laatst bewerkt:
Nu hebben ze een champ die de belt pas echt lang kan houden.
Brock was geen match voor Cain. Blij dat zijn grote mond missch wat zal intomen.
De beste heeft gewonnen.
Die snee op Brock's wang was BAD!

Undertaker en Brock @ 45seconden

Mooi hoor voor Cain. Vond het fijn om de 'baddest man of the blablabla' neer te zien gaan en hoe. Of bepaalde takedowns (pogingen) van Brock nou gewoon slordig waren of Cain gewoon zo sterk op z'n poten stond moet ik het nog een keer zien. Mooie tikken van Cain i.p.v. tig tikken per seconden techniek van vele vechters...

Ik denk dat Dana een 'klein beetje' van binnen huilt en bepaalde vechters van andere organisaties een glimlach op hun gezicht hebben.

Sow nu even de andere wedstrijden kijken :)

edit: Undertaker filmpie! Leuk om te zien op 45 sec!

Zoals ik vorige keer al zei...Broc Lesnar mag bij Kimbo op de bank gaan zitten.

Gezien hoe hij op weg nr de ring die agent opzij duwde? Wat een klasse... :-( , ik vind het een boer!
Op weg van de cage naar de kleedkamer was het wel wat minder toen de undertaker hem aansprak.

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Ben ik de enige die denkt dat Overeem heel die UFC oprolt als die daarin zou uitkomen?

Neen dat ben je niet :)

Mijn idool onttroond :-(
Zodadelijk de match eens kijken.
Jammer maar het kon niet blijven duren!

Terug
Naar boven